Sosyal Medya Adreslerimiz

kob...@gmail.com

to bil...@googlegroups.com
Arkadaşlar daha etkin görüşebilmemiz ve hızlı takip için sosyal medya adreslerimizi listeleyelim...

Gtalk : teknomobi (at) gmail.com , kobra52 (at) gmail.com

Msn : kobra52 (at) gmail.com

kut

to bil...@googlegroups.com
http://kutlu.kimdir.com/

 :)

15 Oca 2012 tarihinde 21:36 saatinde, "kob...@gmail.com" <kob...@gmail.com> şunları yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Bilgi TV" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msg/bilgitv/-/qk9dMQAJzNQJ adresini ziyaret edin.

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com

http://twitter.com/bsencan

başka yok varmı yoksa yok yaa bildiğim kadarıyla yok
du bi dakka kıllandım şimdi varmıydı acaba
amannnn neyse şimdilik bu kadar :P

canawar

to Bilgi TV
G+: https://plus.google.com/u/3/106879255354491878248/about

diğer bütün adresler orada, sağ yanda var :)

On Jan 15, 9:36 pm, "kobr...@gmail.com" <kobr...@gmail.com> wrote:
> Arkadaşlar daha etkin görüşebilmemiz ve hızlı takip için sosyal medya
> adreslerimizi listeleyelim...
>
> *Twitter :*https://twitter.com/teknomobi
>
> *Friendfeed :*http://friendfeed.com/teknomobi
>
> *Gtalk :* teknomobi (at) gmail.com , kobra52 (at) gmail.com
>
> *Msn :* kobra52 (at) gmail.com
>
> *Bloglarım :*http://www.teknomobi.net/,http://www.bloggergallery.com/

Erdem ÇATIK

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
iwit didim bu ne adres bolluuu :)

http://twitter.com/bsencan

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
bülent  abi adresini  vericeğimiz bi web sitemiz bile  yok be :))

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
harbiden ya, silikmiyiz ezikmiyiz neyiz anlamadım :P

http://twitter.com/bsencan

18 Ocak 2012 17:50 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazdı:
bülent  abi adresini  vericeğimiz bi web sitemiz bile  yok be :))

Dilek

to bil...@googlegroups.com
herkeşe günaydın forumda tek bayan ben kaldım galiba anneanne olarak

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

Lutfen bu maili (forward) iletirken, size gonderen kisinin mail adresini ve eger varsa altta birikmis tum mail adreslerini isaretleyip silin (Delete). En fazla 3-4 saniyenizi alacaktir. Ayrica, gondereceginiz arkadaslarinizin mail adreslerini To (kime) bolumune degil, Bcc: (Gizli kopya)'ya yazarak adresleri gorunmez olmasini saglayin. Boylece size ve arkadaslariniza Viruslu maillerin gonderilmesini engellemis ve mail adresi toplayan spam'cilara aracilik etmemis olursunuz. Bu bilgiyi arkadaslariniza gondermeyi unutmayin....

19 Ocak 2012 09:14 tarihinde Bülent ŞENCAN <bse...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
sen en son teyzeydin ne zaman anneanne oldun :)

http://twitter.com/bsencan

19 Ocak 2012 09:17 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Dilek

to bil...@googlegroups.com
haaaaaaaaaaa
olsam olsam babaanne olurum ama onada daha 3 4 sene var galiba

üniversite bitecek askerlik bitecek birde bakmıssın babaanneyim ne güzel değilmi

[...]

19 Ocak 2012 09:26 tarihinde Bülent ŞENCAN <bse...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
benim daha çok var sanırım bir 23- 24 yıl kadar :D

http://twitter.com/bsencan

19 Ocak 2012 09:28 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Dilek

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
çabuk geçtiğine eminim çünkü şubat ın 9 unda 1. yaşgünü paşamın :)

http://twitter.com/bsencan

19 Ocak 2012 09:46 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Dilek

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
vay be  zaman akıp  gecmiş siz bir birinizi  nine  dede  yapmışınız  bıle :)

Dilek

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
yok be ne babası
hala ciyaklıyo :)

http://twitter.com/bsencan

19 Ocak 2012 10:25 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Dilek

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
1 ay önce vardı ama artık oda yok ilginç ama öle :)
http://twitter.com/bsencan

19 Ocak 2012 18:09 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
360.gif

Dilek

Dilek

to bil...@googlegroups.com
http://www.youtube.com/watch?v=fZSaAutaf3U

çok özledim bu günleriiiiiiiiiiiiii

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
gercekten ya  o gunlerı  ozledıgımı  farkettım  bu videoyu izleyince :)

Dilek

Dilek

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
yok uyukluyoruzdur :))

http://twitter.com/bsencan

24 Ocak 2012 11:36 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
326.gif
360.gif

Dilek

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
zaten ben yenı bı etkınlık baslatıcam facebook ta  :P   3. Bilgi tv  grubunu  canlandırma  etkınlıgı dıye :P  hersene aynı zamanda   boyle bır  gırısım  oluyor :P

Dilek

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
burdayız bı yere gıttıgımız  yok :)