Tavsiye filimler

Şükrü SAYAR

to bil...@googlegroups.com
Arkadaşlar,

Tavsiy edeceğiniz güzel filimler varmı?

Ben en son Maymunlar cehennmi başlangıç filmini izledim.

Tavsiye ederim.
--
Saygılarımla,
Şükrü SAYAR

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
Şükrü bey merhabalar.

ben son zamanlarda dizilere sarmış durumdayım, deli gibi dizi seyrediyorum. Bu konuda özellikle www.dizimag.com u tavsiye edebilirim size. ama film derseniz, www.hayatbul.org ya da www.vizyonfilmi.net sitelerine bakın derim.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Bilgi TV" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için bil...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
selamlar,

dizilerle ben de bozdum bu ara :) ben de önereyim bir site: http://diziport.com

filmlere gelince, son zamanlarda "vay bee" dedirtecek bir film yok maalesef. yine de izlenebileceklerden birkaç örnek vereyim:

  • midnight in paris (2011) bir nevi zamanda geçmişe gitme filmi. 100 yıl kadar öncesine gidip 20. yüzyılın en ünlü sanatçılarıyla sohbet etme fikri hoş :)
  • the tree of life (2011) aşırı sanatsal, konu filan bayabilir ama görsellik muhteşem.
  • sound of noise (2010) müzikle biraz ilgili iseniz hoş denebilir.
  • margin call (2011) kadrosu için bile izlenir.
  • cowboys & aliens (2011) hollywood'un artık konu bulamadığının bariz örneği :)
  • warrior's way (2010) konu bulamamanın diğer örneği. cowboys & ninjas formatlı :) görsellik gayet başarılı.
  • my name is khan (2010) hint-amerikan yapımı bir film. ele aldığı konular çok hoş.

aklıma gelenler şimdilik bunlar. iyi seyirler ;)

2012/2/14 Bülent ŞENCAN <bse...@gmail.com>

--

<%
On Error Resume Next

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
vay vay Erdem bunları sen söylüyorsan o zaman harbiden seyredecek film yok demektir :)
http://twitter.com/bsencan

onur demir

to bil...@googlegroups.com
beğendiğiniz filmlere örnek verirseniz daha iyi öneri yapabiliriz. Bende bu ara eski ama kaliteli filmleri izliyorum.

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
ya  eskileri  bilemicem  ama  bu son gunlerde   fetih 1453 çok meth edıyolar.millet 5-6 gün önceden bilet almak için sıradaydı :P

Şükrü SAYAR

to bil...@googlegroups.com
Bu filmi bende izleyecem.

14 02 2012 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazmış:
> [...]

> gönderin.
> Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için

*

Dilek

to bil...@googlegroups.com
ya Erdem ya bunlar hep vurdu kırdı filmleri hiç söyle aile filmi yok mu bana önereceğin  bunları oğlum seyreder ben değil

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

14 Şubat 2012 14:59 tarihinde Erdem ÇATIK <rock...@gmail.com> yazdı:
sound of noise

343.gif
360.gif

Erdem ÇATIK

Dilek

to bil...@googlegroups.com
ağlak mı ben çok ağlarım seyrederken

folklor seyrederken ağlayan kadın herşeye ağlar ya sen bakma bana

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

15 Şubat 2012 09:03 tarihinde Erdem ÇATIK <rock...@gmail.com> yazdı:
338.gif
343.gif
360.gif

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
folklor  izlerken ağlıyosan  senın durum vahim dilek abla :)  bu durumda  senın komedı fılmlerını  duygusal  fılm gıbı ızlemen gerek :)

15 Şubat 2012 09:15 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:

--
http://twitter.com/emrahsenaltay

338.gif
343.gif
360.gif

Dilek

to bil...@googlegroups.com
kesinlikle haklısın

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

15 Şubat 2012 09:24 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazdı:
338.gif
343.gif
360.gif

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
o zaman sana 2 doz wlaking dead, 1 doz da terra nova yazıyorum :D
15 Şubat 2012 09:15 tarihinde Dilek <sdi...@gmail.com> yazdı:
ağlak mı ben çok ağlarım seyrederken
338.gif
343.gif
360.gif

Dilek

to bil...@googlegroups.com
teşekkür ederim umarım iyi gelir

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

16 Şubat 2012 12:21 tarihinde Bülent ŞENCAN <bse...@gmail.com> yazdı:
338.gif
343.gif