sex,droga,alkohol

RAMICH

Da li mislite da kada biste postalo praaaaavo bogati, da bi se vas zivot
pretvorio u sex, droga i alkohol. Ne znam za vas ali ja sam siguran da moj
bi.

Almir Uzunovic

Ja sam siguran da kad bi bio bogat ne bih ucio kinematiku po citavu noc
nego bi radio sta kreativnije, ne bih ucio gluposti, ne bih uopste ucio,
otisao bih na odmor, i ne bih mislio koliko kosta kineticki zglob koji
treba promijeniti..
I jos nesto platio bi da ko ubije onog mrskog prezidenta...

IgorD2

Ja bih se poceo baviti perverzijama tipa spasavanja leptirova u botswani
jer je to jako bitno za sve stanovnike zemaljske kugle.

Almir Uzunovic <u...@mf-ze.unsa.ba> wrote in message

RAMICH

A poslije leptirova sex,droga i alkohol. Hahaha

IgorD2 <ig...@ntvhayat.com> wrote in message

Djevojcica iz Menueta

"RAMICH" <era...@hotmail.com> wrote in message

> Da li mislite da kada biste postalo praaaaavo bogati, da bi se vas zivot
> pretvorio u sex, droga i alkohol. Ne znam za vas ali ja sam siguran da moj
> bi.

Hmh, ne kontam, zasto ti je za to potrebno da budes praaaavo bogat? Zivot ti
moze biti sex, droga i alkohol i ako nisi bogat..
Ja znam da bih ja bacila sve na putovnja i upoznavanje drugih ljudi i
obicaja..
Ovako, se kao i Uzo, moram zezati sa nekim glupostima..
No, ni to nije lose :) Ja nisam lijep, ali sam glup :)

M:)

RAMICH

Pazi nesto sex, droga i alkohol kod covjeka koji nema love je skroz
drugaciji neko kod onoga koji ima. Onaj koji nema love i podje se baviti
ovim gore navedenim onda je tek nece imati. A pod tim sex, droga i alkohol
se figurativno podrazumjeva jos stvari.

"Djevojcica iz Menueta" <Mal...@softhome.net> wrote in message

Sanel Fejzic

Dana Mon, 26 Jun 2000 00:01:02 +0200, "RAMICH" <era...@hotmail.com> napisa:

>Da li mislite da kada biste postalo praaaaavo bogati, da bi se vas zivot
>pretvorio u sex, droga i alkohol. Ne znam za vas ali ja sam siguran da moj
>bi.
Necu nista 100% tvrditi, al' sigurno ne bi krenulo kako ti napisa. Sto
vise, krenulo bi suportno.

Ne znam sta mislis pod droga, al' za alkohol a pogotovo za sex para ti ne
treba bas mnogo. :)

Sanel
*********************************
Za promjene!

Za REPUBLIKU Bosnu i Hercegovinu!
*********************************

Sanel Fejzic

Jesil cuo za bolest od "brzog bogacenja".
Ozbiljno pitam!

Sanel

> [...]

>pretvorio u sex, droga i alkohol. Ne znam za vas ali ja sam siguran da moj

*********************************

RAMICH

Nisam cuo za tu bolest ali ja bih je volio dobiti!!

"Sanel Fejzic" <sanel....@kiss.uni-lj.si> wrote in message

Almir Uzunovic

Jest ali onda se neces sexati sa Pamelom, nego nekom bezveze...

> Ne znam sta mislis pod droga, al' za alkohol a pogotovo za sex para ti ne
> treba bas mnogo. :)
>
> Sanel

Sanel Fejzic

Dana Tue, 27 Jun 2000 20:26:14 +0200, Almir Uzunovic <u...@mf-ze.unsa.ba>
napisa:

>Jest ali onda se neces sexati sa Pamelom, nego nekom bezveze...
Sta je vama narode? :)
Pa mislite, da samo Pamela zna, kako da ti ga digne i da te posalje u sedma
nebesa!?!
Daj molim vas.

Pamela je navikana stvar, kao i sva Amerika.
Koliko ovdje ima lijepih cura, da covjeku nikada ne padne misao na neku
sisaru (umjetno napunjeno) sa pusackim ustima.
Koliko imas curam, sve mlado, lijepo, "cvrsto" ... :)
Sta hoces sta bolje? :)

Sanel Fejzic

Radi se o mentalnoj bolesti i vjeruj mi, kada bi se tako obogatio sigurno
ne bi razmisaljo kao sada kako uzivati a jos bi manje UZIVAO, kako mislisa
sada da bi uzivao u slucaju silnih para!

Da mi je 5.000 DM na mjesec plate i miran zivot i to je zame bogastvo, kada
se radi o parama!
Sta ce mi milioni DM???

Sanel

Dana Tue, 27 Jun 2000 20:04:03 +0200, "RAMICH" <era...@hotmail.com> napisa:

>Nisam cuo za tu bolest ali ja bih je volio dobiti!!

*********************************

es@d

Dana Wed, 28 Jun 2000 20:53:15 GMT, sanel....@kiss.uni-lj.si (Sanel
Fejzic) je Tita mi navroto/navrotala:

> [...]
>sada da bi uzivao u slucaju silnih para!
>
>Da mi je 5.000 DM na mjesec plate i miran zivot i to je zame bogastvo, kada

sa 5k ne mozes otici na Karibe, ici na jedrenje, kupiti ferrari
i slicno..

---

I'd hate to die twice. It's so boring. (Last Words of Richard Feynman)

Esad Hajdarevic
es...@bosnia.ba

Das ist Walter!
http://geocities.com/freebosniaba

Duska Andric-Ruzicic

"es@d" <es...@zenica.net> wrote in message

> Dana Wed, 28 Jun 2000 20:53:15 GMT, sanel....@kiss.uni-lj.si (Sanel
> Fejzic) je Tita mi navroto/navrotala:
>
> sa 5k ne mozes otici na Karibe, ici na jedrenje, kupiti ferrari
> i slicno..

Na Karibe mozes - stedi!! :-)

Predrag Timotic

> Jest ali onda se neces sexati sa Pamelom, nego nekom bezveze...

Pamela je bezveze! Ne podnosim je!

Predrag Timotic

> [...]
> sisaru (umjetno napunjeno) sa pusackim ustima.
> Koliko imas curam, sve mlado, lijepo, "cvrsto" ... :)

PU, SRAM TE BILO! :))

processing

> [...]
> sada da bi uzivao u slucaju silnih para!
>
> Da mi je 5.000 DM na mjesec plate i miran zivot i to je zame bogastvo, kada

Daj ih meni. Ja bi skontao za pet minuta kako da ih potrosim i tako te
rijesim tolike nesrece. :-) A kad bi ih ja nekim cudom dobio na lutriji,
postupio bi pametnije...

server

> sa 5k ne mozes otici na Karibe, ici na jedrenje, kupiti ferrari
> i slicno..

Znas ljudi koji su rodjeni sa parama ne znaju sta ce s njima, zato sto
nikad nisu fino sjeli i razmisljali kako bi potrosili milion maraka....
nisu imali vremena..

IgorD2

nije ona Pamela, ona je Amela i inace je iz Bjelimica ;o)
Pamela joj je samo umjetnicko ime ;o)

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

IgorD2

5k ti je sasvim dovoljno, moj jaran je otisao za tu lovu sa zenom na kanare
doduse
mozda su karibi nesto skuplji

Sanel Fejzic

Dana Wed, 28 Jun 2000 21:13:19 GMT, es...@zenica.net (es@d) napisa:

>sa 5k ne mozes otici na Karibe, ici na jedrenje, kupiti ferrari
>i slicno..

Mislis da se sa 5.000 DM ne moze otici na Karibe?
Sto se tice Ferrarija, ljepsi mi je (auto mojih snova) AUDI TT!
Kosta "samo" 64.000 DM!

Sanel
"Allah nece izmijeniti stanje jednog naroda,
dok on ne izmijeni svoj odnos prema Allahu"

Sanel Fejzic

Dana Thu, 29 Jun 2000 02:20:26 +0200, "Predrag Timotic"
<pred...@rstel.net> napisa:

>Pamela je bezveze! Ne podnosim je!

Bravo Pedja!

Predrag Timotic

> Bravo Pedja!

Najbolja je Laetitia Casta! :)

Muhamed Semic

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

> Pamela je bezveze! Ne podnosim je!

U kojem smislu? Fizicki ili dusevno?

--
SCH: just did it!

Pozdravljam,
___________________________________
Muhamed Semic - SEMF
muh...@xbosnia.com
www.xbosnia.com/muhamed

Predrag Timotic

> U kojem smislu? Fizicki ili dusevno?

Dusevno.

Muhamed Semic

> Dusevno.

To je onda uredu.....

--
Music is the key!

Almir Uzunovic

Zavirivao je covjek u njenu dusu i otkrio crnilo, prazninu i tamu ;))

Predrag Timotic

> To je onda uredu.....

Glupaca teska...!

cyber-bugojanac

Moj je zivot sex,droga, alkohol otkad znam za sebe

Lucky

[...]

ja bi sebi platio skolovanje na berkeleyu i onda putovao sa svojom
djevojkom...

<-L

Lucky

: Radi se o mentalnoj bolesti i vjeruj mi, kada bi se tako obogatio
sigurno

ja sam cuo od bolesti samo za hronicni kokuzluk.. tesko izljeciv, a
kad ga se kutarises straaaaaah te da ne fasujes opet (daBogda im'o pa
nem'o, znas da je ta najgora...)

<-L

es@d

Dana Fri, 30 Jun 2000 03:20:06 +0200, "IgorD2" <ig...@ntvhayat.com> je
Tita mi navroto/navrotala:

>5k ti je sasvim dovoljno, moj jaran je otisao za tu lovu sa zenom na kanare
>doduse
>mozda su karibi nesto skuplji

Karibi nisu toponim vec metafora :-)))

---

Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

es@d

Dana Tue, 4 Jul 2000 10:44:22 +0200, "Lucky"
<the2n...@xoommail.xom> je Tita mi navroto/navrotala:

>ja bi sebi platio skolovanje na berkeleyu i onda putovao sa svojom
>djevojkom...
>
><-L

idilicno, nema sta :-)

IgorD2

ja bi platio charlesu barkleyu da mi pred kucom igra kosarke svaki dan
sa ovom djecom nebil' djeca sta naucila ;o)

es@d <es...@zenica.net> wrote in message

IgorD2

zar ne postoje karipski otoci ?

Lucky

:
: >ja bi sebi platio skolovanje na berkeleyu i onda putovao sa svojom
: >djevojkom...
: >
: ><-L
:
: idilicno, nema sta :-)

skola brate radi komsiluka, znas kako je kad pricaju... a putovanja -
uvijek sam htio da...

<-L