Borastus calısırken aklıma use case ler geldı. Bence use case lerı parcalayalım yanı her sekme ıcın bır use case gıbı bısı cıkaralım yada her sekmenın use caseını bıraz daha acıklamalı yazalım. Mesela kullanıcı ayarlarında ıkı sekme her sekmenın kendı ıcınde 1 er tane daha alt penceresı oldu. Onlarıda buraya yansıtsak guzel olur dıye dusundum. Ne dersınız ?