Re: Kentra Eksyphrethshs Pelatwn (galaziwn, ov kors)

Nikos Sarantakos

Prwtofanes, etsi?

Pantws otan egw hmouna fantaros, tetoia
kentra diekperaiwshs rousfetiwn eixe
pampolla sto GES-GEEQA.

Kai den eimai toso palios, epi Antrea A'
hmouna fantaros.

n.

At 09:00 PM 6/2/2004, Sotiris Skevoulis wrote:
>Milame gia pragmatika NEES IDEES...
>Menw ekplhktos apo to pneyma eksygxronismou pou deixnei
>h kainouria kybernhsh ths Elladistanias.
>

>http://www.enet.gr/online/online_p1_text.jsp?c=110&id=87544348,59138972,47826268,30269788
>
>Kai galazia kentra eksyphrethshs se ka0e ypourgeio wste ta
>rousfetia na ginontai me taksh kai hremia kai panw ap'ola
>aksiokratia!!!
>
>Dioti den mporei kyrie o allos pou pshfise NouDou gia prwth
>fora fetos na exei isia ki omoia dikaiwmata me ton allon pou
>pshfizei apo to 1977 pouxou. Gia semna, mhn ta isopedwnoume
> [...]

Olizadebe

Epiteloys giati eixa bare8ei na trexw se olh thn Ellada gia na eksyphretw
toys pelates moy ...

Manwlhs

Sophia

Olizadebe wrote:
> Epiteloys giati eixa bare8ei na trexw se olh thn Ellada gia na eksyphretw
> toys pelates moy ...
>
> Manwlhs

Kwstompil, se afnsave eleu0ero 'n to skases kai twra se kuvngave;

Sotiris Skevoulis

De milaw me kwlopsara 87-arhdes
Pese kai pare 10 psarakla...

Sotiris