saat cok gec ben o saat te nasıl kartala doneyım. daha erken olma ihtimalı var mı.benım gnc turkcell şıfrem var.bırıne bedava verırım.
GÖKHAN KARACA
ITU COMPUTER ENGINEERING STUDENT
> Date: Wed, 18 Feb 2009 16:36:58 -0800
> Subject: [Bilgisayar Kulubu] ORGANİZASYON
> From:
tezgun...@hotmail.com> To:
bilgisayar-...@googlegroups.com