SANDJAKLIJE

RAMICH

Znam da su sandjaklije negativni (tako kazu) kako i Focaci, Hercegovci (iako
imam njihove krvi) ali da li su Sandjaklijke (joj jest ovo nakaradno)
negativne. Konkretno pitanje imam djevojku Sijaricku. Da li je ona negativna
samim tim sto je to po rodjenju (kao sto su Jevreji krivi po rodjenju), ili
mozda nije, ili ako jeste da li cu i ja postati negativan kao ona ili ce ona
postati mozda pozitivna.

Joj divim se sebi kako sam ovako komplikovano nesto napisao !!

Almir Uzunovic

Kume ja mislim da ces ti otici u bolinicu kad bude slijedeci awex
(popravio havto danas, mogu ici gdje hocu), ako jos jednom to spomenes.
I ne da ces otici no ces pjevat smrt popa mila jovovica (rambo amadeus
je sve nesto kontam ovom pjesmom isfuro onu glumicu millu jovovich)...

Duska Andric-Ruzicic wrote:

> "RAMICH" <era...@hotmail.com> wrote in message

> (iako
> negativna
> ili
> ona
>

> Sta ti bi covjece???

> Kud nisi jos malo prokont'o prije nego si postir'o.
>
> --
>
> D.A.R.
> ============================
> Women's Rights are Human Rights
> ============================

Duska Andric-Ruzicic

IgorD2

Po meni niko ne postaje negativan time sto se negdje rodio.
Negativnim ili pozitivnim (ako se uopste moze tako reci)
ga cini odrastanje tacnije okolina u kojoj odrasta.

Ja nesto i ne vodim racuna o porijeklu
ljudi sa kojima se druzim , ali za neke ljude znam da su iz Sandzaka
(moja djevojka npr) i jedino sto mogu da ti kazem
to je da sam imao jako pozitivna iskustva sa velikom vecinom
tih ljudi - uglavnom se radi o veoma postenim i vrijednim ljudima.
Imao sam par prijatelja u ratu koji su
bili iz tog kraja i koji su bili zaista sjajni momci - pravi prijatelji.
Danas je ista situacija.
U ratu je takodje sa nama bio i jedan momak sa Kosova
(covjek je siptar ili albanac kako vec volite) i mogu da ti kazem
da je i on bio sjajan covo koji je x puta znao uzeti harmoniku
pa svirati raji ili pomoci ili sta vec treba.
Ja sasvim sigurno nikada necu zaboraviti tamo neke
godine kada su nam dali nekakve pakete i zapadne
mene da podijelim paket sa njim. Covjek meni kaze
ti imas porodicu a ja ovdje nemam nikoga
uzmi ti veci dio paketa sebi - tebi to vise treba.
Onaj ko je bio ovdje zna sta je tada znacila hrana
pa prema tome moze i da ocijeni ovaj njegov gest.
Naravno Hana (covjek se tako zove - rekosmo da je
siptar) je mogao otici na pijacu , prodati hranu
i uzeti cigare ili nesto drugo ali mu je draze bilo da tu hranu da meni.

Elem ja sam bio jako iznenadjen nekim razlikama
koje sam primjetio izmedju moje djevojke i mene samog
(pogledi na svijet, razmisljanje i slicno) medjutim
sad za sad ni jedna moja bivsa djevojka joj nije
ni, sto se kaze, za prismrditi sto se tice nekih
fundamentalnih stvari koje su bitne u vezi,
a za mene se to odgovornost, iskrenost,
postenje i slicno (kazem za sada sto neznaci
da ce tako i ostati).

I sto se tice "pozitivnih" i "negativnih" uticaja budi siguran
da to najvise zavisi od tvog i njenog karaktera.
Osoba sa jacim karakterom ce se makar i nenamjerno
nametnuti onoj drugoj sa slabijim karakterom.
Posto ipak ti potices iz veceg grada
(govorim prvenstveno o nacinu razmisljanja)
pa je pretpostavka da si urbaniji, bez ikakve zelje da nekoga uvrijedim,
mislim da imas vise sanse da "nametnes"
"svoj stil zivota" (nazovimo to tako).
Bilo kako bilo trebace ti strpljenje.

> [...]
ili
> mozda nije, ili ako jeste da li cu i ja postati negativan kao ona ili ce

Mushe

Ne znam da li si (a izgleda da jos nisi) propricao ekavicu ali to te sigurno
ceka.I to jenajmanje na sto moras biti spreman.spremi se da promjenis
drustvo,jarane,...ali i da se malo potkozis,pravo su ono sto se kaze
"nafakali"
--------------------

Ka5aN

to ne da je negativnio , to bi mozda bilo i pozitivno da si ti s nekim
drugim Ali sijarc to je bas uzas ali hajde nema veze izvucices se ti !

> [...]

ili
> mozda nije, ili ako jeste da li cu i ja postati negativan kao ona ili ce

RAMICH

Ma zezam se ljudi zar ne primjetite. Da imam predrasuda prema njima nebi
imao djevojku odatle nego samo ispitivam kakvi ste vi na kanalu ups grupi
:))

"Ka5aN" <Ka...@hotmail.com> wrote in message

Zuhdo Zmaj

hehe, prvobitno su se te halke stavljale na mindzu
pa valjda odatle i ime...
:o))
ZZ

Lucky

IgorD2 <ig...@ntvhayat.com> wrote in message
: Po meni niko ne postaje negativan time sto se negdje rodio.

: Negativnim ili pozitivnim (ako se uopste moze tako reci)
: ga cini odrastanje tacnije okolina u kojoj odrasta.

kucni odgoj ;)

eeeeeeeeh... da ne peglam (i ne kvotam) dalje, sve si u pravu... ho's
se zenit? ;)

ljudi se djele na ljude i dobre ljude.

<-L

MAX

Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message

> : Po meni niko ne postaje negativan time sto se negdje rodio.
> : Negativnim ili pozitivnim (ako se uopste moze tako reci)
> : ga cini odrastanje tacnije okolina u kojoj odrasta.
>
> kucni odgoj ;)

Ima ti mnooooooogo stvari koje uticu. kucni odgoj ti je samo jedan.

> ljudi se djele na ljude i dobre ljude.

Kamo puste srece da je tako; gdje bi nam bio kraj...

IgorD2

Lucky

Zuhdo Zmaj <zu...@lsinter.net> wrote in message
: hehe, prvobitno su se te halke stavljale na mindzu

: pa valjda odatle i ime...
: :o))
: ZZ

:))))))

a poslije na mindjohane - narodski naziv za picolovce.

<-L

Lucky

MAX <yourfr...@eudoramail.com> wrote in message
:
: Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message
: news:8jsa80$bj...@ns4.bih.net.ba...
: >
: >
:
[...]

i eliminatoran.

<-L

MAX

Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message

Pa, mozda nije bas sam. Ja mislim da to eliminatorno mjesto kucni odgoj
dijeli sa uticajem sredine i uticajem drustva u kome se nalazi taj 'neko';
pa onda mediji, pizde materine....