Oslo Skaperfestival 29.–30. September

Jens Chr Brynildsen

to Bitraf
Hei alle! Om litt er det tid for Oslo Skaperfestival og Bitraf stiller som en av sponsorene. Vi trenger hjelp fra medlemmer som kan tenke seg å stå på Bitraf-standen i en eller to dager og fortelle folk om Bitraf. Lyst til å bli med?

Arrangementet foregår 29.–30. September 2017 kl 10-17 på Deichmanske Hovedbibliotek i Oslo. Hvis du har noe du har laget på Bitraf og vil vise frem, eller du har lyst til å stå på standen - fyll ut skjemaet her, så får vi litt oversikt: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrVDg2Upmh2xb5jxaNUPa945s_QMe2kG6ZQyJdNaJaLOL8YQ/viewform?usp=sf_link

Christina Lewis

to Bitraf
Jeg vil delta med 3D modellering. Jeg kan også kanskje få rendret ut en video med det jeg viste forigje gang, mirror drawing. Men i år vil jeg sculpte live i steden for 2D tegning. Jeg tenkte kanskje jeg kan tegne noe fra scratch og ende med å printe det ut til slutt på dagen. hvis vi har med 3D printere. En korktavle og utskrift av prosessen underveis kunne ha vært morsomt?
Hvordan ser jeg resultatene av undersøkelsen din?