Watervogeltelling 18 okt 2020

1 view

Philippe Van Audenhove

to Birdingkempen
De wurft:
135 wilde eend
1 soepeend
1 grote zilverreiger
1 blauwe reiger
Geen witgatjes!

Zwart Kot:
1 aalscholver
1 waterhoen

Teller: Philippe Van Audenhove.

ludo.cuypers

to birdin...@googlegroups.com
Ook geen meerkoet zie ik. In het pp ook nergens ééntje te vinden.
Is daat een ziekte onder of zo?
Grtz De Lu

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

to birdin...@googlegroups.com

Vroeger zaten er ’s winters ook altijd veel aan de Miramar. Ik weet niet of dat nog zo is ?

Groetjes,

Dirk

Disclaimer: Op deze e-mail is de wet van 13 juni 2005 over het vertrouwelijke karakter van elektronische communicatie van toepassing. De tekst van het relevante artikel 124 kun je op onze website consulteren.
http://www.provincieantwerpen.be/over-deze-website.html