Re: SEARCH FOR BOHAR

zitus....@gmail.com

Szia! Ln is Bohár leszármazott vagyok, és kutatom a családfát Magyarországon.
Rákerestem felmenődre a Family search-on, és úgy tűnik Bohár Viktoria kettő született Magyarországon Zala megyében, és egy pedig Bács-Bodrog megyében Szabadkán.
Ahhoz, hogy megtaláld a rokonod, tudnod kell valamilyen adatát, azt hogy mikor született és hol vagy hány évesen vándorolt ki.
Mindenesetre adok egy linket, amin kiválaszthatod melyik a te Bohár Victóriád születési ideje és helye alapján.
https://familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bgivenname%3AVictoria~%20%2Bsurname%3ABohar~%20%2Bbirth_place%3AHungary~

Az én Bohár felmenőm Zala megyéből származik, de régebbi időkből mint az általad keresett személy

Üdvözlettel Zita Magyarországról