Svi smo mi Srbi jer su nas Turci zajebali

Zuhdo Zmaj

ja mislim da se nesto dobro zajebalo pa se ti rodi...
osim toga povuci se i ti pa cemo mi lakse patiti bez tebe
ZZ

Ka5aN

Utna Pistim Daleki

"Ka5aN" <Ka...@hotmail.com> wrote in message

> Veci mi je brat Srbin nego Turcin onog makar razumem :)

Ja, njihov noz nije tesko razumjet', jasno ko dan!

Almir Uzunovic

A Tarice dragi sto te vozaju revolucionarne ideje...

Nesiren Armin

Svaka ti cast...

a set of

> Veci mi je brat Srbin nego Turcin onog makar razumem :)

ti ocito jesi srbin :-)
(uh, uvrede...)

Lucky

Ka5aN <Ka...@hotmail.com> wrote in message
vladavine .
:
: Mogli su nas jednostavno ostaviti kao srbe i nebi bilo problema ,
ovo sve bi
: se zvalo srbija , pa cak bi i hrvatska bi bila srbija jer krst je
krst !

sjeti me ova tvoja situacije od neki dan -
pita u budvi na ulici poslije utakmice italija-holandija nakav
montenigger "ko pobjedi".. ja dobacim "talijani" a on ce "pu je8em im
majku ustasku"...

:)

<-L

Predrag Timotic

> sjeti me ova tvoja situacije od neki dan -
> pita u budvi na ulici poslije utakmice italija-holandija nakav
> montenigger "ko pobjedi".. ja dobacim "talijani" a on ce "pu je8em im
> majku ustasku"...

:)))
Ovo me pravo nasmija! :)

MAX

Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message

> pita u budvi na ulici poslije utakmice italija-holandija nakav
> montenigger "ko pobjedi".. ja dobacim "talijani" a on ce "pu je8em im
> majku ustasku"...

zatucana seljacina....

which gather

> [...]
> pita u budvi na ulici poslije utakmice italija-holandija nakav
> montenigger "ko pobjedi".. ja dobacim "talijani" a on ce "pu je8em im

A sto je najgore, isto bi to rekao da su pobjedili holandjani :-)))))

IgorD2

ahahhhahaha

meni je jednom neko pricao da je negdje, nekad vidio grafit na kome je
pisalo
"forzza cetnici" ahahahahaahah

> [...]

> pita u budvi na ulici poslije utakmice italija-holandija nakav
> montenigger "ko pobjedi".. ja dobacim "talijani" a on ce "pu je8em im

Gorjan Cemanovic

In article <8jtvqs$du...@ns4.bih.net.ba>, Igo...@igorsmail.com says...
U Zagrebu postoji grafit: Blaskic, hrvatski Stepinac!

Sad se ja pitam sta li taj autor tog grafita misli ciji je bio Stepinac,
ako Blaskica progllasava hrvatskim???

Stepinac, ko ne zna, biskup kojeg su koknule bivse vlasti
Gimme' head till I'm dead!
**************************

Lucky

zayklon <adi...@bih.net.ba> wrote in message ...
: ako si ti srbin ja nisam
:
:
Sto bi rek'o doktor Arsla... Nisi, ti si Magarac [(TM) by Enver
Delic]!

<-L
(;

Predrag Timotic

> Sto bi rek'o doktor Arsla... Nisi, ti si Magarac [(TM) by Enver
> Delic]!

Jos prije rata je mene jedan drug pitao:"Pedja, jesi l' ti Srp il'
Nusliman?", a ja njemu:"Ja sam konj!" :)