Nenormalno!!!

Gorjan Cemanovic

Meni je jedanput bilo 4,2 Kb na Bihnetu!!!!!

Gimme' head till I'm dead!
**************************

MAX

Arnel <ar...@visoki-napon.net> wrote in message
> Joj, ljudi, izvinite sto ovo saljem ovdje, ali morao sam.
> Ovo mi se veceras desilo (pogledaj sliku) dok sam
> skido neke dvije MP3 pjesme.
>
> P.S. Modem je 33.6 a ISP LogoSoft.

Moj je 56K i neku vece dok sam skid'o postove bih.talka meni je u onom
programu 'Brojac impulsa' pisalo da se downloadanje vrsi brzinom 6,42 Kb/s.
Istina, brzina je varirala al je ova bila najveca dok sam ja posmatrao.
Inace sve preko bih.neta meni ide dosta sporo i ovome nisam nikako mogao da
se nacudim dok nisam o tome raspravljao s Pedjom.

Gorjan Cemanovic

In article <MPG.13ce62502...@news.bih.net.ba>,
gorjan...@hotmail.com says...

> Meni je jedanput bilo 4,2 Kb na Bihnetu!!!!!

Trajalo oko 5-6 sekundi, onda palo na 1,2 i ostalo na tome:(

Mek Gajver

Mislim da je stvar u tome sto je u pitanju text koji se dobro kompresuje
prilikom prenosa.

IgorD2

valja ti taj brojac inpulsa sta ?

MAX <yourfr...@eudoramail.com> wrote in message

IgorD2

wowwwww !

ja se raspametim kada na poslu pokrenem neki download sa bihnet ftpa a
sve pocne da fura sa 15 kila / sec, covjece mogu misliti kako onda sve to
izgleda tipovima sa onim dsl, cable i slicnim konekcijama (ili kako se vec
zovu)

> Joj, ljudi, izvinite sto ovo saljem ovdje, ali morao sam.
> Ovo mi se veceras desilo (pogledaj sliku) dok sam
> skido neke dvije MP3 pjesme.
>
> P.S. Modem je 33.6 a ISP LogoSoft.
>

> --
>
> Sve je sranje osim pishanja,
> a i pishanje je sranje, kad pishas uz vjetar!
> ***********************************
> Arnel Lutvić
> http://www.visoki-napon.net
> E-mail: arn...@lsinter.net
> ***********************************

Arnel

Ma desi se meni nekad da na samom pocetku
downloada povuce 12kB, pa onda za nekih 10-15
sekundi to fino opadne na 3,4 kB/Sec. Ali ovo
od juce (na slici) je na nekih 80% pocelo da raste
i tako ostalo do kraja downloada.
1.4k/Sec + 6.0k/sec = 7.4k/Sec, ludilo.

--

"IgorD2" <Igo...@igorsmail.com> wrote in message

Gorjan Cemanovic

In article <8k36ds$i5...@ns4.bih.net.ba>, Igo...@igorsmail.com says...

> valja ti taj brojac inpulsa sta ?
>

> MAX <yourfr...@eudoramail.com> wrote in message

> Kb/s.
> da

Odlican, imas kontrolu troskova, i to dobru, te neke grafikone i
prosjecnu potrosnju...ma instaliraj i pogledaj. Evo ti i serial za zadnju
verziju:

Bruce Lee
503053543

MAX
2139499164

Mek Gajver

Sve sto ti treba imas na www.bih.net.ba i sajtovima vecine ostalih ISPova.

> MAX
> 2139499164

Oho MAXe, 'akeru stari, nismo te prepoznali :-)
(BTW, jes ti onaj sto je stavio 7 MB na disketu? ;-))))))

Utna Pistim Daleki

> valja ti taj brojac inpulsa sta ?

Opet on "inpuls" ;o))))

Utna Pistim Daleki

> [...]
> izgleda tipovima sa onim dsl, cable i slicnim konekcijama (ili kako se vec

30kb/s stabilne veze, stalne konekcije preko kablovske TV,... za
350OS(50DM)/mjesecno
Hocu da zivim u Wien-iiiiiiiiii

bolje, hocu da nas austrija opet anektira

MAX

Mek Gajver <popokat...@YAHOO.com> wrote in message

Kb/s.

> Mislim da je stvar u tome sto je u pitanju text koji se dobro kompresuje
> prilikom prenosa.

A vidi stvarno, kako se toga nisam sjetio! A bas sam vece prije toga cackao
po Properties modema i ukljucio 'Compress data'.
To je zato, sigurno.

MAX

Mek Gajver <popokat...@YAHOO.com> wrote in message

Jok, baba moja.

MAX

Utna Pistim Daleki <ut...@bigfoot.com> wrote in message

> "IgorD2" <Igo...@igorsmail.com> wrote in message
> >

> Opet on "inpuls" ;o))))

:-)))))))))))
A vid' stvarno, ja nisam ni primijetio...

Avdija A. Ahmedhodzic

Ma mi da smo pametni objavili bi rat nekoj zemlji. Da nas pokore i uzmu
neszo kao koloniju. Pa bilo bi nam bolje tako, nego sa ovim nasim lopovima!

IgorD2

tnx

> Odlican, imas kontrolu troskova, i to dobru, te neke grafikone i
> prosjecnu potrosnju...ma instaliraj i pogledaj. Evo ti i serial za zadnju
> verziju:

IgorD2

sta mi ti pricas, pa nisam ja pisao basic programe
sa "imput" pa se zalio da ne rade ;o))

IgorD2

ja danas pocinjem da saljem razglednice sa provokativnim sadrzajima u
austriju
nebi li nas konacno napali

Utna Pistim Daleki

> sta mi ti pricas, pa nisam ja pisao basic programe
> sa "imput" pa se zalio da ne rade ;o))

na spectrumu nisi mogao pogrijesit, jedna komanda jedan bajt, pritsnes tipku
i i sam otkuca input
;o)

mada to nema veze sa impulsom
;o)

Gorjan Cemanovic

In article <7hP-j...@vedranlj.yahoo.com>, popokat...@YAHOO.com
says...

> Sve sto ti treba imas na www.bih.net.ba i sajtovima vecine ostalih ISPova.

> Oho MAXe, 'akeru stari, nismo te prepoznali :-)
> (BTW, jes ti onaj sto je stavio 7 MB na disketu? ;-))))))

A sta ako ti neko ukrade password?? Onda jedino tada mozes usporedit log
brojaca i log sa Bihneta

es@d

Dana Thu, 6 Jul 2000 14:26:26 +0200, "MAX"
<yourfr...@eudoramail.com> je Tita mi navroto/navrotala:

> [...]
>Inace sve preko bih.neta meni ide dosta sporo i ovome nisam nikako mogao da
>se nacudim dok nisam o tome raspravljao s Pedjom.

Skida se text...koji se internim kompresionim algoritmima (ugradjenim
u v.90 i kflex protokole) jako dobro komprimira....i zbog toga imas
visoke rate prenosa...

Inace, ako je linija cista, i bihnet propustan...znam na napsteru
cesto izvuci 5-7 Kb/s

---

The journey of a thousand miles must begin with a single step. (Chinese Proverb)

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

es@d

Dana Sat, 8 Jul 2000 01:51:07 +0200, "IgorD2" <Igo...@igorsmail.com>
je Tita mi navroto/navrotala:

>sta mi ti pricas, pa nisam ja pisao basic programe
>sa "imput" pa se zalio da ne rade ;o))

:-))))))))))))))))))

es@d

Dana Sat, 8 Jul 2000 01:52:30 +0200, "IgorD2" <Igo...@igorsmail.com>
je Tita mi navroto/navrotala:

>ja danas pocinjem da saljem razglednice sa provokativnim sadrzajima u

>austriju
>nebi li nas konacno napali

zna se kako se to radilo 1914te....

:-))))

MAX

es@d <es...@zenica.net> wrote in message

> Dana Sat, 8 Jul 2000 01:52:30 +0200, "IgorD2" <Igo...@igorsmail.com>
> je Tita mi navroto/navrotala:

> zna se kako se to radilo 1914te....

Jest' al sad su druga vremena, ima boljih nacina od onih koji su koristeni
pocetkom proslog vijeka (ovo dobro zvuci). To su vec izlizane fore :-))))))

IgorD2

nemozes vise nikoga provaliti ;o)))
eh Clive Clive ;o)

Mek Gajver

> A sta ako ti neko ukrade password?? Onda jedino tada mozes usporedit log
> brojaca i log sa Bihneta

Kad ti neko ukrade password vidis na bihnetu da se konektovao nekad kad ti
uopste nisi ni bio u kuci. Druga stvar, mijenjaj password.

IgorD2

es@d <es...@zenica.net> wrote in message
> Dana Sat, 8 Jul 2000 01:52:30 +0200, "IgorD2" <Igo...@igorsmail.com>
> je Tita mi navroto/navrotala:

> zna se kako se to radilo 1914te....
>
> :-))))

ahah jest ovi iz KJ mail bombali austrijance provokacijama dok na kraju
autro-ugarska nije napala
ahahahahahah

derali ih na unrealu i lozili ih (jeste levati ni pucati neznate) i sl ;o))

Lucky

:
: >sta mi ti pricas, pa nisam ja pisao basic programe

: >sa "imput" pa se zalio da ne rade ;o))
:
: :-))))))))))))))))))

dobar fol :)))))

<-L

Lucky

: sta mi ti pricas, pa nisam ja pisao basic programe
: sa "imput" pa se zalio da ne rade ;o))

ej sjetio sam se sebe kad sam "poceo" da ucim c++, onako na suho, iz
knjige, i pitam nesto ovog frajera u vezi sa cout (ja izgovorim
kaut)... covjek se smijao sat prije nego sto je uspio da mi objasni
si-aut...

<-L

MAX

> derali ih na unrealu i lozili ih (jeste levati ni pucati neznate) i sl
;o))

E, a imal' kod nas (mislim u BiH) neki UT server? Bas BiH se volio da svoje
vjestine podijelim
s drugima...

Utna Pistim Daleki

"MAX" <yourfr...@eudoramail.com> wrote in message

Nazalost nema
;o)

MAX

> svoje
>
> Nazalost nema
> ;o)
Pu, mater mu...
A nije se ni nadat' kod nas...sve sama govna...

Predrag Timotic

> Pu, mater mu...
> A nije se ni nadat' kod nas...sve sama govna...

Al' bolan, i da ima, znas kakva je veza preko rstel.net-a!