da li sam vam nedostajala?

es@d

Dana Fri, 30 Jun 2000 00:21:08 +0200, "Selma H." <sel...@bih.net.ba>
je Tita mi navroto/navrotala:

>Samo jos jedna od lokalnih nocnih mora:-[[[

he he

---

To make your dreams come true, you must first wake up.

Esad Hajdarevic
es...@bosnia.ba

Das ist Walter!
http://geocities.com/freebosniaba

es@d

Dana Fri, 30 Jun 2000 00:09:17 +0200, "Selma H." <sel...@bih.net.ba>
je Tita mi navroto/navrotala:

>Well pa narode, jesam li vam nedostajala?
>Nigdje dobrodoslice:-))))
>
>Selma H.

Dobrodosla, drugarice

es@d

Dana Fri, 30 Jun 2000 00:32:02 +0200, "cyber-bugojanac"
<almi...@bih.net.ba> je Tita mi navroto/navrotala:

>uhuhuhuh

nemoj se s njom zezat
ona ti je feministkinja :-))))

Selma H.

--
Long Live The Fellowship of the Ring

cyber-bugojanac

A ko si ti?

Selma H. <sel...@bih.net.ba> wrote in message

Selma H.

Samo jos jedna od lokalnih nocnih mora:-[[[

Selma H.

cyber-bugojanac

uhuhuhuh

Selma H. <sel...@bih.net.ba> wrote in message

cyber-bugojanac

Jebote...

es@d <es...@zenica.net> wrote in message

cyber-bugojanac

Nisam znao da ima i ovakvih osoba na ovom dunjaluku.

cyber-bugojanac <almi...@bih.net.ba> wrote in message

Duska Andric-Ruzicic

"es@d" <es...@zenica.net> wrote in message
> Dana Fri, 30 Jun 2000 00:32:02 +0200, "cyber-bugojanac"
> [...]

Esade, blizu si mi :-)

Djevojcica iz Menueta

"es@d" <es...@zenica.net> wrote in message
> Dana Fri, 30 Jun 2000 00:32:02 +0200, "cyber-bugojanac"
> [...]

A smijem li ja?:))
Posto smo, ocigledno iste nacionalnosti - feministi :)

M:)

Sanjin Ganic

U postingu <8jgh4c$11...@ns4.bih.net.ba>, Selma H.
je Fri, 30 Jun 2000 00:09:17 +0200 svasta nesto pisao(la), izmedju
ostalog i ...

> Well pa narode, jesam li vam nedostajala?
> Nigdje dobrodoslice:-))))

Dobrodosli nazad :) A sad, je li to stigao novi kompjuter, ili je neko
popravio onaj laptop, ili nesto trece ? :))

--
Infarkt, ma kakav da je, od srca je.

-----
Sanjin Ganic AKA TechnoMancer
si...@ucsd.com

Predrag Timotic

> Well pa narode, jesam li vam nedostajala?
> Nigdje dobrodoslice:-))))

Dobrodosla!

cile

Dobrodosla... Welcome back...Herzlich Willkommen... Bienvenue ;)
Nema puno dobrodoslice, posto si rekla kada si odlazila: I´ll be Back!" :)))

--
Cile, Austrija - ICQ UIN 51197084
Administrator | Webmaster

"Selma H." <sel...@bih.net.ba> schrieb im Newsbeitrag

> Well pa narode, jesam li vam nedostajala?
> Nigdje dobrodoslice:-))))

Ka5aN

ma sjebavali smo se bez tebe

Avdija A. Ahmedhodzic

Ma meni su feministkinje uvijek bile najdraze. free love free sex i opet mi
(muskarci) na kraju budemo u plusu.

--

Avdija A. Ahmedhodzic
avd...@narkomanija.com

es@d <es...@zenica.net> wrote in message
> Dana Fri, 30 Jun 2000 00:32:02 +0200, "cyber-bugojanac"
> [...]

Almir Uzunovic

Dobro dosla u klub!
Stvarno drago mi je da si se vratila, pa eto kad se skanis da dodjes u
Zenicu, telefon imas, pa da ponovimo Gato (sad ja castim, nisam
zaboravio), imamo razloga za slavlje...

uzo

a program

> A ko si ti?

hahahahahaha ovo je bilo nisko....

Selma H.

> Dobrodosli nazad :) A sad, je li to stigao novi kompjuter, ili je neko
> popravio onaj laptop, ili nesto trece ? :))
Popravljeno, popravljeno...ipak bila fabricka greska u pitanju...Kad se samo
sjetim da mi niko nije verovao :-))))

Selma H.

Selma H.

> Ma meni su feministkinje uvijek bile najdraze. free love free sex i opet
mi
> (muskarci) na kraju budemo u plusu.
Sreco moja, nesto si pobrkao u glavi

Selma H.

Selma H.

> Zenicu, telefon imas, pa da ponovimo Gato (sad ja castim, nisam
> zaboravio), imamo razloga za slavlje...
Jel' to svad...pardon, dernek na vidiku?
Auuu sta sam ja sve propustila :-)))

Selma H.

Selma H.

> ma sjebavali smo se bez tebe
Nista se ti ne brini, bice nadoknadjeno :-)))

Selma H.

Almir Uzunovic

Svad... nije na vidiku, znas mene geeka, nece mene ta sreca zapasti.
Nego se u skladu sa geekovskom tradicijom uslov dao (dobro ostao je jos
usmeni iz TC-a)..

Uzo

Selma H.

Almir Uzunovic <u...@mf-ze.unsa.ba> wrote in message

> Nego se u skladu sa geekovskom tradicijom uslov dao (dobro ostao je jos
> usmeni iz TC-a)..
Bravo. Znaci definitivno dernek.
Sta bi sa vikendicom i onom vikend rostiljadom (paprike, patlidjani, ribice,
krompirici etc?)?

S.H.

Almir Uzunovic

Snijeg se otopio, a poziv jos uvijek stoji...

Sanel Fejzic

Da ti i ja zazelim jednu slatku (pazi ozbiljno mislim) i vrucu (ljeto je)
dobrodoslicu.

Dobro nam dosla i jos bolje... :)

Sanel

Dana Fri, 30 Jun 2000 16:53:48 +0200, "Selma H." <sel...@bih.net.ba>
napisa:

>Nista se ti ne brini, bice nadoknadjeno :-)))
>
>Selma H.

*********************************
Za promjene!

Za REPUBLIKU Bosnu i Hercegovinu!
*********************************

Duska Andric-Ruzicic

"Avdija A. Ahmedhodzic" <avd...@narkomanija.com> wrote in message

> Ma meni su feministkinje uvijek bile najdraze. free love free sex i opet
mi
> (muskarci) na kraju budemo u plusu.

?????

Duska Andric-Ruzicic

Nedjelja, 21:30 Sen

Duska Andric-Ruzicic

> Svad... nije na vidiku, znas mene geeka, nece mene ta sreca zapasti.
> Nego se u skladu sa geekovskom tradicijom uslov dao (dobro ostao je jos
> usmeni iz TC-a)..

De to sprzi pa da pravo zalijemo

Duska Andric-Ruzicic

> [...]
> Bravo. Znaci definitivno dernek.
> Sta bi sa vikendicom i onom vikend rostiljadom (paprike, patlidjani,

:-) :-) :-)

Selma H.

> Nedjelja, 21:30 Sen
Nema sanse - ponedeljak mi je katastrofalan :-[[[[

S.H.

In FrontPage,

> Da ti i ja zazelim jednu slatku (pazi ozbiljno mislim) i vrucu (ljeto je)
> dobrodoslicu.

Pazi se, Selma.... Sanel misli ozbiljno....

Duska Andric-Ruzicic

Steta, steta :-(

"Selma H." <sel...@bih.net.ba> wrote in message

es@d

Dana Sat, 1 Jul 2000 23:20:16 +0200, "Duska Andric-Ruzicic"
<dus...@bih.net.ba> je Tita mi navroto/navrotala:

Sta to ima u nedjelju (tj. danas :-)) da naletim

---

Ko se posljednji smeje...najsporije misli.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

Almir Uzunovic

Sinoc do jedan u parijskoj birtiji zvanoj macao, slusali neke rokere i
zaljevali, nastavili putem do kuce, nastavili kod kuce..
Danas se zaljevam hladnom vodom da dodjem sebi...

> De to sprzi pa da pravo zalijemo

Al nema veze, opet cemo mi zaliti....

Duska Andric-Ruzicic

> Dana Sat, 1 Jul 2000 23:20:16 +0200, "Duska Andric-Ruzicic"
> <dus...@bih.net.ba> je Tita mi navroto/navrotala:

> Sta to ima u nedjelju (tj. danas :-)) da naletim

Nista specijalno, sastajemo se i ostajemo do zore

es@d

Dana Sun, 2 Jul 2000 13:24:02 +0200, "Duska Andric-Ruzicic"

<dus...@bih.net.ba> je Tita mi navroto/navrotala:

>"es@d" <es...@zenica.net> wrote in message

> Nista specijalno, sastajemo se i ostajemo do zore

ko sve?
---

Najbolji nacin da sakrijes bubuljice na licu je da izadjes na ulicu go.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

Lucky

: Well pa narode, jesam li vam nedostajala?
: Nigdje dobrodoslice:-))))
:
: Selma H.

:
: --
: Long Live The Fellowship of the Ring
:
:

WB (; NIJE warner bros nego welcome back - da ne bude zabune :)

<-Lucky

IgorD2

macao na bascarsiji ?

Selma H.

> WB (; NIJE warner bros nego welcome back - da ne bude zabune :)
Hvala, hvala - sto te nema u YB"C"? I kako je "preko bare"?

Selma

Avdija A. Ahmedhodzic

:)))))))
zenska prava, zene koje rade na poslu, zatim rade u kuci, oslobadjaju se
zastitnickog uticaja svoga muza pa samim tim postaju lak plijen za druge
muskarce

--

Avdija A. Ahmedhodzic
avd...@narkomanija.com

> mi

Avdija A. Ahmedhodzic

ima gore objasnjenje

--

Avdija A. Ahmedhodzic
avd...@narkomanija.com

Duska Andric-Ruzicic <dus...@bih.net.ba> wrote in message

> "Avdija A. Ahmedhodzic" <avd...@narkomanija.com> wrote in message

> mi
>

> ?????

Selma H.

O kojem ti to zastitnickom uticaju govoris, i o kakvom plijenu?
Svaka ti cast ako mislis da je zenama potreban "zastitnicki" "uticaj" (molim
vas lijepo, uticaj), pa jos plijen...Na ovim prostorima ipak ne zaostajemo
tako daleko za onima koji su lov i ribolov zamijenili za um i njegove
produktivnosti. Ako ovako zaista mislis, sa zaljenjem moram da primijetim,
da pored kompjutera kojeg (izgleda) koristis, uveliko kaskas za procesom
evolucije.

Selma H.

MAX

> Nista specijalno, sastajemo se i ostajemo do zore

Opa. Mogul' i ja slijedeci put kad se budete okupljale ?

Selma H.

Max ti nam dodjes ko pravi saljivdzija:-)))

Selma H.

MAX <yourfr...@eudoramail.com> wrote in message

MAX

Duska Andric-Ruzicic

> :)))))))
> zenska prava, zene koje rade na poslu, zatim rade u kuci, oslobadjaju se
> zastitnickog uticaja svoga muza pa samim tim postaju lak plijen za druge
> muskarce

Nasmija me - (pazi sad Lucky) - djavo te odnio :-)

--
D.A.R.
============================

Duska Andric-Ruzicic

> produktivnosti. Ako ovako zaista mislis, sa zaljenjem moram da primijetim,
> da pored kompjutera kojeg (izgleda) koristis, uveliko kaskas za procesom
> evolucije.

:-) :-)

Duska Andric-Ruzicic

> Opa. Mogul' i ja slijedeci put kad se budete okupljale ?

Prvo es@d mora da ti da certifikat :-)

Duska Andric-Ruzicic

Pros'o voz :-(

> Dana Sun, 2 Jul 2000 13:24:02 +0200, "Duska Andric-Ruzicic"
> <dus...@bih.net.ba> je Tita mi navroto/navrotala:

IgorD2

Selma, de mi zivota ti broj telefona da te nazovem kada mi bude trebalo
promijeniti
gumu na autu ili izmicati namjestaj zbog krecenja.

Prelijepo je govoriti kako su polovi jednaki bla bla, jos je ljepse
vjerovati
u to. Ja takodje vjerujem u jednakost polova, jednaka prava medju polovima i
slicno
medjutim samo do neke granice, poslije te granice jednakosti vise nema nego
se znaju
poslovi koji su muski, a koji su zenski. Ne tvrdim ja da zene nemogu
da rade skoro sve (znamo sta nemogu) muske poslove niti da
muskarci nemogu da rade skoro sve zenske poslove medjutim ipak
je nekako logicnije da ja popunjavam rupe u fugama izmedju plocica
nego da to rade moja mama ili moja cura koje za to vrijeme mogu
da recimo naprave rucak sto sigurno znaju bolje od mene ;o)

Lucky

[...]

jesam ja :)

WB anyway, nice to see ya again :))))

<-L

Lucky

: Snijeg se otopio, a poziv jos uvijek stoji...

kakav ba poziv kad si onda izradio?

<-L

Lucky

uhh.. nenam s'a je YB"C" - sorry malo sam tup od vrucine... a "preko
bare" nazalost, jos nenam... al je zena tu, dosla je, bili smo u budvi
nekoliko dana... super je, doci ce opet krajem mjeseca, pa ako bude
newserski sastanak eto nas skupa :)

<-L

: > WB (; NIJE warner bros nego welcome back - da ne bude zabune :)

:
:

Selma H.

Dragi Igore,
well kada budes trebao mijenjati gumu na autu ili premjestao namjestaj -
obavijesti me. Poslacu ti spisak osoba koje to mogu da urade
profesionalnije, brze i efikasnije od mene i tebe zajedno.
Nego, mislim da smo sada malo daleko otisli. Slazem se da ne mozemo svi da
obavljamo sve poslove. Medjutim ne slazem se da postoji podjela posla na
"muske" i " zenske". Ako prihvatim takvu podjelu onda vrsim nasilje nad onim
muskarcima i zenama koji rade "te" poslove bolje od drugih. Ako moj otac
bolje kuha od nas zena u porodici, a ima nas tri, i ako moja prijateljica
Sanela bolje popravlja auta i motore od svoje brace, ne vidim zasto oni to
ne bi trebali raditi ako to bolje znaju, dobro se osjecaju dok to rade i
tako dalje. Ovdje ne smatram da je diskusija po ovom pitanju zavrsena,
naprativ, ima tu jos puno da se razgovara.
Nego u postu na koji sam ja reagovala nije bilo govora o podjeli poslova.
Bilo je govora o odnosima moci, o odnosima gospodar rob - ja tebi zastitu -
ti meni uslugu ili obrnuto. Ne slazem se sa ovim odnosom moci bez obzira da
li su u pitanju odnosi muskarac/zena, zena/zeza, muskarac/muskarac. I ne
ukljucujem u raspravu njihove seksualne preference - odnosi se na sve sfere.
Ako hoces mozemo o ovom razgovarati. Ima tu jako puno odnosa koji ne
doprinose nicemu osim postavljanju u inferioran polozaj jedinki u zelji za
postizanjem nedefinisanih licnih indentiteta, obicno kopirajuci nesto sto
nam nije svojstveno, a sto smo opet prihvatili kao nesto sto mora biti, jer
smo ga kao takvo negdje vidjeli i prihvatili kao jedino moguce rjesenje. I o
ovome mozemo razgovarati.
Kao sto si mogao vidjeti, pitanja odnosa zena/muskarac, pitanje moci,
pitanje raspodjele poslove, kao i razna druga, se ne mogu obraditi u jednom
postu. Tu su potrebni razgovori, diskusije, primjedbe, sugestije kako bi se
doslo do zajednicke tacke interesa. Ako si zainteresovan za razgovor, nema
problema. Mozemo organizovati u zivo ili ovako. Meni je uvijek drago o tome
razgovarati i razmjenjivati misljenja. Ne mislim da sam uvijek u pravu, ali
priznajem da me mnoge stvari "zuljaju", i uvijek pokusavam da pronadjem svoj
odnos prema njima. Ne izmisljam toplu vodu, ali omogucujem sebi slobodan
prostor. Na njega imam isto onoliko prava koliko i ti, a i obrnuto.

Selma

Selma H.

Clou - sta bi drugo bilo. Drago mi je za vas dvoje. Napokon jedna happy love
story.
;-))))

MAX

Selma H. wrote
> Max ti nam dodjes ko pravi saljivdzija:-)))

Jok. Sad sam mrtav ozbiljan.
A pitaj Pedju kakav sam kad sam mrtav ozbiljan.

MAX

MAX

Duska Andric-Ruzicic wrote
> Prvo es@d mora da ti da certifikat :-)

Aaaaaaaaa, znaci on je neka vrsta portira, sta li je vec...

;-)

MAX

Selma, sta ti imas iz biologije?
:-)

Selma H. wrote > O kojem ti to zastitnickom uticaju govoris, i o kakvom

Avdija A. Ahmedhodzic

:))))
kako je samo volim

--

Avdija A. Ahmedhodzic
avd...@narkomanija.com

Selma H. <sel...@bih.net.ba> wrote in message

es@d

Dana Mon, 3 Jul 2000 22:21:03 +0200, "Duska Andric-Ruzicic"

<dus...@bih.net.ba> je Tita mi navroto/navrotala:

>Pros'o voz :-(

bilo je i meni interesantno tu noc, na jednom drugom mjestu :-))
aman, kako bi?

---

Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

es@d

Dana Tue, 4 Jul 2000 11:50:32 +0200, "MAX"
<yourfr...@eudoramail.com> je Tita mi navroto/navrotala:

hahahah, ne ne, strucna komisija...

es@d

Dana Tue, 4 Jul 2000 11:37:06 +0200, "Selma H." <sel...@bih.net.ba>
je Tita mi navroto/navrotala:

>Clou - sta bi drugo bilo. Drago mi je za vas dvoje. Napokon jedna happy love
>story.
>;-))))

hehe

generate

> Nasmija me - (pazi sad Lucky) - djavo te odnio :-)

Ma to je ono: zene su glupe, nista one ne znaju dok im muskarac ne kaze.

form and

> Clou - sta bi drugo bilo. Drago mi je za vas dvoje. Napokon jedna happy love
> story.

To bi bilo JB"C"

> ;-))))

Thyo, jos malo pa cu dostici kolegu Vehid-agu

Lucky

Duska Andric-Ruzicic <dus...@bih.net.ba> wrote in message
:
: "Avdija A. Ahmedhodzic" <avd...@narkomanija.com> wrote in message
: news:8jplq0$8t...@ns4.bih.net.ba...
: > :)))))))

[...]

volim ovo :)))

a volim i da volim, svoju zenu najvise :)))))))))

<-L
**********
uzo, jedan offtopic za tebe... mojoj dragoj je rodjendan bio 27.mog, i
otisli smo, lijepo obuceni, u restoran na veceru, popili aperitiv, pa
pili crno vino uz plodove mora, u praaaaavo gotivnom restoranu na
obali... apsolutno romanticno.
meni je bilo prekrasno i nikad to necu zaboraviti, jedan od
najispunjenijih tenutaka mog zivota... a znas kako izgledam, da
nijesam onaj sto pati od odijela i formi... nego jednostavno iako
treba biti binaran ne treba biti extreman, treba svega u mjeri. jel
tako?

Lucky

MAX <yourfr...@eudoramail.com> wrote in message
:
: Selma H. wrote

: > Max ti nam dodjes ko pravi saljivdzija:-)))
:
: Jok. Sad sam mrtav ozbiljan.
: A pitaj Pedju kakav sam kad sam mrtav ozbiljan.

onda da bi prekratio vrijeme zipujes fajl od 7 Mb 1947 puta da bi ga
strpao na jednu disketu?

<-L

Duska Andric-Ruzicic

> Dana Mon, 3 Jul 2000 22:21:03 +0200, "Duska Andric-Ruzicic"
> <dus...@bih.net.ba> je Tita mi navroto/navrotala:

> bilo je i meni interesantno tu noc, na jednom drugom mjestu :-))
> aman, kako bi?

Onakvom drustvu vazda dobro :-) znas nas :-)

Duska Andric-Ruzicic

> Duska Andric-Ruzicic wrote
>
> Aaaaaaaaa, znaci on je neka vrsta portira, sta li je vec...
>
> ;-)

Ooooo, ne nee
Es@d je pocasni clan

Duska Andric-Ruzicic

"generate" <ukfdo...@ugib.jwgx> wrote in message

> Ma to je ono: zene su glupe, nista one ne znaju dok im muskarac ne kaze.

Tja... sta ces kad je to "prirodno" :-)

Duska Andric-Ruzicic

> Duska Andric-Ruzicic <dus...@bih.net.ba> wrote in message

> Dobro, samo je moja malenkost pitala onako, iz radoznalosti.

:-) dobro de, ne napadam te

nego, de ti raji vec jednom objasni kako si to napakovao disketu. To vec
nije bilo pitanje puke radoznalosti.

MAX

Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message

> strpao na jednu disketu?

Ha, ne zipujem ga nego kompresujem Compression Agentom (ako korisris 98-cu
imas ga u System Tools), a prije toga kompresujem floppy DriveSpace-om (isto
sistemski alat).
Istina, traje malo dugo, al ponekad vrijedi dok gledam film ga i ova kanta
nesto uradi bez mene.
Medjutim, u posljednje vrijeme to vise ne radim. Skoro sam napravio backup
HDD-a pa mi je zacas otici do Pedje i odnijeti HDD da kopiram sto mi treba
ili sto mu treba.
P.S. Srecko, izgled ada smo se potrefili u isto vrijeme na netu. Pogledaj
vrijeme kad smo slali postove.
Ajd zdravo.
MAX

MAX

IgorD2

> [...]
> ili sto mu treba.
> P.S. Srecko, izgled ada smo se potrefili u isto vrijeme na netu. Pogledaj

Hm koliko ja znam ako 2 puta (ili 2000 puta) kompresujes vec kompresovan
fajl
svaki naredni put ce taj fajl biti sve veci i veci, sto znaci da pod uslovom
da
su i jedan i drugi program kompresori (nebitno sto su "sistemski") nemogu da
vjerujem da ces ista postici duplom kompresijom.
druga stvar, istina je da se na disketu moze staviti fajl od 7 mega, mozda
cak i od
50 mega i to veoma jednostavno. naravno ima jedna zackoljica. sta si ti
kompresovao
kada si smjestio tih 7 mega na disketu ? exe, txt, jpg, wav ? pokusaj wav od
7 mega
smjestiti na disketu ili recimo neki mp3. Ako to uspijes onda si izmislio
nesto sto ce
dovesti do revolucije u racunarstvu jer cemo moci na kompresovane diskove od
2 GB smjestati
po 14 kompresovanih GB. Kao sto rekoh na disketu se zaista moze smjetiti
recimo
fajl od 7 mega ali taj fajl moze biti recimo cisti ascii sa jednim slovom
koje se ponavlja
dok se ne postigne tih 7 mega ili moze da bude recimo neka bitmap slika koja
je
sva bijela (npr) a ima neku izmjenu u boji na nekom jako malom dijelu slike.

Ako grijesim- ispravi me

naravno moguce je formatirati disketu na veci kapacitet, prije par godina
(1994-5)
sam probavao kako to funkcionise - i funkcionisalo je.
jedini je problem sto taj veci kapacitet nije mogao nikako da bude preko 2
mb
(nesjecam se tacno koji je bio najveci kapacitet u svakom slucaju ne preko 2
mb)
medjutim ono cega se sjecam je to da sam sa programom koji se zove
VGA COPY 1995te godine iskopirao originalnu instalaciju windowsa 95 sa
disketa
na diskete, naime fol je bio u tome da je microsoft vjerovatno kao zastitu
formatirao prvu disketu iz instalacije na 1.64 mb i isto toliko snimio
na nju vjerovatno vjerujuci da ce na taj nacin sprijeciti kopiranje.
Inace spomenuti VGA copy je veliki mag kopiranja disketa divljih kapaciteta
tipa spomenutog 1.64.

IgorD2

> :))))
> kako je samo volim
>
> --

nije li prirodno da volis suprotni spol ? ;o))

IgorD2

Draga Selma

> [...]
> obavijesti me. Poslacu ti spisak osoba koje to mogu da urade
> profesionalnije, brze i efikasnije od mene i tebe zajedno.

Uopste nije sporno da te osobe postoje, ti si ta koja se zalaze za
ravnopravnost - pa daj da je pocnemo i primjenjivati.

(ako ti nije mrsko posalji mi taj spisak jer mene pocesto mrzi mijenjati
gumu pa
obicno odem do najblizeg vulkanizera, a spisak vulkanizera u gradu bi mi bas
dobro dosao)

> [...]
> tako dalje. Ovdje ne smatram da je diskusija po ovom pitanju zavrsena,
> naprativ, ima tu jos puno da se razgovara.

vidis ja se bas slazem da mozemo svi obavljati sve poslove jer zaboga
ako mogu ja npr nositi ormar sasvim sigurno moze i svaka zena koja je
fizicki spremna za to da uradi to isto, a siguran sam da takvih ima.

ja mozda grijesim ali ti upravo negiras svoj feminizam u prvoj recenici
tvog pasusa gdje tvrdis da nemozemo svi da obavljamo sve poslove pa
mi zato objasni nesto jer sam mozda ja u zabludi.

Da li feminizam zapravo pretpostavlja borbu za jednakost zena sa
muskarcima u svim aspektima zivota /izuzmimo cisto fizicke razlike
u reproduktivnim organima i razlike prouzrokovane tom razlikom
jer su one ocigledne/ (ako je ovo onda si samu sebe negirala), ili je
zapravo
feminizam borba za jednaka prava zena i muskaraca (kako to lijepo
pise kod teta Duske Zenska prava su ljudska prava - sa cime se naravno
slazem ne 100% nego 1.000.000%).

sto se tice "podjele" na "muske" i "zenske" poslove, po meni, postoji samo
nesto ("podjela") sto
je uobicajeno i sto je racionalno, a to je ipak nekakva "podjela" poslova.
ja na primjer jos nikada nisam vidio zenu da kopa kanal, naravno ona to
moze da radi, ali je ja jos nisam vidio sto vjerovatno znaci da "podjela"
uslovljena racionalnim i uobicajenim ipak postoji. ima takvih primjera
koliko hoces.

> [...]
jer
> smo ga kao takvo negdje vidjeli i prihvatili kao jedino moguce rjesenje. I

Ja sasvim sigurno nigdje nisam spomenuo "odnose moci" koje ti spominjes
pa tako ni neznam o cijem postu ovdje govoris: " Bilo je govora o odnosima

> [...]

> Kao sto si mogao vidjeti, pitanja odnosa zena/muskarac, pitanje moci,
> pitanje raspodjele poslove, kao i razna druga, se ne mogu obraditi u

To je ono sto ti mislis,ovo gore bi trebalo preformulisati u: "ja mislim da
si iz ovoga gore
mogao vidjeti" jer ti ja nigdje nisam napisao da sam stvarno nesto vidio
tako da neznam na osnovu cega izvlacis zakljucak.

Pa nemam namjeru da pisem kilobajte teksta o musko/zenskim odnosima,
ti imas svoje misljenje, ja imam svoje. Ti neces promijeniti moje misljenje,
a ja necu
promijeniti tvoje . Nema tu sta da se prica i nema potrebe za raspravom
koja ce trajati danima. (copy)

> [...]
> odnos prema njima. Ne izmisljam toplu vodu, ali omogucujem sebi slobodan
> prostor. Na njega imam isto onoliko prava koliko i ti, a i obrnuto.

ja ti nikako ne osporavam slobodan prostor tako da to uopste nije sporno.

ti imas svoje misljenje, ja imam svoje. Ti neces promijeniti moje misljenje,
a ja necu
promijeniti tvoje. Nema tu sta da se prica i nema potrebe za raspravom
koja ce trajati danima. (paste)

Predrag Timotic

> nego, de ti raji vec jednom objasni kako si to napakovao disketu. To vec
> nije bilo pitanje puke radoznalosti.

Ovo mu Vedran ne vjeruje, a stvarno je uradio. Ja sam gledao svojim ocima tu
disketu, i kopirao sa nje...nemam(o) razloga da lazem(o)!

Selma H.

Dragi Igore,
drago mi je sto mi omogucavas da imam svoj slobodan prostor - naravno da je
to pravo svakog od nas.
Drago mi je takodje sto podrzavas zenska ljudska prava/ zenska prava su
ljudska prava - kao sto pise kod Duske. Medjutim, zao mi je sto ne mozes da
izadjes iz klisea ustaljenih raspodjela moci, gdje fizicka snaga igra
kljucnu ulogu. Na moc se vracam jer me je ona ponukala da repliciram na prvi
mail.
Pojednostavimo:
zenski/muski poslovi
zene ne mogu da prenose namjestaj
zenski poslovi: kuhanje, peglanje
muski poslovi: kopanje kanala, prenosenje namjestaja
razina vrijednosti:
obavljanje kucnih poslova se ne valorizuje - spada u zenski neplaceni rad
teski fizicki poslovi: na najnizoj ljestvici ubiranja prihoda
Mozemo li doci do ikakvog zakljucka, ili bar postaviti pitanje na ocigledno:
zasto je odredjeni zenski rad neplacen, i zasto su najtezi fizicki poslovi
obicno manje placeni?
Feminizam je zalaganje za ista prava i iste mogucnosti. Pogledaj u kontekstu
gore napisanog.

> [...]
misljenje,
> a ja necu
> promijeniti tvoje. Nema tu sta da se prica i nema potrebe za raspravom

Slazem se i podrzavam prvu recenicu, a drugu uvazam.
Pozdravcici ;-)))

Selma.

MAX

IgorD2 <Igo...@igorsmail.com> wrote in message

Pa i nisam kompresovao vise puta, trebao bi mi citav dan...

> [...]
od
> 7 mega
> smjestiti na disketu ili recimo neki mp3.

A sto si se ti toliko zalijepio za mene, a?
Ja nigdje nisam pomenuo da je moja mp3 kolekcija na nekoliko floppy-ja ili
nesto u vezi toga. Rekao sam da sam na floppy stavio 7 MB i nista vise, a
maksimum do koga sam stigao bio je 9,28 MB i naravno, bili su *.doc i *.txt
fajlovi. To sam radio cisto is zezancije, tek da vidim koliko moze da stane,
a nisam razglasio da sam 'razvuko' floppy' na 7 mega i na njega bacio 7 MB
jpeg-ova ili mp3-ova.

> [...]
koja
> je
> sva bijela (npr) a ima neku izmjenu u boji na nekom jako malom dijelu

Vec sam objasnio u cemu je stvar.

> [...]
> mb
> (nesjecam se tacno koji je bio najveci kapacitet u svakom slucaju ne preko

Kompresuj prazan floppy DriveSpace-om i kapacitet ce mu sa 1.39 porasti na
2.56 MB i slobodno snimi neki wav ili mp3 koji ima priblizan kapacitet.

MAX

> :-) dobro de, ne napadam te

Oh, vec sam mislio da 'vatam maglu sa 'talka'.
;-)

> nego, de ti raji vec jednom objasni kako si to napakovao disketu. To vec
> nije bilo pitanje puke radoznalosti.

Ma nije to ono sto ste mislili, eno pogledaj reply Igoru.

MAX

> Ovo mu Vedran ne vjeruje, a stvarno je uradio.

Nije jedini... citaj postove...

> Ja sam gledao svojim ocima tu
> disketu, i kopirao sa nje...nemam(o) razloga da lazem(o)!

Ako i dalje ne vjerujete, opet cu uraditi isto i poslati jpeg pa se
uvjerite.

The FrontPage

> zenski poslovi: kuhanje, peglanje
> muski poslovi: kopanje kanala, prenosenje namjestaja
> razina vrijednosti:
> obavljanje kucnih poslova se ne valorizuje - spada u zenski neplaceni rad

A sobarice u hotelima?

Software

> [...]
> a nisam razglasio da sam 'razvuko' floppy' na 7 mega i na njega bacio 7 MB

Poslacu ti ja fajl od 1 GB koji se moze zipovati u 1 kB

Predrag Timotic

> Poslacu ti ja fajl od 1 GB koji se moze zipovati u 1 kB

A, poslacu ti ja jednu dasku...bukovu. Prave ih ovdje u Loparama. Dobra je
za udariti glavom, tj. za lijecenje frustracija.

IgorD2

ccc ljudi
uopste nije problem da li covjek laze ili ne (utvrdili smo da ne laze)
nego je samo fol u tome sto se radilo o doc i txt fajlovima koje nije
nikakav problem nakompresovati obicnim zipom tako da 7
mega tih fajlova stane na 1.44 disketu.
Dakle, nema tu nista revolucionarno cemu spektakl ?
Za to se zna od kako su prve verzije arj i zipa izasle na svjetlo dana.

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

> Ovo mu Vedran ne vjeruje, a stvarno je uradio. Ja sam gledao svojim ocima

IgorD2

Uopste se nisam zalijepio za tebe nego mi se ucinilo interesantnim to
sto si napisao. Ako ti smeta to sto ti neko napise reply onda mozda
ne kontas sta je zapravo news i koja mu je svrha.

Pa dobro u cemu je problem ?
Ja i jesam tvrdio da se radi o txt ili nekom drugom fajlu koji ispunjava
neke uslove (a napisao sam u proslom postu koji su uslovi).
Dakle sto se lozis ?

> 2

Za ovo ti moram priznati da si u pravu mada su startu nisam vjerovao da
je to moguce. Ipak nije moguce snimiti 2.56 MB na disketu nego nesto
manje ali u svakom slucaju preko 2 Mb (oko 2.3) no u svakom slucaju
za ovo si u pravu. Microsoft ili je nasao bolji algoritam za kompresiju
ili je zaista formatirao disketu na veci kapacitet medjutim tu malo
stvari smrde jer se pojavila poruka da disketa nece biti citljiva
sa bilo cim drugim osim sa win 98. Sa druge strane standardni arhiveri
kao sto je zip imaju jako malu kompresiju wav fajla tako da se vjerovatno
ne radi o on the fly kompresiji tako da se sada stvarno pitam kako je ovo
sve moguce. Pretpostavljam da ovdje ima ljudi koji mogu objasniti kako je
ovo
microsoft skontao.

IgorD2

> Dragi Igore,
> drago mi je sto mi omogucavas da imam svoj slobodan prostor - naravno da
je
> to pravo svakog od nas.

Draga Selma,
zaista nema potrebe da me smatras dominantnim kao sto to pises u recenici
iznad,
naime tvoje pravo na slobodni prostor si dobila rodjenjem jer je ovdje
robovlasnistvo
ukinuto, pa ja nisam taj koji ima uticaja na to tako da nema potrebe da meni
zahvaljujes
(izvini ako sam pogresno shvatio - cinizam mi nije najjasniji)

> [...]
> izadjes iz klisea ustaljenih raspodjela moci, gdje fizicka snaga igra
> kljucnu ulogu. Na moc se vracam jer me je ona ponukala da repliciram na

I meni je jako zao da na brzinu donosis takve ocjene jer me ti ipak ne
poznajes dovoljno te nisi u mogucnosti da ocijenis da li ja mogu da izadjem
iz klisea
ili ne, posebno ako govorimo o "kliseima moci" o kojima ja nisam rekao ni
rijec do sada.

> Pojednostavimo:
> zenski/muski poslovi
> zene ne mogu da prenose namjestaj

Zakomplikujmo:
ovo je podjela koju ti pravis i to je tvoja podjela, ja sam u proslom postu
rekao da
one mogu da prenose namjestaj (prosirimo ovu misao na: rade fizicke poslove)
dok si ti tvrdila suprotno ("Nego, mislim da smo sada malo daleko otisli.

Slazem se da ne mozemo svi da

obavljamo sve poslove") , samim tim ja izlazim
iz klisea koji meni zelis da nametnes a u kojem se izgleda nalazis ti sama.

> zenski poslovi: kuhanje, peglanje
> muski poslovi: kopanje kanala, prenosenje namjestaja
> razina vrijednosti:
> obavljanje kucnih poslova se ne valorizuje - spada u zenski neplaceni rad

ko kaze ?
Ako ja radim i ja izdrzavam svoju zenu koja je domacica i obavlja kucanske
poslove da li njen rad spada u neplacen ? Ako je tako kako ti tvrdis ta bi
zena
umrla za par dana jer :
a) ona nije zaposlena te ne radi za platu u nekoj firmi
b) joj niko ne placa za njen rad po kuci

ona nema sredstava za zivot pa i umire.
("jer to spada u neplaceni zenski rad" - izvini ko je napisao da taj rad
spada u neplaceni ? zvuci kao da je neki pisac to negdje napisao
onako znas sto kazu "a propos" "to spada" - ko kaze da spada ?
ima li neki dokaz da taj rad tu "spada")

Dakle, izvini Selma, ali njen rad jeste placen i to novcem samo sto nije
placen neposredno nego posredno.
Ako meni moja firma kaze: cuj nemamo novca da ti damo platu ali zato
ti dajemo ovo auto kao protivvrijednost u tom slucaju sam ja placen.
Ili npr nemamo novca za tvoju platu ali cemo ti platiti: stan, hranu i sve
tvoje potrebe - i u ovom slucaju sam ja placen, pa ti povuci sada paralelu
sa onim "spada u zenski neplaceni rad"

i jos nesto - da li je potrebno da pisemo "valorizuje"
kada imamo nasu rijec "vrjednuje" ili koristimo "valorizuje" kada zelimo da
nesto zvuci jako ozbiljno i pokrijepljeno nekim dokazima ?
(sto se tice onog "a propos" gore to je samo bila reakcija na "valorizuje")

> teski fizicki poslovi: na najnizoj ljestvici ubiranja prihoda

neznam na sta se ovo odnosi ? razine vrijednosti ? sta ?

> Mozemo li doci do ikakvog zakljucka, ili bar postaviti pitanje na
ocigledno:
> zasto je odredjeni zenski rad neplacen, i zasto su najtezi fizicki poslovi
> obicno manje placeni?

Ja sam dosao do tog zakljucka znatno ranije i mogu ti reci da je bio veoma
ocigledan.

Kao sto sam ti lijepo napisao gore taj rad je placen, samo sto nije placen
direktno nego indirektno jer da taj rad nije placen milioni domacica
nebi imali sta da jedu, nebi bi imali sta da obuku, nebi isli na more,
nebi izlazili u setnju, na ruckove - vecere i ukratko nebi vodili normalan
zivot - koji naravno vode.

Najtezi fizicki poslovi su obicno manje placeni jer osobe koje ih rade
obicno nemaju potrebnu strucnu spremu da rade bolje placene poslove
koji su obicno intelektualni. (vjerujem da si to i sama znala)

Zamolio bih te da primjetis da u pasusu iznad pise "OSOBE"
cime obuhvatam oba pola a ne samo jedan.

> Feminizam je zalaganje za ista prava i iste mogucnosti. Pogledaj u
kontekstu
> gore napisanog.

Pa ja ni ne osporavam ista prava i iste mogucnosti - sta je tu problem ?
Evo ti dio tvog posta

"Nego, mislim da smo sada malo daleko otisli. Slazem se da ne mozemo svi da

obavljamo sve poslove" pa vidi ko sta ovdje osporava.

> misljenje,
>

> Slazem se i podrzavam prvu recenicu, a drugu uvazam.
> Pozdravcici ;-)))

uvazavam je i ja, medjutim, izgleda da ce ovo trajati bar dok jednom od nas
dvoje ne dosadi, pa ipak nemojmo siriti raspravu na prevelik broj novih
tema jer ce to samo oduzimati vise vremena i tebi i meni.

Pozdravcici i tebi ;o)

ps

"Poslacu ti spisak osoba koje to mogu da urade
profesionalnije, brze i efikasnije od mene i tebe zajedno."

Ima li ista od ovog spiska koji si mi rekla poslati ili je to bila samo sala
;o( ?

Znas ima jedan majusni problemcic u svemu ovome pa ako razmisljas
razborito shvatices da se zapravo prepires sa pogresnim covjekom.
Naime moji roditelji su se razveli jos dok sam bio beba, sud je presudio
da ja pripadnem majci (kao sto obicno presudi) koja me je odgojila i sto
kaze nas narod "podigla".
Da li ti je ovo dovoljna informacija u smislu (sto ti kazes kontekstu*)
shvatanja da se prepires sa pogresnim covjekom ?

* hm da li rijec kontekst bukvalno prevedena moze da znaci "bez teksta" s
obzirom da
je u spanskom con - bez. mozda ta rijec vuce korijene iz latinskog ?
UTNA kako se na latinskom kaze "bez teksta" ?
ovo gore je cisto razmisljanje naglas i nije nikakva provokacija ili nesto
slicno tome

Confirmation

> A, poslacu ti ja jednu dasku...bukovu. Prave ih ovdje u Loparama. Dobra je
> za udariti glavom, tj. za lijecenje frustracija.

Ne vjerujes u to? eh sad cu na news grupe :-)

MAX

> Uopste se nisam zalijepio za tebe nego mi se ucinilo interesantnim to
> sto si napisao. Ako ti smeta to sto ti neko napise reply onda mozda
> ne kontas sta je zapravo news i koja mu je svrha.

Dobro, samo djelovao si (meni, ne znam kako ostalima) nekako mnogo
offensive, al je sad OK.

> Pa dobro u cemu je problem ?
> Ja i jesam tvrdio da se radi o txt ili nekom drugom fajlu koji ispunjava
> neke uslove (a napisao sam u proslom postu koji su uslovi).
> Dakle sto se lozis ?

Copy ono odozgo.

> [...]
> je to moguce. Ipak nije moguce snimiti 2.56 MB na disketu nego nesto
> manje ali u svakom slucaju preko 2 Mb (oko 2.3) no u svakom slucaju

Ma dobro, nisam ni ja gled'o u byte, i ako jesam onda se ne sjacam.

> [...]
> ili je zaista formatirao disketu na veci kapacitet medjutim tu malo
> stvari smrde jer se pojavila poruka da disketa nece biti citljiva

Jest. Mozda je to zbog Drive Space-a 3 koji dolazi sa Win98, dok je mozda
kod 95-ice niza verzija ( ako ga uopste ima medju Tools-ima) pa se ne
razumiju il' je stvar u necemu drugom.

I ako taj floppy odneses nekom drugu i on mora da ima DriveSpace da ga
uradi 'mount' floppy-ja jer ga ne prepoznaje.

> [...]
> sve moguce. Pretpostavljam da ovdje ima ljudi koji mogu objasniti kako je

Ajd' cekacemo.

MAX

> [...]
> UTNA kako se na latinskom kaze "bez teksta" ?
> ovo gore je cisto razmisljanje naglas i nije nikakva provokacija ili nesto

Mozda "ab litterae", nisam siguran. Ili "tabula rasa"?

IgorD2

Im glad that we get that straight ;o)