Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Baralla al Parc Joan Miró de la capital catalana

0 views
Skip to first unread message

Dr.Flemon

unread,
Feb 9, 2009, 7:24:52 AM2/9/09
to
Fets com aquest seran cada vegada més habituals al nostre país. I la
culpa no és pas dels immigrants sinó de les falses expectatives
creades
i de la crisi global propiciada pels avariciosos de sempre: banca,
patronal, burocràcia, triples administracions, mala gestió etc. Sí en
aquest país no hi ha feina pels nacionals perquè s'entesten a crear
centres de negoci a l'estranger per reclutar-ne més? Doncs perquè
una
minoria obtingui beneficis, mentre la majoria estarà cada vegada més
en
una situació de precarietat total i absoluta. Fan vomitar les
tertúlies
televisives del mati, on uns senyors molt ben vestits envesteixin
sense
pietat contra la precarietat laboral exigint: més flexibilitat
laboral,
més facilitats per contractar ma d'obra estrangera, i sous més
baixos .
I ara que ve la crisi que farem amb tota aquesta gent? Ja ho podrà
suportar la seguretat social? I la sanitat?
Doncs que ho pagui la bona gent catalana de sempre amb: delinqüència,
brutícia, pudor, integrisme, sous de misèria, competència deslleial,
diner negre, privatitzacions, apugen els transports, l'energia, les
hipoteques, els lloguers, el menjar, parkings per tot arreu. I tot
gracies als eixerits de sempre que portarán els catalans a la ruïna
total.

Españuelo

unread,
Feb 9, 2009, 1:58:57 PM2/9/09
to


En lloc de quexar-te tant, has de donar una solution: repatriation
del emigrants extracomunitaris!

Si hi ha una altra solution, dona-la!

0 new messages