www.srpska.com

Predrag Timotic

Srbi, po religijskoj pripadnosti pravoslavni (ortodoksni) hriscani, zive na
ovim prostorima vec vijekovima. Jos u 15. vijeku su predstavljali vecinsku
populaciju na podrucju bivse Bosne i Hercegovine. Srednjovjekovna bosanska
drzava bila je predvodjena srpskom dinastijom koja je bila u srodstvu sa
dinastijon Nemanjica u tadasnjoj Srbiji.
Istorijska promjena se desila kad su Turci osmanlije izvrsili invaziju
Balkanskog poluostrva u 14. i 15. vijeku. Znacajan dio populacije u
tadasnjoj Bosni, vecinom Srbi, a manjim dijelom i Hrvati, prihvatili su
islam, religiju turskih osvajaca, nakon pada Bosne 1463. godine. Razloge za
ovo treba traziti u cinjenici da su jedino na taj nacin mogli da izbjegnu
progone od strane Turaka, velike namete i poreze, i uopste nesnosljive
uslove za zivot koje su turski osvajaci nametali pokorenim narodima.

Lucky

primjetio sam da srpska.com i srpska.org (zvanicna stranica RS-a)
nigdje ne spominje da je u stvari dio, entitet, drzave pod imenom
Bosna i Hercegovina...

<-L

Predrag Timotic

> primjetio sam da srpska.com i srpska.org (zvanicna stranica RS-a)
> nigdje ne spominje da je u stvari dio, entitet, drzave pod imenom
> Bosna i Hercegovina...

Istu stvar sam primijetio i ja prije dvije-tri sedmice i raspravljao sa
Maxom o tome.

MAX

Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message

> primjetio sam da srpska.com i srpska.org (zvanicna stranica RS-a)
> nigdje ne spominje da je u stvari dio, entitet, drzave pod imenom
> Bosna i Hercegovina...

E to mene izludjuje. Ne znam sta BiH mogao uraditi kad cujem da je R.S.
drzava a ne jedan entitet u drzavi koja se zove Bosna i Hercegovina! I to
jos kad ti to kaze profesorica u srednjoj skoli...prosto ti dodje da je
raspalis ko'cem po sred cela... i jos kaze da mi u R.S. ne treba da slavimo
Dan BiH, jer to nije dan nase
drzave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

es@d

Dana Tue, 4 Jul 2000 12:41:31 +0200, "MAX"
<yourfr...@eudoramail.com> je Tita mi navroto/navrotala:

> [...]
>Dan BiH, jer to nije dan nase
>drzave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

drago mi je primjetiti da i u RS postoje ljudi koji se bune protiv
takvog reda stvari....

dkp.

---

Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

Predrag Timotic

> drago mi je primjetiti da i u RS postoje ljudi koji se bune protiv
> takvog reda stvari....

Pa, naravno da ima.
Usput, MAX je taj koji mi je pomogao u cijepanju onih plakata, ali on je
ispao pametniji :), pa ga nisu uhvatili, nego su ga doveli na sud da
svjedoci protiv mene. :))
Sudija navalio na mene, a on puca od smijeha. :)

store it

> [...]
> Dan BiH, jer to nije dan nase
> drzave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zar stvarno to govori???

MAX

es@d <es...@zenica.net> wrote in message

> drago mi je primjetiti da i u RS postoje ljudi koji se bune protiv
> takvog reda stvari....

E pa eto, vidis da ima. I nisam jedini. Isto misli i Pedja i jos neki koje
ja znam.

MAX

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

> Pa, naravno da ima.
> Usput, MAX je taj koji mi je pomogao u cijepanju onih plakata, ali on je
> ispao pametniji :), pa ga nisu uhvatili, nego su ga doveli na sud da
> svjedoci protiv mene. :))

A-a, mene su doveli da svjedocim protiv onog koji te je izmlatio :-P

> Sudija navalio na mene, a on puca od smijeha. :)

Tu vec ima istine...

MAX

store it <uwewq...@mgpo.dybw> wrote in message
> Zar stvarno to govori???

Pitaj Pedju, idemo u isti razred. Jedino ako s tog casa nije zbriso na burek
s Pepicem...

IgorD2

> drago mi je primjetiti da i u RS postoje ljudi koji se bune protiv
> takvog reda stvari....

ja sam pozitivno shockiran
;o)

IgorD2

ja se i sada sokiram kada u hrvatskim novinama procitam
da se nesto desilo u bosni i hercegovini, prije samo par
mjeseci isti taj dogadjaj bi se desio u bosni.
izgleda da je sve ovo relativno

Predrag Timotic

> A-a, mene su doveli da svjedocim protiv onog koji te je izmlatio :-P

Pa, bas da me izmlatio...ma, imao je on srece sto je Boris bio tu! :)
Bogami, ti si svjedocio i protiv mene, tj. govorio si o tome kako si bio tu
kad sam JA cijepao plakate...al' si se i sturio, jer si se uplasio da ce te
provaliti... :)

> Tu vec ima istine...

A, posle smo nas dvojica isli ulicom...kisa pljusti, a mi k'o budale pucamo
od smijeha. :)

Predrag Timotic

> Pitaj Pedju, idemo u isti razred.

Casna pionirska!

>Jedino ako s tog casa nije zbriso na burek s Pepicem...

:))))))))))))
Iako burek volim vise od njenih baljezganja, na tom casu sam ipak ostao.
:)))

MAX

> Pa, bas da me izmlatio...ma, imao je on srece sto je Boris bio tu! :)

Ma ja, da nije bilo Borisa ti bi pravo nagrabusio...hrabar momak, nema sta.

> [...]
tu
> kad sam JA cijepao plakate...al' si se i sturio, jer si se uplasio da ce

A-a, ja sam iznosio razlog zbog koga te Vladan (nisi ti, Vlado) mazno u nos,
a nisam govorio pretiv tebe, nego protiv njega... mada bi bilo bolje da sam
rekao da ne znam razlog, pa bi Elez otiso malo i do Sokoca...

> A, posle smo nas dvojica isli ulicom...kisa pljusti, a mi k'o budale
pucamo
> od smijeha. :)

E jes bilo dobro! A tek kad smo imitirali onog sudiju Spasojevica
U, ned'o bog ta ovo procita, otisli bo na robiju odma'...

MAX

IgorD2 <Igo...@igorsmail.com> wrote in message

> ja sam pozitivno shockiran
> ;o)

A jesi se bio nabrusio...

MAX

> Casna pionirska!

Eto vidite. Vjerujem da ne zeljeli da je citiram...

> :))))))))))))
> Iako burek volim vise od njenih baljezganja, na tom casu sam ipak ostao.
> :)))

I meni se cini da smo se zajedno zgrozili...

MAX

> ja se i sada sokiram kada u hrvatskim novinama procitam
> da se nesto desilo u bosni i hercegovini, prije samo par
> mjeseci isti taj dogadjaj bi se desio u bosni.
> izgleda da je sve ovo relativno

A okle si ti Igo?

Predrag Timotic

> [...]
sam
> rekao da ne znam razlog, pa bi Elez otiso malo i do Sokoca...

:))
Ma, ja sam budala! Trebao sam reci da nisam cijepao plakate i gotovo! Nije
bio ni jedan svjedok koji me vidio...osim tebe. :)
Ali nema veze. I ovako i onako necu dobiti kaznu, a i ako je dobijem necu je
platiti. :)

IgorD2

MAX <yourfr...@eudoramail.com> wrote in message

> IgorD2 <Igo...@igorsmail.com> wrote in message

> A jesi se bio nabrusio...

Uopste se nisam "nabrusio" na tebe zbog toga sto si to sto jesi i zbog toga
sto si tu gdje jesi nego zbog neceg sasvim drugog, osim toga "nabrusio"
nije prava rijec prije bih rekao da sam htjeo da pokazem kako se nesto
moze uraditi i kako se nesto ne moze uraditi jer je na ovoj konf pocelo da
dominira pitanje
KAKOOOOOOOOOOOOOOO ?

o tome se radi.

MAX

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

Ne moras, al te ja vise necu branit'
:-)))))))

MAX

> [...]
> nije prava rijec prije bih rekao da sam htjeo da pokazem kako se nesto
> moze uraditi i kako se nesto ne moze uraditi jer je na ovoj konf pocelo da

Aha. Kontam.