Sta je sad ovo ?

@ncho

U ovom postu prenosim 2 maila koje sam primio:
MAIL 1
Cijenjeni prijatelji!

Zahvaljujemo se na ukazanoj podrsci! Bosnia.ba stara ekipa je nastavila rad
na novom mjestu:
www.bosniaba.com
Sada je najbitnije da ovu vijest rasirimo sto je vise moguce! Pozivamo vas
da postavite linkove na www.bosniaba.com umjesto www.bosnia.ba ! U
medjuvremenu nismo odustali od stare domene, a detalje cete saznati na
www.geocities.com/freebosniaba/ kada za to dodje vrijeme...
MAIL 2
Cijenjeni prijatelji!

Zahvaljujemo se na ukazanoj podrsci! Bosnia.ba stara ekipa je nastavila rad
na novom mjestu:

*** Pitam se ko su clanovi te stare ekipe (u ovoj izjavi nema niti jednog
imena i prezimena, a kamo li ko je sta radio u toj ekipi).

www.bosniaba.com

*** Kada se klikne na ovaj link dobije se poruka 404 (o gresci - ko je ovdje
preuranio sa najavom?)

Sada je najbitnije da ovu vijest rasirimo sto je vise moguce! Pozivamo vas
da postavite linkove na www.bosniaba.com umjesto www.bosnia.ba !

*** Ovo je najnizi oblik reklame - jedite nasu salamu, a nemojte njihovu. U
normalnoj zemlji sa uredjenim zakonima, ovakav oblik reklamiranja se
sankcionise. Kod nas to i prolazi kod ovakvih tipova (koji se niti ne
potpisu poruku svojim imenom i prezimenom).

U medjuvremenu nismo odustali od stare domene, a detalje cete saznati na
www.geocities.com/freebosniaba/ kada za to dodje vrijeme ...

*** Prijetnje, prijetnje. Od raskida sa domain-om bosnia.ba je proslo vise
od mjesec dana i sve sto sam do sada vidjeo bile su raznorazne prijetnje i
niski udarci. Dokle tako (pitam nepotpisanog autora)?

*** U potpisu,
*** Dragutin Matosevic

P.S.
Linije oznacene sa *** pripadaju meni,