Passa al primo messaggio da leggere

Or Sattath

da leggere,
22 lug 2013, 05:24:0722/07/13
a bitcoin-...@googlegroups.com
שלום,

רציתי לציין לטובה את הנסיון שהיה לי עם אתר המסחר bit2c.co.il.

השימוש באתר נוח, והם מגיבים בזריזות וביעילות לשאלות ופידבק, ובנוסף העמלות נמוכות ביותר (אפילו פחות מ mtgox).

לפני כמה ימים, עשיתי פעולה באתר שלא הייתה ממש הגיונית, אך היא הובילה לביצוע פעולת מסחר שלא סביר שתעשה (בהינתן הפעולה שעשיתי). אני לא רוצה להרחיב על זה, ואשאיר זאת ל bit2c אם הם רוצים לפרט על פרטי המקרה.

שלחתי להם הסבר לגבי מה שקרה, והם פיצו אותי על הנזק שנגרם לי (ביטקוין אחד), והוסיפו שהבאג שגיליתי יתוקן בגרסה הבאה.

חצי מהביטקוין הזה תרמתי לארגון הביטקוין הישראלי, כדי שכולם ירוויחו מההתנהגות למופת שלהם. אני לא מפיץ את הכתובת של ארגון הביטקוין הישראלי, כי רון גרוס ביקש שלא אעשה זאת: הם עדיין לא ייצרו את המנגנון בשביל קבלת תרומות באופן מסודר.

יום טוב!
אור סתת

Glenn N

da leggere,
10 nov 2022, 16:26:4010/11/22
a Bitcoin Israel Trade
i am an experienced Sender / verified flasher

MT103/202 DIRECT WIRE TRANSFER
PAYPAL TRANSFER
CASHAPP TRANSFER
ZELLE TRANSFER
TRANSFER WISE
WESTERN UNION TRANSFER
BITCOIN FLASHING
BANK ACCOUNT LOADING/FLASHING
IBAN TO IBAN TRANSFER
MONEYGRAM TRANSFER
IPIP/DTC
SLBC PROVIDER
CREDIT CARD TOP UP
DUMPS/ PINS
SEPA TRANSFER
WIRE TRANSFER
BITCOIN TOP UP

NOTE; ONLY SERIOUS / RELIABLE RECEIVERS CAN CONTACT.

DM ME ON WHATSAPP FOR A SERIOUS DEAL.
Rispondi a tutti
Rispondi all'autore
Inoltra