Use case

5 views
Skip to first unread message

Bora Koç

unread,
Mar 21, 2012, 5:45:52 PM3/21/12
to bil444-bele...@googlegroups.com
saçma da olsa derste işledigi şekilde bir use case yazmaya çalıştım o baloncuklu olanı da eap dosyasına yapacagım bugun yarın 
Use-case.docx

Ömer Faruk NASİP

unread,
Mar 21, 2012, 6:21:03 PM3/21/12
to bil444-bele...@googlegroups.com

iyi tamam güzel güzel :) Yarın arayüzü bitiririz ramazanla biz de 

--

-------------------------------------------------------
Ömer Faruk NASİP
Gebze Institute of Technology  
Department of Computer Engineering
Kocaeli, Turkey
-------------------------------------------------------

ramazan alper

unread,
Mar 21, 2012, 9:06:31 PM3/21/12
to bil444-bele...@googlegroups.com

Borastus calısırken aklıma use case ler geldı. Bence use case lerı parcalayalım yanı her sekme ıcın bır use case gıbı bısı cıkaralım yada her sekmenın use caseını bıraz daha acıklamalı yazalım. Mesela kullanıcı ayarlarında ıkı sekme her sekmenın kendı ıcınde 1 er tane daha alt penceresı oldu. Onlarıda buraya yansıtsak guzel olur dıye dusundum. Ne dersınız ?

Reply all
Reply to author
Forward
Message has been deleted
0 new messages