Kad vi lijezete?

Predrag Timotic

Mislim u krevet :)...

iridius

In article <8j3ihr$6te$1...@deltal2.delta.com.ba>, pred...@rstel.net
says...
> Mislim u krevet :)...

Hehe... ja evo sad idem... :))

Pozdrav.

---------------
iridius - Life is FREE, use it!
-
iri...@mail.com
http://iridius.hypermart.net

Almir Uzunovic

Oko 3...

Predrag Timotic

> Oko 3...

Ja oko 4.

Sanel Fejzic

Dana Sun, 25 Jun 2000 03:10:42 +0200, "Predrag Timotic"
<pred...@rstel.net> napisa:
>Mislim u krevet :)...
Prosjek je oko 01:00 (radnim danima), a preko vikenda ... :)

Sanel
*********************************
Za promjene!

Za REPUBLIKU Bosnu i Hercegovinu!
*********************************

to represent

> Oko 3...

Pa nije ni cudo sto lupate takve gluposti...
:-)

Sanjin Ganic

Predrag Timotic, pred...@rstel.net
je Sun, 25 Jun 2000 03:10:42 +0200
u newsgrupi bih.talk pisao ...

> Mislim u krevet :)...

Poslije 5 (AM ba, ne PM) :)

--
"Daddy, what does FORMATTING DRIVE C mean?"

-----
Sanjin Ganic AKA TechnoMancer
si...@ucsd.com

Kristijan Smiljanic

> Mislim u krevet :)...

S kim? :)

Kristijan Smiljanic Tinja / Tuzla / 2000.
Posjetite ARHIVU VICEVA: http://www.vicevi.net

IgorD2

nikada prije 4 ujutro a vrlo cesto i oko 7-8 - ujutro naravno.

Sanjin Ganic <si...@ucsd.com> wrote in message

RAMICH

Zavisi od inspiracije, ako sam opterecen onda oko 4, a ako sam rasterecen
tada legnem oko 11.

RY

"Predrag Timotic" <pred...@rstel.net> wrote in message
> Mislim u krevet :)...

oko 2:30....
ali imao sam jedan period nisam mogao zaspat do 5, 5:30.. e to je bilo
mucenje.. ne znam vise sta da radim online a mrsko mi i pricat.. onda sam
dizao 4-5 filmova i gledao.... i naravno zaspim u pola sest i onda do
podne... trajalo je to jedno 15 dana...... i onda sam se opet ustabilio u
neke normalnije sate...

RY

Almir Uzunovic

jest al se budim oko pola 8 do 8

Predrag Timotic

> nikada prije 4 ujutro a vrlo cesto i oko 7-8 - ujutro naravno.

Isto kao i ja, tj ja lijezem oko 4:00. A, sta ti radis toliko? :)

Predrag Timotic

> Zavisi od inspiracije, ako sam opterecen onda oko 4, a ako sam rasterecen
> tada legnem oko 11.

Ma, dobro, ti si zaljubljen. Ja imam druga sto je zaljubljen, ali nesretno,
pa ne spava nikako...po citavu noc pije kafu i svira gitaru. :)

Predrag Timotic

> S kim? :)

Nije vazno s kim...to me ne interesuje. Pitao sam za vrijeme. ;)

Predrag Timotic

> Pa nije ni cudo sto lupate takve gluposti...
> :-)

Ovo je tacno! Ja kad sam umoran, a za kompjuterom sam i saljem postove na ne
ws ili odgovaram na mailove, lupam gluposti koje nikad ne bih kad sam u "nor
malnom stanju", pravim greske u kucanju, isl. :)

A, kad ti lijezes? :)

Pedja

Predrag Timotic

> jest al se budim oko pola 8 do 8

A, ja oko 11-12... Al' boga mi, sutra moram ustati u 9:00. :)

IgorD2

napade kreativnosti i koncentracije dobijem tek iza ponoci (nema zvonjave
telefona, djece
koja igraju kosarku i slicnih stvari) pa mi jedno preostaje da ucim i radim
tada ;o)

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

Almir Uzunovic

Isto haman ko i kod mene...

Sanjin Ganic

IgorD2, ig...@ntvhayat.com
je Mon, 26 Jun 2000 05:35:00 +0200

u newsgrupi bih.talk pisao ...

> [...]

> telefona, djece
> koja igraju kosarku i slicnih stvari) pa mi jedno preostaje da ucim i radim

Isto i kod mene :))) Dobro je, nisam jedina budala ;)

--
Kada umrem otici cu u raj, jer sam zivio u paklu.

Djevojcica iz Menueta

"Predrag Timotic" <pred...@rstel.net> wrote in message
> Mislim u krevet :)...

Ja kao Uza :), i isto, inspiracija za sve mi se javlja nocu... :)

M:)

Djevojcica iz Menueta

"Predrag Timotic" <pred...@rstel.net> wrote in message
> Mislim u krevet :)...

Ja kao Uzo :), i isto, inspiracija za sve mi se javlja nocu... :)

M:)

style sheet's

> Zavisi od inspiracije, ako sam opterecen onda oko 4, a ako sam rasterecen
> tada legnem oko 11.

11 ujutro!??!?! wooow ti si rekorder
:-))

style definition

ako nema nekog posebnog razloga, oko 11-12

cile

Kada mi cura odobri!
Ako kaze:"Komm her schatzi.... " - Onda cijelu noc ne spavam i u 5.00 na
posao.
Ako kaze:"Geh´ ma schlafen... " - Onda legnem oko 12 ili 1 po noci u uvijek
ustajem u 4.30.
Iskreno receno, jedva cekam godisnjeg odmora (17.7.) da se malo odmorim...

Done :)

--
Cile, Austrija - ICQ UIN 51197084
Administrator | Webmaster

Kristijan Smiljanic

> Nije vazno s kim...to me ne interesuje. Pitao sam za vrijeme. ;)

Oko 1-3 am...

RAMICH

Ma nisam jarane zaljubljen, nego sam ti ja u dusi romanticar i poeta.
Stacu ima nas svakakvih

Almir Uzunovic

Noc je za mene najkreativnije doba dana..

Sve sto sam ozbiljno naucio naucio sam po noci, dosta ozbiljnog posla
uradio sam po noci.
Noc nosi sjecanja na proslo vrijeme koje vezem za jedan moment. Tada mi
se to nepovratno vrijeme cini blizim, a cijeli interval kracim. Vezem
dogadjaje za pjesme. Neki dobar dernek za neku pjesmu od U2 ili pusenja
koja te je nasla ujutru u pola 4. Ili na glas Skin iz Skunk anansie kada
u pola 2 ujutru ugledas rjesenje nekog problema koji si se trudio da
rijesis (isprogramiras, sracunas) cijeli dan. I onda te krene.
A kad me ne krene, noc mi nudi razboritost. Ponekad na sebi osjecam
strasan protok vremena i desavanja, imam osjecaj da ispadam iz zivota,
da raja tamo negdje iza zidova mog stana ucestvuju u zivotu ovog
svijeta, a ja nemam snage (a imam volje napretek ili mi se tada tako
cini), da se ukljucim. I nakon silnog dumanja, premotavanja filmova u
glavi, kaklkulacija sansi... odjednom se nadjem u neka doba noci sa
nekim alternativnim svijetom kako sutam konzervu ili se trkam autom ili
jednostavno hodam po gradu, hvaleci sudbinu sto me postavi bas tu da
vidim stvari koje nikad ne bi vidio po danu (covjek ne moze zavoljeti
grad kao po noci), cudeci se iracionalnosti svega toga i pitajuci se
otkud ja ovdje. I kazes da je zivot lijep, da je cool biti ziv, jer ti
otkrije jednu stranu koju nisi ni pomisljao da je tako lijepa... Kako
god da shvatili.

Fakat noc je filozofska stvar, evo sad hoce 2 a ja privodim kraju
rekapitulaciju obrtnog kretanja. Odoh dalje, ceka me slozeno...

Uzo

Djevojcica iz Menueta wrote:

IgorD2

vjerovatno si zato i na ona pitanja a b c i d odgovorio sa
BBBBBBBBBBBBBBBBBBB ;o)))

RAMICH <era...@hotmail.com> wrote in message

IgorD2

Odlicno Uzo !
Sjedi 5+

Noc je zaista cool i zaista ti (bar meni) siri vidike, desava se da upadnes
u nekakva cudna raspolozenja i slicno. Definitivno je cool i zoru docekati
jer imas priliku gledati kako je horizont sve svjetliji (trenutno vec od
4-4:30)
pa onda nastupa razdoblje nekakvog sivila jer sunce jos nije izaaaslo i onda
kada napokon svane to sunce ti tako zabljesne prozore da shvatis da
ni jedno sunce u podne nije ravno suncu u zoru. ;o)
drugo, bar je meni zanimljivo pratiti od samog pocetka kako pocinje dan.
prvo pocnu ptice da cvrkucu pa onda cujes pse, pa u neko doba
svako jutro profura avazov zuti kombi pa onda komsija taksista
ide na posao, pa iza njega i svi ostali, pa autobusi...
definitivno bih volio da zivim negdje u centru (a'la Ferhadija)
da mogu sa prozora da vidim kako se grad budi.
medjutim nije to problem, problem je taj sto sam ja na zalost davno prestao
osjecati noc ovako kako je ti osjecas uzo.
za mene je noc sve vise dan crne boje, 4 ujutro mi je najnormalnije vrijeme
a od 4 do zore nema puno pa tako da mi je noc postala bas nekako
kratka - doduse doci ce zima pa ce biti bolje ;o)

Almir Uzunovic <u...@mf-ze.unsa.ba> wrote in message

RY

> drugo, bar je meni zanimljivo pratiti od samog pocetka kako pocinje dan.
> prvo pocnu ptice da cvrkucu pa onda cujes pse, pa u neko doba

E nikad necu zaboraviti takvo jedno jutro.. pogled iz moje sobe je na jedno
brdo (sumovito)
I bas kad svice ptice cvrkucu ko lude (ustvari citavo jutro), magla se jos
vuce... laju kerovi :)
a ja ko pravi chatam na ICQ-u... i slusam "My Heart Will Go on" (bila je to
tuzna noc, pricalo se o tuznim
stvarima).... i nabijam tel. racun da ne zaboravim :)

----
To mi se pravo svidjelo.. mada nisam romanticar ni trunku...
Imal to kakve vezeeee:)
----
RY

Almir Uzunovic

Ti si romanticar, sto bi rekla Duska, samo iz druge krajnosti, onaj sto
donosi druzici srca svog kabl od skenera kad joj to treba ;))

network

> definitivno bih volio da zivim negdje u centru (a'la Ferhadija)
> da mogu sa prozora da vidim kako se grad budi.

na opcu zalost, nikad ni ne zaspe.

kiovva

On 26 Jun 2000 08:54:00 +0100, titol...@ggpa.zoms (style definition)
wrote:

>ako nema nekog posebnog razloga, oko 11-12

a koliko često ima "poseban razlog"? :)

--
Zivot je bolest koja se prenosi seksom.

-----
pozdrav

mailto: nesmeta...@iname.com
please, remove "nesmetaj."

http://members.xoom.com/kiovva

kiovva

On Mon, 26 Jun 2000 19:16:35 +0200, "cile" <ci...@8ung.at> wrote:

>Kada mi cura odobri!

>Ako kaze:"Geh´ ma schlafen... " - Onda legnem oko 12 ili 1 po noci u uvijek
>ustajem u 4.30.

ovo, garant znači: ne večeras, dragi, boli me glava... :>>>

kiovva

On Tue, 27 Jun 2000 03:23:06 +0200, "IgorD2" <ig...@ntvhayat.com> wrote:

> [...]
>jer imas priliku gledati kako je horizont sve svjetliji (trenutno vec od

puf, ja kad skontam da sam ponovo dočekao zoru, a rek'o sam "samo još 5
minuta", 'oću da se vješam o prvi štrik...

>pa onda nastupa razdoblje nekakvog sivila jer sunce jos nije izaaaslo i onda
>kada napokon svane to sunce ti tako zabljesne prozore da shvatis da
>ni jedno sunce u podne nije ravno suncu u zoru. ;o)

ja sam nekad mislio da sam mangup ako dočekam dan, al' sve češće mislim da
sam mangup ako zaspim dok je još noć... :)

Predrag Timotic

> puf, ja kad skontam da sam ponovo dočekao zoru, a rek'o sam "samo još 5
> minuta", 'oću da se vješam o prvi štrik...

:))))

> ja sam nekad mislio da sam mangup ako dočekam dan, al' sve češće mislim da
> sam mangup ako zaspim dok je još noć... :)

Pazi sta mi se sad desava:
Posto ustanem oko 12, ja nemam dovoljno vremena da sve "poslove" i poslove
zavrsim do kraja dana, pa to moram raditi po noci, a posto legnem u 4, nema
sanse da ustanem u 7-8, i tako to ide u krug. :))

Sanjin Ganic

In article <8je4qf$p43$6...@deltal2.delta.com.ba>, pred...@rstel.net
says...

> [...]
> zavrsim do kraja dana, pa to moram raditi po noci, a posto legnem u 4, nema
> sanse da ustanem u 7-8, i tako to ide u krug. :))

Zamisli da moras ustati u 7-8 a ti legao u 5-6 :)) A nije mi se jednom
desilo da ne prespavam uopste, vec nastavim onakav nikakav po citav dan
se muciti :) Ah da, sjecam se da jednom nisam spavao dvije noci (posla
nekog bilo preko glave + milion nekih sitnica) ... Treci dan sam
prespavao tuto-kompleto :))

--
Da li ce Mjesec ikada shvatiti da ga Zemlja samo vrti oko svoje ose?

Duska Andric-Ruzicic

Fino preselis u Ameriku i rijesis problem vremena :-)

a site

> a koliko ~esto ima "poseban razlog"? :)

ne cesce od jednom sedmicno.

SVABO

mozes i vozariti .. od zone do zone ..
ali mislim da ti ne vazi mjesecna karta ...
GRAS nije potpisao ugovor sa svim avio prevoznicima za ROAMING

"Duska Andric-Ruzicic" <dus...@bih.net.ba> wrote in message

Duska Andric-Ruzicic

"SVABO" <sv...@djesi.ba> wrote in message news:8jggvg$11...@ns4.bih.net.ba...

> mozes i vozariti .. od zone do zone ..
> ali mislim da ti ne vazi mjesecna karta ...
> GRAS nije potpisao ugovor sa svim avio prevoznicima za ROAMING

:-) :-) :-)

kiovva

On Thu, 29 Jun 2000 04:28:36 +0200, Sanjin Ganic <si...@ucsd.com> wrote:

>Zamisli da moras ustati u 7-8 a ti legao u 5-6 :)) A nije mi se jednom
>desilo da ne prespavam uopste, vec nastavim onakav nikakav po citav dan

ja kad imam samo dva-tri sata za spavanje, legnem, al' ne skidam farmerke sa
sebe... i iskreno, nije problem ustati... ustanem umoran, ali ipak svježiji
nego prije spavanja... valjda se mišići ne mogu opustiti od onih farmerki,
šta li...

--
Vrhunac inteligencije je prepisivati na testu inteligencije.

Predrag Timotic

> Fino preselis u Ameriku i rijesis problem vremena :-)

Aaaah, kako bih to rado uradio!

IgorD2

kiovva <nesmeta...@iname.com> wrote in message

> [...]
svjeľiji
> nego prije spavanja... valjda se miąići ne mogu opustiti od onih farmerki,

ahahaha
jes' jes' to je ;o))

ma to sa spavanjem je skroz cudno
ja sam nekada davno citao da kvantitet sna i nije toliko bitan koliko je
bitan kvalitet
jer medicinari i onako tvrde da covjek spava dubokim snom cini mi se par
destina
minuta ako je i toliko u svakom slucaju cini mi se manje od pola sata
(ne sjecam se vise tacno)
meni se prekjuce desilo da sam spavao 4 sata i da sam bio sasvim ok sutradan
i nastavio po starom ritmu (4am-12pm)
takodje sam primjetio da ako malo spavam po cijeli sljedeci dan
budalesem i da mi je stalo do zezanja vise nego kada spavam normalnih
8 sati.

u svakom slucaju pravo bih volio da su mi 4 sata sna dosta, taman bih ona 4
mogao da iskoristim za nesto korisno (npr. gledanje videa ;o)

enver delic

IgorD2 <ig...@ntvhayat.com> wrote in message

> ja sam nekada davno citao da kvantitet sna i nije toliko bitan koliko je
> bitan kvalitet

Bitno je da odspavas makar dva ciklusa neprekidno, ali sam zaboravio koliko
traje jedan ciklus...

Muhamed Semic

cile <ci...@8ung.at> wrote in message

> Ako kaze:"Komm her schatzi.... " - Onda cijelu noc ne spavam i u 5.00 na
> posao.

Hmm... ovo je zamimljivo....

--
Breathe the pressure, come play my game I'll test ya!

Pozdravljam,
___________________________________
Muhamed Semic - SEMF
muh...@xbosnia.com
www.xbosnia.com/muhamed

Muhamed Semic

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

> Mislim u krevet :)...

Oko 1 am...

--
Steta, bio je to divan most...

Predrag Timotic

Pitam ja druga:"Kad ti lijezes kad ne idemo u skolu?" A, on:"Ma, lijezem tad
kasno. Gledam televizor. Oko 12." :)

Sanjin Ganic

U postingu <8ji7de$3d...@ns4.bih.net.ba>, enver delic
je Fri, 30 Jun 2000 15:15:33 +0200 svasta nesto pisao(la), izmedju
ostalog i ...

> Bitno je da odspavas makar dva ciklusa neprekidno, ali sam zaboravio koliko
> traje jedan ciklus...

Koliko se sjecam, covjek se najvise odmori (ima najkvalitetniji san) u
periodu od 05 - 07 ujutru ... Koliko je to istina, ne znam ... :)))

--
Infarkt, ma kakav da je, od srca je.

IgorD2

eh onda to kod mene pada negdje od 9-11 ;o(

Sanjin Ganic <si...@ucsd.com> wrote in message

Sanjin Ganic

U postingu <8jj9rs$3d...@ns4.bih.net.ba>, IgorD2
je Sat, 1 Jul 2000 01:08:49 +0200 svasta nesto pisao(la), izmedju ostalog
i ...

> eh onda to kod mene pada negdje od 9-11 ;o(

:))) Kad je "normalan" :) covjek na jednom od vrhunaca intelektualne
aktivnosti (drugi dnevni vrhunac te aktivnosti je u periodu od 16-18).

Eh, da ovo je vec za bih.sci.psihologija ... :)

Muhamed Semic

> Pitam ja druga:"Kad ti lijezes kad ne idemo u skolu?" A, on:"Ma, lijezem
tad
> kasno. Gledam televizor. Oko 12." :)

hihihi....

Najveci uzitak mi je gledati TV ili video do kasno, ali samo kada ujutru
nemam nikakvih obaveza niti potrebe biti budan.... onda se izlijezavam do
iza podneva.....

--
Svakoga dana u svakom pogledu sve vise napredujem.

Muhamed Semic

Sanjin Ganic <si...@ucsd.com> wrote in message

> Koliko se sjecam, covjek se najvise odmori (ima najkvalitetniji san) u

> periodu od 05 - 07 ujutru ... Koliko je to istina, ne znam ... :)))

Ja sam pak cuo da covjek ima najljepsi san od 3 am pa dalje 2 do 4
sahata....

--
Putuj Selma, i daBogda ispala kroz prozor...

Predrag Timotic

> Najveci uzitak mi je gledati TV ili video do kasno, ali samo kada ujutru
> nemam nikakvih obaveza niti potrebe biti budan.... onda se izlijezavam do
> iza podneva.....

Ja, vala, nikad nemam obaveza...osim ako se ne dogovorim s drugom ili
drugaricom :), da malo provozamo biciklo, kao sutra, na primjer. :)

Predrag Timotic

A, moja profesorica kaze DO 00:00!

can be

> Ja sam pak cuo da covjek ima najljepsi san od 3 am pa dalje 2 do 4
> sahata....

Najljepsi san covjek ima nekih 5-6 sati nakon sto zaspe, kad god to bilo.

Muhamed Semic

> A, moja profesorica kaze DO 00:00!

:-)))))

--
Ti si tako bezvezna, ti si tako debela, i da nemam potrebu ne bi mi ni
trebala...

IgorD2

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message
nemoj ti meni drug ili drugarica, od 1992 na ovamo to su gospodin i
gospodjica ;o))

Predrag Timotic

> nemoj ti meni drug ili drugarica, od 1992 na ovamo to su gospodin i
> gospodjica ;o))

Mozda kod vas. Kod nas su svi braca i sestre. :))

MAX

> Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

> tad

Jebem ti mater.
;-)

MAX

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message
> A, moja profesorica kaze DO 00:00!

De me podsjeti koja?

Duska Andric-Ruzicic

> Mozda kod vas. Kod nas su svi braca i sestre. :))

Incest!!!

Predrag Timotic

> De me podsjeti koja?

Dara. :)

Predrag Timotic

> Jebem ti mater.
> ;-)

:))))))))))))))))))))))

Predrag Timotic

> Incest!!!

Ma, ne braca u tom smislu, nego braca i sestre Srbi. Je l' tako Uzo? :)

IgorD2

blago vama jes' vam velika familija ;o)

MAX

Predrag Timotic wrote > > > A, moja profesorica kaze DO 00:00!

> Dara. :)

Kad to? Pojma nemam kad je to rekla. Aj' me opet podsjeti.

Predrag Timotic

> Kad to? Pojma nemam kad je to rekla. Aj' me opet podsjeti.

A, jebote, pa na psihologiji! Znas ono kad je pricala da svaki sat koji
prespavamo do 12 sati vrijedi kao dva posle 12?
Ali s obzirom na to da nam je pricala o tome kako su rokeri satanisti, i o
pozitivnoj ulozi SDS-a, ja joj nesto i ne vjerujem. :))

MAX

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

Ja se opet ne sjecam da je ona rekla kada lijeze da spava, al se DOBRO
sjecam u vezi onih satanista!

Duska Andric-Ruzicic

Nakon price o profi koja preporucije ne-proslavljanje Dana drzavnosti sad i
ova. Je l' to ista azbaha u pitanju?

Duska Andric-Ruzicic

> Ma, ne braca u tom smislu, nego braca i sestre Srbi. Je l' tako Uzo? :)

Oduvjek sam zeljela imati brata :-)

Nego, je l' ti stvarno ne mozes da uhvatis da sam, eto, pokusala biti
duhovita :-)
Vracam se ozbiljnosti - Selma, dzaba, odoh u svoju generaciju :-)

MAX

> Nakon price o profi koja preporucije ne-proslavljanje Dana drzavnosti sad
> ova. Je l' to ista azbaha u pitanju?

Da je srece, ej......

Duska Andric-Ruzicic

"MAX" <yourfr...@eudoramail.com> wrote in message

Pa to kod vas masovno...??!!
Strava. Mene bi mama ispisala iz skole :-)

Nego, ne daj se odgajati od takvih - nadam se da time ne ugrozavas svoje
bivanje

Selma H.

> Vracam se ozbiljnosti - Selma, dzaba, odoh u svoju generaciju :-)
Jos malo pa cu ti i povjerovati;-)))

Duska Andric-Ruzicic

Selma H.

> :-) :-) :-)
Volim i ja tebe;-))

Predrag Timotic

> Da je srece, ej......

Ma, jeste ista! Profesorica Darinka! :)

Predrag Timotic

> Pa to kod vas masovno...??!!
> Strava. Mene bi mama ispisala iz skole :-)

Ejh, kad bi mene moja htjela... :)

> Nego, ne daj se odgajati od takvih - nadam se da time ne ugrozavas svoje
> bivanje

Ma, mene ona samo nervira tim svojim komentarima! "Zeno, pusti politiku i
predaji psihologiju!" Ponekad mi dodje da skocim i da pocnem da je ujedam!
Ali nije ona nista u odnosu na nastavnicu koju smo imali u osnovnoj skoli.
Ljilja Pribisic. Ta je i do novina dogurala! :) Njena pitanja na kontrolnom
su bila u smislu:"Koji su zadaci, a koje namjere haskog suda?" Odgovor je
trebao da bude:"Zadatak je da sudi ratnim zlocincima, medjutim pod uticajem
Amerike zeli da srpski narod..." Tako je trebalo odgovoriti ako zelis
peticu, ali meni ocjena nikad nije bila vazna... :)
"Jao, Predraze, ja vidim da se ti najbolje razumes u to u ovom razredu...ti
u ovom, a Zelimir u onom, ali ti si naivan..." :)

Pozdrav,
Pedja

Predrag Timotic

> Volim i ja tebe;-))

Volim i ja vas! :)

Predrag Timotic

> Nego, je l' ti stvarno ne mozes da uhvatis da sam, eto, pokusala biti
> duhovita :-)

E, sad si me nasmijala! :))
Shvatio sam, normalno...

Duska Andric-Ruzicic