Oslo skaper festival

Christina Lewis

to Bitraf
Hvem kunne tenke seg å være med på oslo skaperfestival 21-22 oktober , hva tenker dere stille ut?

Jon Nordby

to Bitraf

Påmelding skjer her, https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8PWXEGpCyCwiFLIkEe5mCB_7guWtR3jo1qfTbRdQjZuEQBw/viewform
Bare å sende inn sine prosjekter, trenger ikke vente på. Om man ønsker kan man feks slenge med en kommentar "En del av Bitraf" eller lignende,
så kan stands relatert til Bitraf samles i samme område.

Christina Lewis

to Bitraf
Jeg har meldt meg på med Digital tegning på projektor. Jeg har bare en liten svak lommeprojektor, så om noen har en kraftigere en vil jeg gjerne låne den. Skal tegne symmetriske bilder igjen slik som jeg tegnet på BYOB og makerfaire. Tenker prøve selge postkort denne gangen.