çok önemli bir haber...

2 views
Skip to first unread message

FATIH TAMER

unread,
Oct 9, 2008, 8:21:58 AM10/9/08
to biyome...@googlegroups.com
Arkadaşlar...

aşağıdaki linke tıklarsanız dikey geçişle direkt açıköğretime başlayabiliyorsunuz. Sadece bir yıl hazırlık var ondan sonra 3. sınıftan iktisat ya da işletmeye başlanabiliyorrr..


http://www.anadolu.edu.tr/aos/program_brosurleri/dikey_gecis.aspx


--
Fatih Tamer
>> AG <<
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages