Sabah 08:00'de gelen e-mail'lere dikkat!

.:EmR@H:.

to Bilgi TV

Yapılan bir araştırma e-posta yoluyla bilgisayarlara bulaşan virüslerin büyük bir kısmının sabah saatlerinde kullanıcılara gönderildiğini ortaya çıkardı.

İnternetin en büyük sorunlarından biri olan ve milyonlarca kullanıcının bilgisayarına çeşitli yollardan bulaşan virüsler, özellikle e-posta ile yayılma imkanı buluyor.

Bu anlamda Trustwave isimli araştırma şirketinin derlediği son rapora göre, virüslü e-postalar özellikle sabah saatlerinde, 08:00 ve 09:00 saat dilimleri içinde, kullanıcılara gönderiliyor. Virüslü postaların bu saatleri seçmesinin en önemli sebebi ise kullanıcıların büyük bir çoğunluğunun sabah saatlerinde e-postalarını kontrol etmesi... Bu sayede virüslü e-postaların söz konusu saatlerde okunma olasılığı daha da artıyor.

2008-2011 yılları arasında, 18 ülkeden 16 milyar e-postanın dahil olduğu araştırmaya göre gönderilen virüslerin sayısı Ağustos aylarında artarken, Eylül aylarında ise zirveye ulaşıyor.

--
http://twitter.com/emrahsenaltay

Dilek

to bil...@googlegroups.com
buyurun bende sabahın 8 inde mesaj yolluyorum

GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNN

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

11 Şubat 2012 10:08 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Bilgi TV" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için bil...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

360.gif

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
dilek abla  senden  hep şüphelenmiştim :)))))

14 Şubat 2012 08:03 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Dilek

to bil...@googlegroups.com
Bak yine yapıyorum Günaydınnnnnnnnnnn

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

14 Şubat 2012 20:08 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazdı:
360.gif

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
gunaydın :)

15 Şubat 2012 08:38 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Dilek

to bil...@googlegroups.com
herkeş nereye kayboldu ya en iyisi ben kendi kendime kutlayım dünya kadınlar günümü

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

15 Şubat 2012 09:25 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazdı:
360.gif
8mart.gif

Şükrü SAYAR

to bil...@googlegroups.com
Bence ilk başta Dünya erkekler günü kutlanmalı,Ülkemizdeki evli erkekler erkenden ölüp gidiyor.Eşleri ise emekli maaşını alıp rahat rahat yaşıyorlar:)

8 Mart 2012 10:59 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:

--
Saygılarımla,
Şükrü SAYAR

360.gif

Dilek

to bil...@googlegroups.com
:)))))))))))))

keşke dediğiniz gibi olsa... ama yorumumu yazmayacağım

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

8 Mart 2012 15:28 tarihinde Şükrü SAYAR <sukru...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Şükrü SAYAR

to bil...@googlegroups.com
Dilek hanım,

Bayanlar hep ölücem,ölücem deyip eşlerini sevindirir ama asla ölmezler.Adamlar ise aniden giderler öbür tarafa.

Keşke dediğiniz gibi olsa demek yerine şöyle bir etrafınıza baksanız yeter bence:)

benim tanıdğım büyüklerden hep adamlar ölüyor:)

8 Mart 2012 15:35 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:

--
Saygılarımla,
Şükrü SAYAR

360.gif

Dilek

to bil...@googlegroups.com
saçımızı süpürge ediyoruz ama yine de yaranamıyoruz görüyorsunuz ya

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

8 Mart 2012 16:34 tarihinde Şükrü SAYAR <sukru...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Şükrü SAYAR

to bil...@googlegroups.com
Eve erkeklerin hayatını kolayşaltıracak bir ürün varmı?

Dikkat edersek tüm ev eşyaları bayanların için üretilip,onların hayatını kolaylaştırmaktadır.

Varmı aksini iddia eden:)

8 Mart 2012 16:56 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:

--
Saygılarımla,
Şükrü SAYAR

360.gif

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
Dilek abla Geçmiş dünya  kadınlar  günün  mübarek olsun :)

Dilek