ja drzave nam i sranja

Zuhdo Zmaj

zelim samo da kazem da nam je drzava totalno sranje u svakom pogledu

sta vi mislite?

ZZ

Selma H.

Slazemo se
;-)
Zuhdo Zmaj <zu...@lsinter.net> wrote in message

MAX

Selma H. <sel...@bih.net.ba> wrote in message

I ja se slazem. Ne znam kako je kod vas, ali ovamo je cisto sranje. Kad
zasjeda skupstine lijepo da sjedes, gledas i od srca se smijes. Citav dan
usvajaju dnevni red i opet ga ne usvoje. A i kako ce kad se sam' svadjaju
izmedju sebe i optuzuju jeadn grugog ko je vise mazno love - 'ti si mazno
lovu za porodiliste, ti za ovo, jesam, nisam, mir, tisina!....'

Avdija A. Ahmedhodzic

kad bi nam svima dali isdn mozda bi bili malo bolji

Lucky

: zelim samo da kazem da nam je drzava totalno sranje u svakom pogledu
:
: sta vi mislite?
:

eh, kolumbo...

<-L
*********
moj brate po muci...

es@d

Dana Wed, 5 Jul 2000 00:22:51 +0200, "Zuhdo Zmaj" <zu...@lsinter.net>
je Tita mi navroto/navrotala:

>zelim samo da kazem da nam je drzava totalno sranje u svakom pogledu
>
>sta vi mislite?
>

>ZZ

Ljudi ja predlazem da mi osnujemo svoju drzavu
Trazimo exteritorijalnost od UNa

mozda i uspijemo :-)

---

When it is dark enough, you can see the stars. (Charles A. Beard)

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

es@d

Dana Thu, 6 Jul 2000 00:21:26 +0200, "Edin Sabanovic"
<esaba...@hotmail.com> je Tita mi navroto/navrotala:

>Ja sam za.
>
>Gdje ce nam biti granice i teritorija? Za valutu predlazem lisce ili neki
>slican, lako dobavljiv i konvertibilan artikal. I da se odmah razumijemo:
>Nema vojske.

Pazi ja bih ipak nesto ozbiljnije...sigurno neko od newsera ima neke
djedovske zemlje...livada..
:-))

pogledajte www.freedonia.org

Edin Sabanovic

--
You miss too much these days if you start to think...

Arnel

Ja sam ZA, naravno.

Posto svaka drzava treba imati nekog vodju
(predsjednika, kralja i sl.) predlazem da to bude
Zuhdo Zmaj (a sto li, Boze :o))), a ministar za kulturu
Lucky :o))

Treba nam i jedna posta (Zuhdo Telekom) gdje cemo
moci za dvije liske od maslacka dobiti neogranicen
pristup internetu.
Naravno i nove news grupe:

zuhdo.comp.igre
zuhdo.talk
zuhdo.rec.music
zuhdo.org.Ztelekom itd...
--

Sve je sranje osim pishanja,
a i pishanje je sranje, kad pishas uz vjetar!

MAX

> [...]
> <esaba...@hotmail.com> je Tita mi navroto/navrotala:

> Pazi ja bih ipak nesto ozbiljnije...sigurno neko od newsera ima neke

Imam ja. Sam treba da se iskrci...i pokosi...i sve ostalo...cijena
povoljna-dvije traktorske prikolice lisca...jos malo pa nestalo...

IgorD2

Arnel <ar...@visoki-napon.net> wrote in message

> [...]
> Lucky :o))
>
> Treba nam i jedna posta (Zuhdo Telekom) gdje cemo
> moci za dvije liske od maslacka dobiti neogranicen

fali ti grupa
zuhdo.food.kako_sam_pojeo_100_kila_cevapa_za_2_sata
;o)

zuhdo ne sekiraj se, volimo mi tebe takvog kakav si
(ovo ja sebi pravim odstupnicu za slucaj da se i meni omakne, a kako
sam krenuo necemo dugo na to cekati ahahah)

> Sve je sranje osim pishanja,
> a i pishanje je sranje, kad pishas uz vjetar!
> ***********************************

> Arnel Lutvię

Arnel

Fakat nam treba jedna grupa, u stilu
bih.misc.hrana :o))) i jos plus
bih.misc.hrana.binaries pa da mozemo slati
Zuhdi hranu u raznim formatima :o)))))

--

[...]

"IgorD2" <Igo...@igorsmail.com> wrote in message

Zuhdo Zmaj

ahhahahahahahah
svaka vam cast
eh, ne znate vi kako je hraniti nezasitu zvijer u stomaku
vi mislite da ako ja pojedem te cevape da to ide meni, ma jok sve ta zvijer
pojede
at, sta ces, tako mi grah pao
osim toga, sto stari ljudi kazu, jebo musko koje svoju kitu vidi (od stomaka
naravno)
haj moram nesto u grad
ogladnio sam
odo ostavit jedno 20 DM u Zelji, pa onda u planetu jedno cenera, pa kad se
budem vracao ako bude kakve djetetine svjeze za bacit pod zub
hihi
zivjelo salo

:o))
ZZ