afspraak maandag 21-01-2008

Antonvanschravendijk

geachte mevrouw de Boer

Ik ben gister middag bij u langs geweest en een afspraak gemaakt voor
verdere bemiddeling.
Daarna ben ik nog met een vacature bij u collega langs geweest en die wees
me op een andere vacature als interieurbeplanter alleen zochten ze daar
iemand voor fulltime.
Maar het uitzend bureau herenbos in Schagen wil wel graag een gesprek met
mij voor eventuele andere vacatures die zij in hun bestand hebben dit is
aankomende dinsdag 22-01-2008.
Nu zou ik graag eerst willen kijken wat daar uit rolt of anders die andere
vacature in de catering van randstad.
Daarom zou ik graag onze afspraak op maandag 21-01-2008 willen uitstellen
tot dat ik meer weet.
Ik hoop dat u dat begrijpt en me wil laten weten hier mee akkoord te gaan.

met vriendelijke
groet

Paula van Schravendijk

John Holmes

Antonvanschravendijk "contributed" in 24hoursupport.helpdesk:

Als je zo je sollicitatiebrieven schrijft zal je niet snel aan de bak
komen.

--
<snip>