2007

2 views
Skip to first unread message

Nüket Sivri

unread,
Dec 30, 2006, 8:18:47 AM12/30/06
to Biologica...@googlegroups.com, abmyoku...@googlegroups.com
12. yuzyila ait bir astronomi kitabinda soyle der:
"Eger yeni yil bir Pazartesi gunu baslarsa..."
"Bu, baris ve mutlulugun isareti sayilir. O yil cocuklar cogalir, ticaret canlanir, bol yagis olur, tarimda verim yukselir, denizlerde cok iri baliklar gorulur..."
 
Birde bayramla çakıştığını düşünürsek ne başarılı ne huzurlu bir yıl olacak düşünsenize...Bu yılın günlerini beraberce paylaşmak üzere.


--
Dr. Nüket SİVRİ
İstanbul Üniversitesi
Mühendislik Fakültesi
Çevre Mühendisliği Bölümü
34320 Avcılar-ISTANBUL
Tel : 0 212 473 70 70 / 17651
Fax: 0 212 473 71 80
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages