Ir para a primeira mensagem não lida

ole...@gmail.com

não lida,
08/01/2014, 06:33:4208/01/14
para bitcoin-...@googlegroups.com

אזהרה לכל מי שפורט ביטקוין לשקלים

השבוע רציתי לפרוט ביטקויון לשקלים, לא ידעתי מה החברות המומלצות, בדקתי בויקי ומש מצאתי שתיים:

Bit2c ו-Bitsofgold

נרשמתי לשניהן ובהפרש של מספר דקות הפקדתי לשניהם סכום זהה, נתתי את פרטי הבנק, קיבלתי מייל משתי החברות שהעסקה אושרה ובוצעה וכמו שהבנתי נותר לי רק לחכות.

למחרת בבוקר הכסף מ

Bit2c

כבר היה אצלי בבנק.

באותו יום בערב אני מקבל מייל מ

Bitsofgold

עם דרישה לשלוח להם מסמכים מזהים, נכנסתי לאתר לעשות ביטול עסקה ולמשוך את הביטקוין שלי בחזרה אך לא מצאתי אפשרות כזו , הרמתי טלפון למספר הרשום באתר, הנציג הסביר לי שאין אפשרות לעשות ביטול ולמשוך את הביטקוין בחזרה ואני חייב לשלוח להם מסמכים מזהים,

שאלתי למה חלפני ביטקוין אחרים לא דורשים חדירה כזו לפרטיות הנציג הסביר לי שלעומת האחרים, Bitsofgold

עובדת בשיתוף פעולה עם רשות המסים ומשרד האוצר ובגלל זה הדרישה למסמכים מזהים..

אז אם פרטיותכם חשובה לכם, ואתם לא רוצים שמשרדי הממשלה ידחפו את האף לביטקוין שלכם, אני לא ממליץ להתעסק עם

Bitsofgold

Glenn N

não lida,
10/11/2022, 16:39:2610/11/22
para Bitcoin Israel Trade
i am an experienced Sender / verified flasher

MT103/202 DIRECT WIRE TRANSFER
PAYPAL TRANSFER
CASHAPP TRANSFER
ZELLE TRANSFER
TRANSFER WISE
WESTERN UNION TRANSFER
BITCOIN FLASHING
BANK ACCOUNT LOADING/FLASHING
IBAN TO IBAN TRANSFER
MONEYGRAM TRANSFER
IPIP/DTC
SLBC PROVIDER
CREDIT CARD TOP UP
DUMPS/ PINS
SEPA TRANSFER
WIRE TRANSFER
BITCOIN TOP UP

NOTE; ONLY SERIOUS / RELIABLE RECEIVERS CAN CONTACT.

DM ME ON WHATSAPP FOR A SERIOUS DEAL.
+12098765335
Responder a todos
Responder ao autor