למי שלא היה בתרגול האחרון של גישות של הקבוצה של יום רביעי (ותזכורת למי שכן היה):
אמיר לא יכול בסוף לעשות שיעור השלמה ביום שלישי ולכן הוחלט במהלך התרגול האחרון שתרגול ההשלמה יהיה ביום רביעי (כן כן ביום ירושלים רחמנא ליצלן) בשעה 10 (לא ב-12)
זה יהיה בכיתה הרגילה, אבל אמיר אמר שהוא יבדוק לגביי הכיתה ב-901 (שלחתי לו מייל אם אפשר מבחינתו ב-507 נראה לי הכי נוח)
מי שלא יכול להגיע לזה, התרגול של חמישי ב-12 מתקיים כרגיל
רמי