ofalili smo nesto danas sa ovim postovima

IgorD2

Shark of Revolution

es@d

Dana Fri, 7 Jul 2000 01:55:05 +0200, "IgorD2" <Igo...@igorsmail.com>
je Tita mi navroto/navrotala:

+40 u zenici...

vruceeeee
---

The journey of a thousand miles must begin with a single step. (Chinese Proverb)

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

Predrag Timotic

> +40 u zenici...
>
> vruceeeee

A, ja sam juce po onoj najvecoj vrucini (izmedju 12 i 18) isao u Tuzlu i
nazad, biciklom. :)

IgorD2

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message
jes ti normalan ? ;o)

Predrag Timotic

> jes ti normalan ? ;o)

Isto to me je pitao i Zeljko...

Krenuo sam sa Goranom (onim sto se zaljubio) i planirali smo doci do
Povrsnica, sto je oko 9 km od Lopara. Usput smo sreli i Zeljku, koji nam se
prikljucio. Kad smo se popeli gore, ja njima kazem:"Ajmo bar do Gornje
Tuzle", a kad smo sisli do G. Tuzle:"Kad smo dosli do G. Tuzle, ajmo do
Tuzle, sta nam fali!" Kad smo se vracali Zeljko mi je psovao sve po
spisku:"Kud vas sreto', majku vam..." :)
Citavo vece me bolila glava...od Sunca, valjda.

Pozdrav,
Pedja

MAX

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

Stvarno su to uradili. Jos zvali i mene, kao:"Ma uopste nije vruco dok vozis
bicikl..." a na termometru pise 39!

es@d

Dana Sun, 9 Jul 2000 11:23:08 +0200, "MAX"
<yourfr...@eudoramail.com> je Tita mi navroto/navrotala:

>bicikl..." a na termometru pise 39!

Koliko je to km?
Jeste li imali kakvih izotonicnih napitaka? ;-)

Fakat, bez ovog posljednjeg na vece kilometraze i vece vrucine ne
treba ni pomisljati...

Predrag Timotic

> Koliko je to km?

Oko 26 km do Tuzle i isto toliko nazad. :)
Al' pazi sad: Od Lopara imas oko 9 km uz brdo, pa se onda spustas, a od
Tuzle, znaci, oko 17 km uz brdo, i to kakvo brdo, pa se onda spustas. :)

> Jeste li imali kakvih izotonicnih napitaka? ;-)

Ma, nista, bolan! Ni pare nismo ponijeli...osim Gorana. U povratku, na
izlazu iz G. Tuzle smo pitali neku zenu gdje ima vode, pa nam ona iznijela
jednu flasu...

> Fakat, bez ovog posljednjeg na vece kilometraze i vece vrucine ne
> treba ni pomisljati...

:))

es@d

Dana Sun, 9 Jul 2000 18:49:41 +0200, "Predrag Timotic"
<pred...@rstel.net> je Tita mi navroto/navrotala:

>Oko 26 km do Tuzle i isto toliko nazad. :)
>Al' pazi sad: Od Lopara imas oko 9 km uz brdo, pa se onda spustas, a od
>Tuzle, znaci, oko 17 km uz brdo, i to kakvo brdo, pa se onda spustas. :)

Ima jedno brdo izmedju Kiseljaka i Sarajeva...zove se Kobiljaca...e to
ti je brdo...brdina :-)) uspon je oko 20%, a ima ga par kilometara
sve same serpentine

---

Proleteri svih zemalja, izvinite. Vas Marks.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

IgorD2

a pravi merak je zimi voziti tuda sa ljetnim gumama ;o)

es@d <es...@zenica.net> wrote in message