ZALJUBLJENNNNN do usijuuuuuuu

1 view

cyber-bugojanac

Danas vam ja idem kroz grad kad po belaju mene iz drustva od desetak momaka
pozva jedna cura i rece "momak mozemo li se upoznat, a ja ko iz topa - zasto
ne", i znate kako to ide dalje:)))

Predrag Timotic

Jebote, pa ima l' iko da se nije zaljubio?!

IgorD2

ja bih bio krajnje obazris s obzirom na okolnosti
jer gdje je 10 momaka tu je i 11 ;o)

cyber-bugojanac <almi...@bih.net.ba> wrote in message

Senad Uka

>Jebote, pa ima l' iko da se nije zaljubio?!
pa vidis da je proljece ...

----
Senad Uka
sen...@metallica.com
sen...@hotmail.com
www.geocities.com/rvrijeme

GC

U poruci <2YBhOU8Y2RXwCx...@4ax.com>, Senad Uka je pocinio
ovaj zlocin napisavsi...
Zar nije ljeto? :)
--
More beer, god damn it!

Selma H.

> [...]
momaka
> pozva jedna cura i rece "momak mozemo li se upoznat, a ja ko iz topa -
hahahahahahahahahaaaaaaa

from a

Jel te zapitala "momak, jes ti mescini iz mog sela?"

cyber-bugojanac

Vedrane, matereti sta dobivas sa tim provociranjem.