Matosevic Dragutin

1 view

Kit contains

Date: 5/24/00 6:41 PM
From: oxrno...@wtkt.lcfk (Kit contains)
From: )
From: )cfk (Kit contains)
To: <ljub...@bih.net.ba>
Copy:
Subject: Re: bosnia.ba je zatvoren :-(

Zdravo Vedrane,

Hvala ti na iscrpnom izvjestaju o razlozima prekida rada www.bosnia.ba kao i
pripadajucih mu podstranica. Podrzavam ideju da se projekat svakako nastavi
i ostajem vam na raspolaganju.

Sa nestrpljenjem cekam dobre vijesti.
Sve najbolje,
D.

http://www.geocities.com/matosevi/index.htm

Date: 6/5/00 8:50 PM
From: oxrno...@wtkt.lcfk (Kit contains)
From: )
From: )cfk (Kit contains)
From: )
From: )
From: )cfk (Kit contains)
From: )

Vedran Ljubovic

> Sa nestrpljenjem cekam dobre vijesti.
> Sve najbolje,

Izvinjavam se, nesto je riknulo....

Vedran Ljubovic

Date: 6/5/00 8:50 PM

From: Matosevic
To: <ljub...@bih.net.ba>
Copy:
Subject: Fw: Sad me vidis, sad me ne vidis

Date: 6/12/00 6:16 PM
From: Matosevic
To: <ljub...@bih.net.ba>
Copy: "Kristijan Smiljanic" <kris...@forumtz.com> , "Esad Hajdarevic" <es...@zenica.net>
Subject: Tri jahaca

Zdravo svoj trojici jahaca Internet prostranstava. Htio bih vas ovom
prilikom obavijestiti da sam odlucio nastaviti rad na administriranju
poddomene muzika.bosnia.ba i da bih zelio da i vas u najskorije vrijeme
vidim u istom taboru. Bez vas ovo mjesto nece nikada biti ono sto je
bilo.

Hvala na razumijevanju,

http://muzika.bosnia.ba

Predrag Timotic

> Izvinjavam se, nesto je riknulo....

Nista ne kopcam!

in FrontPage.

From: bjglg...@zugy.oaie (in FrontPage.)
From: .)
From: .e (in FrontPage.)
morao privremeno da ga iskljucim da bi otisla poruka koja je otisla.

Vedran Ljubovic

> Nista ne kopcam!

Pa eto, antifilter (tm) ne podnosi poruke sa viska From: polja, pa sam