BİLGİ TV CİLERR

.:EmR@H:.

to Bilgi TV
bilgi tv ciler nerelerdesinizzz.

Dilek

to bil...@googlegroups.com
sağdan saydım ben buradayım

Dilek

Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
                                                                          Tolstoy

Lutfen bu maili (forward) iletirken, size gonderen kisinin mail adresini ve eger varsa altta birikmis tum mail adreslerini isaretleyip silin (Delete). En fazla 3-4 saniyenizi alacaktir. Ayrica, gondereceginiz arkadaslarinizin mail adreslerini To (kime) bolumune degil, Bcc: (Gizli kopya)'ya yazarak adresleri gorunmez olmasini saglayin. Boylece size ve arkadaslariniza Viruslu maillerin gonderilmesini engellemis ve mail adresi toplayan spam'cilara aracilik etmemis olursunuz. Bu bilgiyi arkadaslariniza gondermeyi unutmayin....

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Bilgi TV" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için bil...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

360.gif

Seben KATOGLU

to bil...@googlegroups.com
Gunaydinlar,

Ben de hala buradayim :)

Dubai Bilgi TV'cisi
Seben

2012/1/8 Dilek <sdi...@gmail.com>
360.gif

Şükrü SAYAR

to bil...@googlegroups.com
Bende burdayım,

Güzel bir grubumuz vardı.Bazı arkadaşlar siyasete alet edince bozuldu.

[...]

Saygılarımla,
Şükrü SAYAR

kut

to bil...@googlegroups.com
kutlu burda :)

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
nasılsınız  arkadaşlar uzun zamandır  kımsenın sesı cıkmıyor :) özlettiniz  kendinizi bir türlü toplayamadık grubu  tekrar

kob...@gmail.com

to Bilgi TV
Biri beni mi çağırdı yoksa :)

On 9 Ocak, 00:40, kut <kulu...@gmail.com> wrote:
> kutlu burda :)

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
rockerdem is here

2012/1/11 Dilek <sdi...@gmail.com>

--

<%
On Error Resume Next

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
nerde kalmıştık?

2012/1/11 Dilek <sdi...@gmail.com>
1C4.gif
360.gif
B05.gif

Dilek

to bil...@googlegroups.com
bir yere gitmedik ki hep buradayız

[...]

11 Ocak 2012 09:27 tarihinde Erdem ÇATIK <rock...@gmail.com> yazdı:
1C4.gif
B05.gif
360.gif

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
nasıl gidiyor neler  yapıosunuz.Erdemde  kesin vardırda   diğer arkadaşlar  paylaşımlara başlayında şu grubu tekrar canlandıralım :)

Dilek

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
vay be  gerçekten zaman geçmiş :)  hayırlı olsun Dilek abla :)

Dilek

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
Teşekkur ederım dilek abla  a.s  iyi iyi :)

Metin Mumcu

to bil...@googlegroups.com
Grup hortladi :)
Bilmis kisilik Mtnmmc de burda :)

Sent from my iPhone

BSENCAN

to Bilgi TV
Olması gereken şahıs da burada :))

On 11 Ocak, 09:54, Metin Mumcu <metin.mu...@gmail.com> wrote:
> Grup hortladi :)
> Bilmis kisilik Mtnmmc de burda :)
>
> Sent from my iPhone

Dilek

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
olması gereken şahıs a  özel davet göndericektiim  bende :) gnlüm el vermez bülent abimsiz bi grubu :)

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
:))

valla işlerin yoğunluğu ve Doruğun varlığı bir araya gelince internet benim için hayal gibi bir şey oldu :))

http://twitter.com/bsencan

13 Ocak 2012 00:56 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazdı:
[...]

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
öyle sebepler  olsun yeterkı :)  gerisi  teferruat :)  sen herzaman kalbımızdesın :)

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
murat abi gurbete yerleşti :)
bülent abinin de artık sakalı yok :P

dedikodu yapim :D

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
:))  sakalı yoksa  artık Bülent abiyi dışlamamız  lazım :)  keser tabı  cocugu  rahatsız etmesın dıye  :)   Murat abının grup  gecen gun rock fm e  konuk  oldu   5-6  ay  kanadada  kalması gerekıyormus :P

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
yaw sakal ne demek neredeyse lazer epilasyon yaptırıcam yüzüme :P (Pis erdem) :)
http://twitter.com/bsencan

13 Ocak 2012 15:06 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazdı:
[...]

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
bülent abi bak zor tutuyorum sipariş vermemek için. hobim depreşti :) noldu tamiya işi?

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
tamiya nın türkiye distribütörü varmış, bu arada carsonlar da hamur çıktı, beğenmedik, şimdi alternatif arıyoruz. bir şekilde olacak kardeşim :)

http://twitter.com/bsencan

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
S2 gayet güzel bir seçim. şahsen S kullanmaktayım; değiştirecek olsam S2 alırdım. iletişime geçersen güzellik yapmaya çalışırım ;)

Dilek

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
geçti artık, vatan'dan al sen :P

2012/1/13 Dilek <sdi...@gmail.com>
360.gif

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
:)))  dilek abla  insan fiyat aldıktan sonra  söyler vatan ı :)

canawar

to Bilgi TV
canawar da geldi :) yazmaya yazmaya gruba mesaj atmayı da beceremez
hale gelmişim yahu, kaç gün önce cevaplamaya çalışmıştım bunu. Eee
nasılsınız abilerim ablalarım, özledim hepinizi :)

- Emrah abi, geçen gün Gtalk'tan yazınca cevaplamaya çalıştım ama bi
sorunlar oldu, iletilmedi gönderdiklerim, çok özür dilerim :/ -

On Jan 7, 5:04 pm, ".:EmR@H:." <emrahsenal...@gmail.com> wrote:
> bilgi tv ciler nerelerdesinizzz.

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
önemli değil canawar hoşgeldin. paylaşımlara başlayabilirsiniz. geleneksel  3. bilgi tv  grubunu canlandırma  girişimine   hoşgeldiniz :)

Dilek

shadow

to Bilgi TV
Bir Shadow vardı o kendisi Gölge oldu ama şimdi burada

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
Hepiniz tekrar hoşgeldiniz .  ama paylaşımlarınızıda beklıyoruz

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
hele bi ısınalım paylaşıcaz da, artık paylaşılcak şeyler de denişik oldu :))
http://twitter.com/bsencan

15 Ocak 2012 15:48 tarihinde .:EmR@H:. <emrahs...@gmail.com> yazdı:
Hepiniz tekrar hoşgeldiniz .  ama paylaşımlarınızıda beklıyoruz

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
kobra  aman   sakın  google gup dışı demeyın :)   en son google  gruptan forum a gectıgımızde  grup dagılmıştı :)  ama ıstersenız  facebook ta daha nce  bı grup acılmıstı  admin kım hatırlamıyorum ama   sanırım o grubunda guncellenmesı gerekıyormus.

.:EmR@H:.

to bil...@googlegroups.com
tabıkı kendı ıletısım adreslerımızı  paylaşalım  ama grubu  baska  bı sosyal platforma taşımayalım :)  en son boyle  bi  girişim yaptık ve  grup dagıldı  :)

kob...@gmail.com

to Bilgi TV
Ohh ohh eski topluluğumuz tekrar canlanıyor. Fakat google grup ile pek
etkili iletişim kuramayacağız sanırım. Sosyal medya adreslerimizi bir
araya toparlayalım.

Benim adreslerim :

Twitter : https://twitter.com/#!/teknomobi

Friendfeed : http://friendfeed.com/teknomobi

gtalk : tekn...@gmail.com veya kob...@gmail.com

Bloglarım : http://www.teknomobi.net , http://www.bloggergallery.com

Metin Mumcu

to bil...@googlegroups.com
Vallahi eskiden ne guzeldi:) forumdan eser kalmadi donanim habere mahrum kaldik :(

Sent from my iPhone

On 12 Oca 2012, at 15:25, BSENCAN <bse...@gmail.com> wrote:

> Olması gereken şahıs da burada :))

.:EmR@H:.