buluşma

2 views
Skip to first unread message

mahmut c.

unread,
Jan 8, 2009, 6:12:34 PM1/8/09
to bilgisayar-kulubu-2009
selamlar. kulüp için bir sonraki buluşma tatilden sonraya kaldı değil
mi? en son öyle konuşmuştuk herhalde

İbrahim Onuralp Yiğit

unread,
Jan 9, 2009, 2:20:22 PM1/9/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Galiba öyle oldu samet ona attıgım e maili sana yolladı mı? Biz dönemdekilerle bir cuma konusmustum onlarla konustuklarımız yazıyordu

09 Ocak 2009 Cuma 01:12 tarihinde mahmut c. <kahra...@gmail.com> yazdı:

mc kahraman

unread,
Jan 9, 2009, 2:54:03 PM1/9/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
hayır yollamadı.


Date: Fri, 9 Jan 2009 21:20:22 +0200
From: onural...@gmail.com
To: bilgisayar-...@googlegroups.com
Subject: [Bilgisayar Kulubu] Re: buluşma

İbrahim Onuralp Yiğit

unread,
Jan 9, 2009, 3:26:50 PM1/9/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Kusura bakma geç mail attığım için. Cuma günü arkadaşlarla toplandık. Biraz odayı temizledik, düzenledik. Onun dışında biraz konuştuk gelecek dönem neler yapabiliriz diye. 
Eğitim verebiliriz dedik dışarıya yonelik. Web tasarımı eğitimi ve C eğitimi olabilir bu eğitimler. Web tasarımı için eğitim verecek gönüllü arkadaş çıktı. C için de içimizden birini buluruz. Seminer verebiliriz dedik, şirketlerle görüşebiliriz dedik. Ama daha kafamızda tam bir şey yok eğitim, organizasyon ve sponsorluk için.
Konuştuğumuzda sana da bahsettiğim gibi bizim amacımız daha çok proje yapmaya yönelik olacak. Belirlediğimiz bir kaç birşey var onlardan bahsedeyim.İlk olarak donanım ve yazılım ekibi olarak ikiye ayrılacağız ama bu iki ekipte birbirleriyle bağlantılı olacak.

Donanım ekibinin gelecek dönemki projesi: Çizgi izleyen robot
Kulube katılacak olan bir kaç elektronik mühendisi arkadaş ve bu konu ile ilgilenmek isteyen bilgisayar mühendisleri katılacak. Ben geçen dönem otokon da biraz birşeyler öğrendim. Onun dışında internetten araştırarak bu işin altından çıkarız diye düşünüyorum. Yazılım kısmında arkadaşlarla birlikte algoritmasını çıkaracağız. Ben yapabilirsem programlıyacağım. Amacımız ODTU,Boğaziçi,İTU robot günlerine katılmak.

Yazılım ekibinin projesi: Kulubü web sitesinin yapılması
Bu dönem Bil103 dersinde HTML, PHP gördük. Pratik yapmak açısından kulübün web sitesini yapılması iyi olur diye düşünüyorum herkes için. Bu projeyi bilgisayar mühendisleri ile yapacağız.

Bunların dışında benim kurduğum bir ekip var 5 kişilik. Kafamda bir proje var üst düzey birşey olacağına inandığım. Yine web tabanlı olacak. Sana buluştuğumuz zaman anlatırım yapmak istediğim şeyi. İçinde tam olarak bende bilmiyorum ama php, java script, flash, sql ve daha bilmediğim birçok şey olacak. Tabi bu araştırmaya dayalı bir proje olacak. Mesela ben su an php ve biraz C biraz da  Java script biliyorum su an bildiklerimle bu işi yapmam imkansız. Arkadaşlarda aynı durumda. Ama hepimiz öğrenmeye hevesliyiz. Tatilimizi boş geçirmeyeceğiz. Bir eğitim cd si harızladım. Onun doğrultusunda tatilde çalışıp ikinci dönem gece gündüz demeyip iyi birşeyler ortaya çıkaracağız. Bu projenin dışında bir de iyi bir fikir bulabilirsek Tasarım dalında Imagine Cup a katılmayı düşünüyorum kulüpten bir arkadaşla.

Senin bir önerilerini bekliyorum bu konularda özellikler proje konusunda. 14 Ocak a kadar İstanbuldayım. Finaller var malum. Butun gün okulda olmayı planlıyorum finallere kütüphanede çalışırım diyorum. Ne zaman istersen görüşebiliriz. Bende diğer arkadışn mail adresi yok. Bu konuştuklarımızı ona da iletirsen sevinirim.   




09 Ocak 2009 Cuma 21:54 tarihinde mc kahraman <kahram...@hotmail.com> yazdı:

İbrahim Onuralp Yiğit

unread,
Jan 9, 2009, 3:35:25 PM1/9/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Samet e yolladığım email in aynısını yolladım. Bu neler yapabiliriz diye konuşmuştuk arkadaşlarla. Orada aklımıza gelenleri yazdım email e de. Bir siz kendi aranızda ne konuştunuz kulüp olarak neler yapabiliriz diye. Siz bizden daha tecrubeli olduğunuz için sizin fikirleriniz benim için çok önemli. Özellikle projeler konusunda bizi yönlendirirseniz çok iyi olur. Kulüp olarak ortaya güzel şeyler çıkacağına inanıyorum. 
Kulüp odasınıda elimizden geldiğince toparladık. Ben bir tane anahtar çoğaltım. Ben haftaiçi okuldayım hep. Kütüphanede ders çalışıyorum. Finallerim 14 ünde bitiyor. Arkadaşlarım gelmese bile haftaiçi bir gün oturup konuşabiliriz. Konuşamasak da ikinci dönemin başında mutlaka bir toplantı yaparız.  

09 Ocak 2009 Cuma 21:54 tarihinde mc kahraman <kahram...@hotmail.com> yazdı:
hayır yollamadı.

mc kahraman

unread,
Jan 9, 2009, 3:37:36 PM1/9/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
olabilir.gelecek hafta içinde buluşup konuşabiliriz.iyi tatiller


Date: Fri, 9 Jan 2009 22:35:25 +0200

Samet

unread,
Jan 10, 2009, 4:07:09 AM1/10/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Maile cevap yazamadim, simdi yazayim. 

Projeler konusunda elbette elimden geldiginde sizi yonlendirmeye calisirim. Yine elimden geldigince egitim vermeye de cabalarim. 

Gorusme konusunda, salidan sonra tekrar konusalim. Finaller bitmeden tekrar konusabiliriz sanirim. 

Iyi calismalar hepinize. 

Samet

2009/1/9 mc kahraman <kahram...@hotmail.com>

İbrahim Onuralp Yiğit

unread,
Jan 10, 2009, 10:27:39 AM1/10/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Olur salıdan sonra bana da uyar zaten diger arkadaş ile de bu hafta içi görüşecektik. Birlikte oturup konuşalım. Yalnız çarşamba benim finallerim bitiyor akşamı da gidiyorum. Salı günü konuşursak. İyi olur salı günü bütün gün okuldayım. Çarşamba da finalim öğlen 12:00-14:00 arası finalden önce veya sonra da konuşabiliriz. 

10 Ocak 2009 Cumartesi 11:07 tarihinde Samet <sam...@gmail.com> yazdı:

Samet

unread,
Jan 10, 2009, 10:31:16 AM1/10/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Tamam uyan bir zamanda ayarlar, bulusuruz.

Kolay gelsin. 

Samet

2009/1/10 İbrahim Onuralp Yiğit <onural...@gmail.com>

mahmut c.

unread,
Jan 10, 2009, 10:45:44 AM1/10/09
to bilgisayar-kulubu-2009
benimde çarşamba perşembe var finaller.uyan bi zaman ayarlanıp kısa
bir buluşma olabilir. kolay gelsin.

On 10 Ocak, 17:31, Samet <sam...@gmail.com> wrote:
> Tamam uyan bir zamanda ayarlar, bulusuruz.
> Kolay gelsin.
>
> Samet
>
> 2009/1/10 İbrahim Onuralp Yiğit <onuralpyi...@gmail.com>
>
>
>
> > Olur salıdan sonra bana da uyar zaten diger arkadaş ile de bu hafta içi
> > görüşecektik. Birlikte oturup konuşalım. Yalnız çarşamba benim finallerim
> > bitiyor akşamı da gidiyorum. Salı günü konuşursak. İyi olur salı günü bütün
> > gün okuldayım. Çarşamba da finalim öğlen 12:00-14:00 arası finalden önce
> > veya sonra da konuşabiliriz.
>
> > 10 Ocak 2009 Cumartesi 11:07 tarihinde Samet <sam...@gmail.com> yazdı:
>
> > Maile cevap yazamadim, simdi yazayim.
> >> Projeler konusunda elbette elimden geldiginde sizi yonlendirmeye
> >> calisirim. Yine elimden geldigince egitim vermeye de cabalarim.
>
> >> Gorusme konusunda, salidan sonra tekrar konusalim. Finaller bitmeden
> >> tekrar konusabiliriz sanirim.
>
> >> Iyi calismalar hepinize.
>
> >> Samet
>
> >> 2009/1/9 mc kahraman <kahramanm...@hotmail.com>
>
> >>  olabilir.gelecek hafta içinde buluşup konuşabiliriz.iyi tatiller
>
> >>> ------------------------------
> >>> Date: Fri, 9 Jan 2009 22:35:25 +0200
> >>> From: onuralpyi...@gmail.com
> >>> To: bilgisayar-...@googlegroups.com
> >>> Subject: [Bilgisayar Kulubu] Re: buluşma
>
> >>> Samet e yolladığım email in aynısını yolladım. Bu neler yapabiliriz diye
> >>> konuşmuştuk arkadaşlarla. Orada aklımıza gelenleri yazdım email e de. Bir
> >>> siz kendi aranızda ne konuştunuz kulüp olarak neler yapabiliriz diye. Siz
> >>> bizden daha tecrubeli olduğunuz için sizin fikirleriniz benim için çok
> >>> önemli. Özellikle projeler konusunda bizi yönlendirirseniz çok iyi olur.
> >>> Kulüp olarak ortaya güzel şeyler çıkacağına inanıyorum.  Kulüp odasınıda
> >>> elimizden geldiğince toparladık. Ben bir tane anahtar çoğaltım. Ben haftaiçi
> >>> okuldayım hep. Kütüphanede ders çalışıyorum. Finallerim 14 ünde bitiyor.
> >>> Arkadaşlarım gelmese bile haftaiçi bir gün oturup konuşabiliriz. Konuşamasak
> >>> da ikinci dönemin başında mutlaka bir toplantı yaparız.
>
> >>> 09 Ocak 2009 Cuma 21:54 tarihinde mc kahraman <kahramanm...@hotmail.com>yazdı:
>
> >>> hayır yollamadı.
>
> >>> ------------------------------
> >>> Date: Fri, 9 Jan 2009 21:20:22 +0200
> >>> From: onuralpyi...@gmail.com
> >>> To: bilgisayar-...@googlegroups.com
> >>> Subject: [Bilgisayar Kulubu] Re: buluşma
>
> >>> Galiba öyle oldu samet ona attıgım e maili sana yolladı mı? Biz
> >>> dönemdekilerle bir cuma konusmustum onlarla konustuklarımız yazıyordu
>
> >>> 09 Ocak 2009 Cuma 01:12 tarihinde mahmut c. <kahrama...@gmail.com>yazdı:
>
> >>> selamlar. kulüp için bir sonraki buluşma tatilden sonraya kaldı değil
> >>> mi? en son öyle konuşmuştuk herhalde- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

İbrahim Onuralp Yiğit

unread,
Jan 12, 2009, 3:19:16 PM1/12/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Buluşma zamanı belli mi ben yarın tüm gün okuldayım. Ne zaman isterseniz buluşabiliriz.

10 Ocak 2009 Cumartesi 17:45 tarihinde mahmut c. <kahra...@gmail.com> yazdı:

Samet

unread,
Jan 12, 2009, 3:42:11 PM1/12/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Selamlar, yarin 17.00 gibi sinavdan cikiyor olacagim, gelmek isteyenlerle gorusebiliriz. Zaman sana da uyuyor mu Onuralp?

Samet

2009/1/12 İbrahim Onuralp Yiğit <onural...@gmail.com>

İbrahim Onuralp Yiğit

unread,
Jan 12, 2009, 3:47:35 PM1/12/09
to bilgisayar-...@googlegroups.com
Uyar bana ben yarın kutuphanede olacağım zaten butun gun. Saat 17:00 de kulup odasında görüşürüz.

12 Ocak 2009 Pazartesi 22:42 tarihinde Samet <sam...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages