VUKOVAR 2000

1 view

morissoN

Veeeliiiiiiikiiiiiiiiii pozdrav!

Naime, nisam bio u Zenici 9 dana. Bio sam u Vukovaru (tacnije u Borovu) na
ljetnom kampu u organizaciji Peace trees-a. Cak ne znam ni kako sam se nasao
tamo. Bilo je preko noci (znas ono - najbolje stvari se dogode iznenada).
Bilo nam je super!
Imali smo program koncipiran oko nenasilne komunikacije medju ljudima, ali
je sve VUKLO na radnu terapiju koja je trebala da nas oslobodi od posljedica
rata i da nas NAUCI komunikaciji i funkcionisanju grupe kao socioloske
pojave. Vecina stvari se realizovala kroz pjevanje, ples, folklor, radne
aktivnosti ...
Stekao sam mnogo novih prijatelja/ica.
Umalo zaboravih!
Glavni cilj je trebao biti sadjenje sadnice mira u eko selu Latinovac (blizu
Pozege). Medjutim nas cetvero iz Zenice smo nekako zaboravili (hehe) za to i
u to vrijeme smo igrali stoni tenis. Kad smo pogledali na sat vec je 45
minuta proslo od kada smo trebali biti na mjestu gdje se trebala saditi
sadnica. Sta smo mogli osim se doooobbrrrrooo ismijati.
:)))))))))))))))))))))))))
To vece je bio i neki kulturno-umjetnicki program u izvedbi nekog KUD-a.
Svirale su slavonske tamburice. (To se treba dozivjeti). Kada je dosao red
da i mi zaplesemo TRI (3) puta sam u roku od trideset (30) sekundi popio
oblatnu (bio odbijen)
hehehhehehhehehheheh
Znas kako su me prosipali!
Ja sam se vadio da se curice stide da plesu sa strancima.
Ali sam za to nakon toga bio 5-6 puta PROBRAN i to od jedne te iste. Ck sam
uspio to vece nauciti sve te igre i plesove (zovu se SOKACKE IGRE) i dobiti
pusu za rastanak.

I kao tacka na i je to da kad smo se vracali autobusom iz Osijeka za Tuzlu
(spavajuci naravno), dosavsi u Tuzlu, to smo shvatili tek nekih 45 minuta
nakon ulaska u stanicu jer nas vozac nije htio buditi.
:)))))))))))))))))))))))))))))))

--
morissoN

*****************
Zajedno smo skupa!
*****************

Lucky

morissoN <ape...@bih.net.ba> wrote in
[...]

: :)))))))))))))))))))))))))))))))
:

dobro si pros'oooooo, mog'o vas je sviju zzzzhhhiiiiiiiiiikkkk!!!

<-L
************
pazi, eto shahbaza...

(; WB

Duska Andric-Ruzicic

"Lucky" <the2n...@xoommail.xom> wrote in message

> dobro si pros'oooooo, mog'o vas je sviju zzzzhhhiiiiiiiiiikkkk!!!

gdje sad to izvice, sejtan te u sumu okren'o :-))

morissoN

> dobro si pros'oooooo, mog'o vas je sviju zzzzhhhiiiiiiiiiikkkk!!!
>
> <-L
> ************
> pazi, eto shahbaza...
>
> (; WB

Mog'o, al' nije.
:))))))))))))

Lucky

Duska Andric-Ruzicic <dus...@bih.net.ba> wrote in message
:
: "Lucky" <the2n...@xoommail.xom> wrote in message
: news:8kihll$39...@ns4.bih.net.ba...
: >
:
: > dobro si pros'oooooo, mog'o vas je sviju zzzzhhhiiiiiiiiiikkkk!!!
:
: gdje sad to izvice, sejtan te u sumu okren'o :-))

joj jarane jarane suti da vidis sta ja sve u glavu vratim strah bi te
bilo :))))

<-L
******
(;