תרגול ההשלמה בגישות

1 view
Skip to first unread message

Brain Science Bar Ilan UN

unread,
Mar 26, 2014, 12:22:45 PM3/26/14
to Brain Science Bar Ilan UN, biu.brain2012
טוב אז כמו שראיתם ב-8/4 יש איזה כנס בגונדה ב-2 ובעקבותיו רינת שלחה מייל לאמיר שתרגול ההשלמה שהיה אמור להיות באותה שעה בוטל (אני מזכיר שהוא נקבע כי ה-9/4, יום רביעי, זה יום החופש הראשון של פסח)
לכן צריך לקבוע עכשיו שעה אחרת לתרגול
האם יש מישהו שלא יכול ביום שלישי ב-4?
זו פחות או יותר האפשרות היחידה לתרגול השלמה

רמי

ירדן מנשרי

unread,
Mar 26, 2014, 12:43:33 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
אני לא יכולה... אני קצת מתחתנת למחרת....


בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 18:22, מאת Brain Science Bar Ilan UN <biu.br...@gmail.com>:

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'biu.brain2012' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל biubrain2012...@googlegroups.com.
לאפשרויות נוספות, בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.

Noga Shiffman

unread,
Mar 26, 2014, 1:05:19 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
יאאאאאאא 3>

Stav Isachari

unread,
Mar 26, 2014, 1:33:51 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
אני לא יכולה. בן דוד שלי מתחתן באותו יום.
סתיו




בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 19:05, מאת Noga Shiffman <nogash...@gmail.com>:

Amit Marmelshtein

unread,
Mar 26, 2014, 1:46:43 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
אני לא יכול.
אני מתחתן עם בת דודה שלי באותו יום.

סתם!
אין לי בעיה לבוא לשיעור, החתונה בערב.


בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 19:33, מאת Stav Isachari <stav...@gmail.com>:

Stav Isachari

unread,
Mar 26, 2014, 1:55:28 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
לא נו, אני צריכה גם להתקלח ולהתארגן וכאלה לפני החתונה, שלא יהיו פאדיחות. אולי נעשה שיעור השלמה בראשון או שני?


בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 19:46, מאת Amit Marmelshtein <amitmarm...@gmail.com>:

Shahaf Aharony

unread,
Mar 26, 2014, 3:22:33 PM3/26/14
to מדעי המוח
שני ב16:00?

Stav Isachari

unread,
Mar 26, 2014, 3:25:20 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
שני ב4 זה מדהים



בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 21:22, מאת Shahaf Aharony <shahaf....@gmail.com>:

hod...@yahoo.com

unread,
Mar 26, 2014, 3:26:06 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
לא ראשון או שני.. יש gre בשני ויש כמה שניגשים

נשלח מה-iPhone שלי

‫ב-26 במרץ 2014, בשעה 21:25, ‏Stav Isachari <stav...@gmail.com> כתב/ה:‬

מתן בן נח

unread,
Mar 26, 2014, 3:54:08 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
ואני וקרן (רואס) לא יכולים, לשנינו יש קורס נוכחות חובה בשני ב16:00.

מתן


בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 21:25, מאת Stav Isachari <stav...@gmail.com>:
שני ב4 זה מדהים

מתן בן נח

unread,
Mar 26, 2014, 3:55:43 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com
האוניברסיטה סגורה ביום רביעי\חמישי? אם לא, למה לא לעשות את זה ברביעי\חמישי?

מתן


בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 21:54, מאת מתן בן נח <mata...@gmail.com>:

Brain Science Bar Ilan UN

unread,
Mar 26, 2014, 4:03:23 PM3/26/14
to biu.brain2012, Brain Science Bar Ilan UN
אנשים שני ב-4 כרגע לא רלוונטי
האם יש עוד מישהו שלא יכול בשלישי ב-4?


בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 21:55, מאת מתן בן נח <mata...@gmail.com>:

Stav Isachari

unread,
Mar 26, 2014, 4:21:31 PM3/26/14
to biubra...@googlegroups.com, Brain Science Bar Ilan UN
בבקשה לא בשעה הזו... אולי מתישהו במהלך החופש שלפני פסח?


בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 22:03, מאת Brain Science Bar Ilan UN <biu.br...@gmail.com>:

Brain Science Bar Ilan UN

unread,
Apr 1, 2014, 1:52:32 AM4/1/14
to biu.brain2012, Brain Science Bar Ilan UN
אז מה סגרנו?!


בתאריך 26 במרץ 2014 בשעה 23:03, מאת Brain Science Bar Ilan UN <biu.br...@gmail.com>:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages