הקדמת מועד ב' בביולוגיה התפתחותית.

1 view
Skip to first unread message

natan gold

unread,
Jul 24, 2014, 1:36:11 PM7/24/14
to biubra...@googlegroups.com, biu.br...@gmail.com
שלום לכולם. לצערי כנראה לא אוכל לגשת למועד א' בביולוגיה התפתחותית כי אני כרגע בצו שמונה. המועד השני הוא ב16.9 ולי אישית הוא יוצר מאוחר מדיי כי אני כבר מתחיל תואר שני בספטמבר ולא בא לי ללמוד למבחן של תואר ראשון בתחילת התואר השני. האם למישהוא יש התנגדות להקדים את המועד ב' לאזור אמצע-סוף אוגוסט? שאלה נוספת, האם מישהוא יודע אם קבוצות אחרות עושות את הקורס הזה איתנו ומי הם?
תודה 
נתן גולד

Brain Science Bar Ilan UN

unread,
Jul 24, 2014, 2:03:00 PM7/24/14
to natan gold, biu.brain2012
אני בעד ההקדמה. וסביר להניח שהביולוגים עושים את הקורס במקביל אלינו, אברר זאת.
שמור על עצמך.
סתיו


בתאריך 24 ביולי 2014 בשעה 20:36, מאת natan gold <natang...@gmail.com>:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages