Мяжа з Польшчай

Jauhien Piatlicki

to bike-in...@googlegroups.com
Добрага дня,

а падкажыце, што там зараз зь пераходам мяжы на ровары? Мяне цікавіць
мяжа ў Берасьці. Мо хто нядаўна спрабаваў?

Яўген

signature.asc

Yauhen Kharuzhy

to bike-in...@googlegroups.com
Пакуль яшчэ нельга. Польшча збіраецца зрабіць пешаходную інфраструктуру,
але невядома калі...

--
Yauhen Kharuzhy JID: j...@jabber.ru
skype: jekhor

A: No
Q: Should I quote below my post?

Jauhien Piatlicki

to bike-in...@googlegroups.com
On 04/11/2014 01:57 PM, Yauhen Kharuzhy wrote:
> Пакуль яшчэ нельга. Польшча збіраецца зрабіць пешаходную інфраструктуру,
> але невядома калі...

А помню, быў жа нейкі ліст ад памежнага камітэту, што нібыта можна. Ну і
раварыст нібыта не пешаход...

signature.asc

Yauhen Kharuzhy

to bike-in...@googlegroups.com
Нашыя не супраць, палякі супраць.

Andrew Shadura

to bike-in...@googlegroups.com
Ahojte,

> Нашыя не супраць, палякі супраць.

Ня тое, каб супраць, але і ня «за». Ля-ля-ля, трэба інфраструктуру,
бясьпечны пераход, усё такое, але ў эвідэнцыі таго няма, таму калі
будзе, то «ня бэньдзе жадны проблем».

--
Všetko najlepšie prajem,
Andrej

Andrew Shadura

to bike-in...@googlegroups.com
Ahojte,

> Ня тое, каб супраць, але і ня «за». Ля-ля-ля, трэба інфраструктуру,
> бясьпечны пераход, усё такое, але ў эвідэнцыі таго няма, таму калі
> будзе, то «ня бэньдзе жадны проблем».

Цытата:

«W drogowym przejściu granicznym Terespol—Brześć, w chwili obecnej
istniałaby teoretyczna możliwość przekroczenia granicy państwowej
rowerem jednakże po wcześniejszym zorganizowaniu bezpiecznego
przejazdu rowerzystów na moście granicznym oraz uzyskaniu stosowej
zgody Strony białoruskiej w przedmiotowym zakresie.

<...>

Przekroczenie granicy państwowej bez konieczności dokonywania powyżej
wskazanych uzgodnień na odcinku granicy z Republiką Białoruś możliwe
jest w drogowym przejściu granicznym Białowieża—Piererow (w godzinach
08:00—20:00 od 1 kwietnia do 30 września oraz w okresie od 1
października do 31 marca w godzinach od 08:00—18:00 czasu polskiego),
które zostało dedykowane dla międzynarodowego ruchu osobowego pieszych
z wykorzystaniem rowerów znajdujących się w ich osobistym posiadaniu.»

Jauhien Piatlicki

to bike-in...@googlegroups.com
Ahojte паўднёвым суседзям )

Дзякуй, Яўген і Андрэй, за адказы.

Карацей, я так разумею, нашы пусьцяць, а палякі могуць і разьвярнуць.

А электрычкай хто-небудзь спрабаваў? Ці трэба там разьбіраць ровар і ці
пускаюць?

signature.asc

Jauhien Piatlicki

to bike-in...@googlegroups.com
О, выдатна, дзякуй )

signature.asc

Andrew Shadura

to bike-in...@googlegroups.com
Hello,

> О, выдатна, дзякуй )

Пераслаў табе цэлы ліст.

З.Ы. Трэба ўжо разабрацца мне неяк з подпісамі, занадта іх шмат :)
Многаязычаства!™

--
Cheers,
Andrew

Yauhen Kharuzhy

to bike-in...@googlegroups.com
А што там спрабаваць? Ровар у чахол ды вязі бясплатна. Я ездзіў.

Andrew Shadura

to bike-in...@googlegroups.com
Hello,

On Fri, 11 Apr 2014 14:18:54 +0200
Jauhien Piatlicki <jauh...@gmail.com> wrote:

> Ahojte паўднёвым суседзям )

І вам cześć! :)

> Дзякуй, Яўген і Андрэй, за адказы.
> Карацей, я так разумею, нашы пусьцяць, а палякі могуць і разьвярнуць.

Здаецца, так.

> А электрычкай хто-небудзь спрабаваў? Ці трэба там разьбіраць ровар і
> ці пускаюць?

Мне сказалі ў Кузьніцы Беластоцкай, што канкрэтна там можна. У
Берасьці, напэўна, не.

--
Cheers,
Andrew

Yauhen Kharuzhy

to bike-in...@googlegroups.com
У Кузніцы зараз можна і на ровары :)

> --
> Cheers,
> Andrew

Jauhien Piatlicki

to bike-in...@googlegroups.com
Вітаю ўсіх,

раскажу, бадай, як пераяжджалі мяжу на ровары: раптам каму спатрэбіцца.

Палякі аказаліся на дзіва адэкватнымі, а вось беларусы -- тармазілі як
маглі.

Недзе за тыдзень да пераезду я скантактаваўся з польскай памежнай
службай тут:
http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/wyslij/pytaniedojednostki?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/pl/serwis-sg/przekaz_wiadomosc/zadaja_pytanie_do_wybranej_jednoski_organizacyjnej

У запытаньні я напісаў, што ровар паводле польскага заканадаўства --
транспартны сродак, адпаведна я хачу ўехаць на ім у РП праз Тэрэспаль. І
вельмі хачу даведацца, што можа гэтаму перашкодзіць.

Праз пару дзён прыйшоў адказ:

w odpowiedzi na zapytanie w sprawie przekroczenia granicy polsko -
białoruskiej w drogowym przejściu granicznym w Terespolu na rowerze
informuję, iż nie ma przeciwwskazań do przekroczenia granicy państwowej
przez podróżnych poruszających się tym środkiem transportu.
Jednocześnie, w celu zapewnienia sprawnej organizacji przejazdu,
zasadnym byłoby przekazanie bezpośrednio na adres email:
tere...@strazgraniczna.pl informacji dotyczącej daty i przybliżonej
godziny przejazdu oraz ewentualnej liczby osób, jeżeli jest to przejazd
grupowy.

То бок усё ок -- можна ехаць, толькі праінфармаваць
tere...@strazgraniczna.pl пра 2 псыхаў на роварах, што й было зроблена.

Ліст ад палякаў я раздрукаваў і зь ім паехаў. На беларускім КПП махалі
рукамі і нагамі "палякі ня пусьцяць і ваапшчэ". Прыйшла высокая камісія
з трох чалавек -- начальнік зьмены, нейкі памежнік-ягоны памочнік і
добры КГБіст у цывільным. Пасьля высьвятленьня "хто, як, навошта, а што
на гэтай паперцы па-польку напісана" такі пусьцілі.

З польскага боку пачынаючы ад першага КПП паказвалі куды ехаць і міла
ўсьміхаліся: праблем ніякіх няма.

Падсумоўваючы -- калі ёсьць чароўны ліст ад начальства, палякі мілыя і
пускаюць без праблем. Каб беларусы сталі такімі ж мілымі, думаю, трэба
мець аналягічны ліст ад беларускага памежнага камітэту.

Посьпехаў,
Яўген

signature.asc