Grauwe gans

Philippe Van Audenhove

to Com Birdingkempen_Googlegroups.

Nestfotografie mag dan wel verboden zijn, maar als je er op je pad zowat over struikelt, is een foto maken misschien toch toegelaten?!
Voor de Grauwe ganzen is de lente zeker begonnen. Of die kuikens ooit de zomer zullen meemaken is m.i. twijfelachtig...

Philippe.

Verzonden vanaf mijn BlackBerry - het meest veilige mobiele toestel
IMG_20190317_1514352.jpg

Gery Alaerts

to Birding Kempen
Ik vrees dat het allemaal niet veel zal uithalen.
Op de vaart ter hoogte van de Dekshoevevijver in Geel zag ik maar liefst 5 koppels grauwe ganzen met pullen (2 tot 6 stuks per koppel)

Groeten,
Gery

Eric Peetermans

to birdin...@googlegroups.com

Nog te zwijgen over wat er op Dekshoevevijver zit en nog zal tevoorschijn komen ik gok op meer dan 10 koppels, + de Canadese nog eens

Vriendelijke groeten,

Eric Peetermans

Je ontvangt dit bericht omdat je je hebt aangemeld voor het 'Birding Kempen'-forum. Elke bijdrage aan de kennis van vogels in het Kempense Merengebied is op deze nieuwsgroep welkom. Een relevante foto (maximaal 100 kb!) kan bij het bericht worden gevoegd en wordt dan automatisch getoond.

Als je je wilt afmelden voor deze nieuwsgroep, stuur je een e-mailbericht naar birdingkempe...@googlegroups.com

Ga naar http://groups.google.com/group/birdingkempen voor meer opties
---
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "Birding Kempen" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar birdingkempe...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.