BiH.TALK

Predrag Timotic

NA DELTI JE IZBRISANA OVA GRUPA! :(

MAX

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message
news:8jq5o6$ab...@ns4.bih.net.ba...

> NA DELTI JE IZBRISANA OVA GRUPA! :(

A vidim ja ono nesto nece mater mu...
Vidis Pedja da je dobro sto pratim iste grupe preko razlicitih servera :-P

MAX

Narode, ni bih.sport nije vise dostupan preko delta-e!

Predrag Timotic

> Narode, ni bih.sport nije vise dostupan preko delta-e!

Imas bih.rec.sport.

Predrag Timotic

> A vidim ja ono nesto nece mater mu...
> Vidis Pedja da je dobro sto pratim iste grupe preko razlicitih servera :-P

Pojasnjenje za ostale:

MAX mi je sinoc poslao mail u kom mi je napisao silne grupe na koje se
"pretplatio" preko razlicitih servera. Ugledao sam nekoliko istih grupa samo
na razlicitim serverima. Medju njima je bila i bih.talk. Kazem ja njemu:"Sto
si blesav?", al' eto, ispade covjek u pravu... :))

Usput, cast mi je predstaviti vam covjeka koji je na disketu stavio 7 MB!
:))

Pedja

GC

U poruci <8jrahi$bj...@ns4.bih.net.ba>, Predrag Timotic je pocinio ovaj
zlocin napisavsi...
?????
More beer, god damn it!
********************************

Predrag Timotic

MB!

> ?????

Nek ti on objasni.

Avdija A. Ahmedhodzic

ma stavio sam i ja, samo se nije moglo pokrenuti nista

--

Avdija A. Ahmedhodzic
avd...@narkomanija.com

components

> [...]
> si blesav?", al' eto, ispade covjek u pravu... :))
>
> Usput, cast mi je predstaviti vam covjeka koji je na disketu stavio 7 MB!

E ne vjerujem! ;-)

in a file

> ma stavio sam i ja, samo se nije moglo pokrenuti nista

Ja sam stavio 1,6 GB na disketu! Evo upravo imam 1,6 GB na disketi.

MAX

components <dlwyp...@nfzv.fbjr> wrote in message

I ne moras.

MAX

in a file <uwewq...@mgpo.dybw> wrote in message

> Ja sam stavio 1,6 GB na disketu! Evo upravo imam 1,6 GB na disketi.

Jel' ti to nesto meni?

Predrag Timotic

> E ne vjerujem! ;-)

Vedrane, ne seri!

MAX

> Vedrane, ne seri!

Ne lupaj vise, riknuce jednom ta tvoja tastatura... Stvarno me cudi da jos
funkcionise poslije onih izljeva bijesa.
Imacemo vremena da o tome sa Vladom raspravljamo u Bijeljini...

Developer's

> Vedrane, ne seri!

Ovo je bila provokacija da objasni kako je to uradio, pa eto kako je
objasnio, pa je dobio i repliku na objasnjenje, pa repliku na repliku,
ovaj komentar je blago zastario.

Vedran Ljubovic

> Jel' ti to nesto meni?

Zezam te :-) Imam jedan disk od 1,6 GB izvadjen iz masine, pa sam ga
spustio na disketu.... i tako imam 1,6 GB na disketi......

MAX

Vedran Ljubovic <VEDR...@YAHOO.com> wrote in message

E jes' coek saljivdzija...