Requirement ve Arayüz Diyagramı

4 views
Skip to first unread message

rmzn.alper

unread,
Mar 21, 2012, 1:47:18 PM3/21/12
to bil444-bele...@googlegroups.com
Gençler Arayüz ana Pencereyi aynısı yaptım diyagram şeklinde. Siz ne dersiniz? Şimdi her sekmedeki pencerelerde ne olacağına geçeceğim..
 
PLEASE DON'T HESITATE TO COMMENT THIS MAIL :D
AdministrativeForms.jpg
Feature_Requirement_Lists.odt

Ömer Faruk NASİP

unread,
Mar 21, 2012, 2:20:29 PM3/21/12
to bil444-bele...@googlegroups.com

eyvallah hacı eline sağlık. bana yapılacak bişey söyle ben de ona bakayım
--

-------------------------------------------------------
Ömer Faruk NASİP
Gebze Institute of Technology  
Department of Computer Engineering
Kocaeli, Turkey
-------------------------------------------------------
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages