benimde çarşamba perşembe var finaller.uyan bi zaman ayarlanıp kısa
bir buluşma olabilir. kolay gelsin.
On 10 Ocak, 17:31, Samet <
sam...@gmail.com> wrote:
> Tamam uyan bir zamanda ayarlar, bulusuruz.
> Kolay gelsin.
>
> Samet
>
> 2009/1/10 İbrahim Onuralp Yiğit <
onuralpyi...@gmail.com>
>
>
>
> > Olur salıdan sonra bana da uyar zaten diger arkadaş ile de bu hafta içi
> > görüşecektik. Birlikte oturup konuşalım. Yalnız çarşamba benim finallerim
> > bitiyor akşamı da gidiyorum. Salı günü konuşursak. İyi olur salı günü bütün
> > gün okuldayım. Çarşamba da finalim öğlen 12:00-14:00 arası finalden önce
> > veya sonra da konuşabiliriz.
>
> > 10 Ocak 2009 Cumartesi 11:07 tarihinde Samet <
sam...@gmail.com> yazdı:
>
> > Maile cevap yazamadim, simdi yazayim.
> >> Projeler konusunda elbette elimden geldiginde sizi yonlendirmeye
> >> calisirim. Yine elimden geldigince egitim vermeye de cabalarim.
>
> >> Gorusme konusunda, salidan sonra tekrar konusalim. Finaller bitmeden
> >> tekrar konusabiliriz sanirim.
>
> >> Iyi calismalar hepinize.
>
> >> Samet
>
> >> 2009/1/9 mc kahraman <
kahramanm...@hotmail.com>
>
> >> olabilir.gelecek hafta içinde buluşup konuşabiliriz.iyi tatiller
>
> >>> ------------------------------
> >>> Date: Fri, 9 Jan 2009 22:35:25 +0200
> >>> From:
onuralpyi...@gmail.com
> >>> To:
bilgisayar-...@googlegroups.com
> >>> Subject: [Bilgisayar Kulubu] Re: buluşma
>
> >>> Samet e yolladığım email in aynısını yolladım. Bu neler yapabiliriz diye
> >>> konuşmuştuk arkadaşlarla. Orada aklımıza gelenleri yazdım email e de. Bir
> >>> siz kendi aranızda ne konuştunuz kulüp olarak neler yapabiliriz diye. Siz
> >>> bizden daha tecrubeli olduğunuz için sizin fikirleriniz benim için çok
> >>> önemli. Özellikle projeler konusunda bizi yönlendirirseniz çok iyi olur.
> >>> Kulüp olarak ortaya güzel şeyler çıkacağına inanıyorum. Kulüp odasınıda
> >>> elimizden geldiğince toparladık. Ben bir tane anahtar çoğaltım. Ben haftaiçi
> >>> okuldayım hep. Kütüphanede ders çalışıyorum. Finallerim 14 ünde bitiyor.
> >>> Arkadaşlarım gelmese bile haftaiçi bir gün oturup konuşabiliriz. Konuşamasak
> >>> da ikinci dönemin başında mutlaka bir toplantı yaparız.
>
> >>> 09 Ocak 2009 Cuma 21:54 tarihinde mc kahraman <
kahramanm...@hotmail.com>yazdı:
>
> >>> hayır yollamadı.
>
> >>> ------------------------------
> >>> Date: Fri, 9 Jan 2009 21:20:22 +0200
> >>> From:
onuralpyi...@gmail.com
> >>> To:
bilgisayar-...@googlegroups.com
> >>> Subject: [Bilgisayar Kulubu] Re: buluşma
>
> >>> Galiba öyle oldu samet ona attıgım e maili sana yolladı mı? Biz
> >>> dönemdekilerle bir cuma konusmustum onlarla konustuklarımız yazıyordu
>
> >>> 09 Ocak 2009 Cuma 01:12 tarihinde mahmut c. <
kahrama...@gmail.com>yazdı:
>
> >>> selamlar. kulüp için bir sonraki buluşma tatilden sonraya kaldı değil
> >>> mi? en son öyle konuşmuştuk herhalde- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -