Obavjestenje :o))))

Arnel

Obavjestavamo sve clanove milih nam News grupa,
da se danas oko 15 casova, covjek pod imenom
FrontPage Manual (xhhs...@hgfe.cyui )
poznatiji pod imenom Vedran Ljubovic, ponovo
poceo "oglasavati" sa svojim pravim imenom i
E-Mail adresom.

Mislim da ovo bas i ne interesuje sve vas, meni nekako
zapelo za oko :o)))))))))))))
--

Sve je sranje osim pishanja,
a i pishanje je sranje, kad pishas uz vjetar!

IgorD2

vidim ja nema njega u koloni "sent"

Arnel <ar...@visoki-napon.net> wrote in message

> [...]
> --
>
> Sve je sranje osim pishanja,
> a i pishanje je sranje, kad pishas uz vjetar!

IgorD2

pardon, ne sent nego from