Laptoptan-televizyona görüntü aktarma

Şükrü SAYAR

to bil...@googlegroups.com
Merhaba Arkadaşlari

Laptop tan televizyona görüntü aktarmak isityorum.Daha doğrusu
filimleri izlemek istiyorum.Laptopta televizyo çıkışı yok.

Bu konuda ne yapmamı önerirsiniz?

Teşekkürler

13 01 2012 tarihinde Erdem ÇATIK <rock...@gmail.com> yazmış:

--
*Saygılarımla,
Şükrü SAYAR

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
monitör çıkışı yoksa maalesef pek imkan yok.

ilgilenirseniz elimde sıfır kutusunda media player var:
http://shiftdelete.net/wd-tv-live-video-inceleme-22306.html

2012/1/16 Şükrü SAYAR <sukru...@gmail.com>

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
media player iyi çözümmüş Erdem :)
Bu arada Şükrü bey laptop ın tam modelini öğrenebilirmiyim.

http://twitter.com/bsencan

Metin Mumcu

to bil...@googlegroups.com
Eger amac filmse media player ya da network media player biraz daha pahali ama bilgisayardan direk oynatabilirsiniz ag baglantisi uzerinden.

Mtnmmc
Sent from my iPhone

kob...@gmail.com

to bil...@googlegroups.com
Kesinlikile media player muhteşem oluyor. Bende de Dark CinemaniaXS var.

Şükrü SAYAR

to bil...@googlegroups.com
Bende de media player var,ama onu televizyona tak,filim yükle,geri
çıkar uzun iş,

Direk laptopun görüntüsünü televizyona aktarmak istiyorum.

Bu iş bu kadar zormu?

18 01 2012 tarihinde kob...@gmail.com <kob...@gmail.com> yazmış:
> [...]
>

> --
> Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Bilgi TV" adlı gruba abone olduğunuz

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
aslında değil ama laptop a bağlı sonuçta. bende hdmi çıkışı var, laptop u televizyon a bağlıyorum, olay bitiyor ama hdmi lazım tabii :)
http://twitter.com/bsencan

Metin Mumcu

to bil...@googlegroups.com
Merhaba

En guzeli network bluray player

Samsung un all share ozellikli cihazlari isinizi gorur.

Mtnmmc

Sent from my iPhone

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
benim bahsettiğim Western Digital Live HD Player'ın da network özelliği var. dilerseniz ethernet girişinden ağınıza bağlayabiliyorsunuz; dilerseniz üzerindeki 2 usb girişinden birine wireless dongle takıp kablosuz network'te gezebiliyorsunuz. bu sayede internete de bağlandığı için kendini güncelleyebiliyor, hava durumunu gösterebiliyor, facebook, online radio'lar, youtube, vs pek çok özelliği de var.

dilerseniz usb'den harddisk bağlıyorsunuz, dilerseniz network'teki pc'nizin istediğiniz klasörünü paylaştırarak cihazın görip oynatmasını sağlıyorsunuz.

2 senedir kullanıyorum ve verdiğim parayı bu kadar hak eden çok az cihaz olmuştur :)

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
benim omzumdan şööle aşağıya dirsee doğru bir sızı var, senin WD HD player ı üstünden bi geçirtsek teşhis koyabilir mi, bi yapmadığı o kalmış nasıl bi aletmiş o yaw :)

http://twitter.com/bsencan

Erdem ÇATIK

to bil...@googlegroups.com
daha önce de WD TV kullandım; bunun network'süz olanı. bu çıkınca düşünmeden aldım. evde 2 pc var, bu aletle yerimden kalkmadan istediğim filmi izleyebiliyorum :) tam tembel işi :)

ha bu arada full hd görüntü ve optik ses çıkışını da geçmeyelim, lezzetli :)

Bülent ŞENCAN

to bil...@googlegroups.com
dadından yinmez diyosun :)