Grup üyelerinin görüşü

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
Madem yeniden hareketlenmeye başladık, görüşüne önem verdiğim grup üyelerimizin de fikirlerini alayım.

Çalıştığım şirketin web sitesini yılbaşı itibarı ile yenilemiş bulunuyorum. Dilerseniz inceleyin, üzerine konuşuruz :)
www.telpa.com

--

<%
On Error Resume Next

Dilek

to bil...@googlegroups.com
samsung s2 yarın vatanda indirimli alayım mı diyecektim bende ama ??

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

Lutfen bu maili (forward) iletirken, size gonderen kisinin mail adresini ve eger varsa altta birikmis tum mail adreslerini isaretleyip silin (Delete). En fazla 3-4 saniyenizi alacaktir. Ayrica, gondereceginiz arkadaslarinizin mail adreslerini To (kime) bolumune degil, Bcc: (Gizli kopya)'ya yazarak adresleri gorunmez olmasini saglayin. Boylece size ve arkadaslariniza Viruslu maillerin gonderilmesini engellemis ve mail adresi toplayan spam'cilara aracilik etmemis olursunuz. Bu bilgiyi arkadaslariniza gondermeyi unutmayin....

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
kaç paraymış vatan'da?

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Bilgi TV" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için bil...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Dilek

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
1500 iyi fiyat.

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>
360.gif

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
o arkadaş en son 3 sene önce dokunmatik kullanmış demek ki :)

aklı başında dokunmatiklerde ışık sensörü vardır, yani kulağına dayadığını bilir ve tuşları inaktif eder ;)

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>
360.gif

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
kesinlikle al diyorum.

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>
360.gif

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
kitap oku ama. angry birds'e dalma :D

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>
360.gif

Dilek

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
Erdem site  çok güzel  olmuş  eline sağlık geniş bir zamanda  daha fazla  inceliycem

kut

to bil...@googlegroups.com
ipad ile denedim cok guzel olmus, elinize saglik.

13 Oca 2012 tarihinde 20:30 saatinde, Erdem ÇATIK <rock...@gmail.com> şunları yazdı:

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
ipad'i de düşünerek flash kullanmadım temelde. html5'e doğru gidiyoruz :)

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
tabiisi :)

2012/1/16 Dilek <sdi...@gmail.com>
360.gif

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
selam verdi borçlu çıktı bu olsa gerek :)

Metin Mumcu

to bil...@googlegroups.com
:) telefonda sensor var yanaga yanastiginda ekran kapaniyo . Bence kullanimda bi sorun var:) sensorler kapali olabilir :)

Sent from my iPhone

On 13 Oca 2012, at 21:05, Dilek <sdi...@gmail.com> wrote:

şimdi bir arkadasımla konustum dokunmatik zor diyor yanağın ile 2. telefon edebilme özelliği var dedi...

<360.gif><360.gif>

[...]

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>
tüh reklam yaptım görüyor musun simdi herkes almaya gidecek bana kalmayacak <360.gif>

Metin Mumcu

to bil...@googlegroups.com
En ideali note o zaman :)) tam kitap okumalik :)

Sent from my iPhone

On 13 Oca 2012, at 21:11, Dilek <sdi...@gmail.com> wrote:

anladım yani al diyorsun ben aslında kitap ta okuyabilmek için alıyorum bunu pdf falan

 baba tükanıda olsa eskisi gibi yoğun çalışmayınca boş oturmak sıktı malum<360.gif><360.gif> emeklik yaradı bolca kitap okumaya düştüm boşluktan <360.gif><360.gif>

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>
tüh reklam yaptım görüyor musun simdi herkes almaya gidecek bana kalmayacak <360.gif>

Metin Mumcu

to bil...@googlegroups.com
Fiyat iyimis beyaz renk alicam bende ama bizde 1699 tl indirim ayin 21 inde var ama bunda olur mu bilmem ?

Sent from my iPhone

On 13 Oca 2012, at 21:04, Erdem ÇATIK <rock...@gmail.com> wrote:

1500 iyi fiyat.

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>
tüh reklam yaptım görüyor musun simdi herkes almaya gidecek bana kalmayacak <360.gif>

Metin Mumcu

to bil...@googlegroups.com
Ben siteyi hergun kullanan biri olarak begendim. Malum teknosa da calisiyorum. Bu arada gm tablet yapmis ordan gordum :)

Sent from my iPhone

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
sağol metin. sürekli kullanan birinin görüşü ekstra değerli gerçekten ;)

kob...@gmail.com

to bil...@googlegroups.com
Arkadaşlar Blogger altyapısı ile iglili her türlü sorularınızı bana yöneltebilirsiniz.