Kontinent

Almir Uzunovic

Valja meni ovo ljeto negdje provesti, pa vas molim za pomoc, da iznesete
vase konstruktivne prijedloge. Evo detalja:

1. Zbog zdravstvenih tegoba to ne smije biti more
2. Kokuz nije nigdje prispio, dakle imam malo para, dovoljno za jedno
rokersko putovanje (sator ili hostel, gorivo, konzerva hrana, par piva),
a nemam para da odem u Antaliju da lezim u seratonu, niti mi takve
stvari naumpadaju.
3. Nazalost, drzavljanin sam BiH, a nemam nikog u zemljama EU da mi
posalje garantno pismo i sl.
4. Planiram ici autom.

Stoga koliko sam skontao valjace meni hodati po zemljama iza zeljezne
zavjese. Kako stojimo sa vizama za Madjarsku, Rumuniju, Cesku i
Slovacku??
Posto je tamo dizel? Posto je hrana i jeftin smjestaj? Slobodno
posaljite dodatne informacije o svemu ostalom.

Ima li jos neko zainteresovan da sa mnom (i potencijalno mojim kumom)
ide na ovo putovanje?

Ima li jos neko kakav pametan prijedlog? Ja sam nedavno cuo jedan dobar
(od moje mame), mrtva ozbiljna kaze da odem u obilazak svetih mjesta u
S. Arabiji (cula ima negdje to pojeftino). Ja kad krepo od smjeha nisam
(dosta mi brace sto ih gledam svaki dan na faksu), a sve mi piva pred
oci iskace ;))

Uzo

SVABO

Prokoshko jezero ?
Boracko Jezero ?
Plitvicka jezera ?

"Almir Uzunovic" <u...@mf-ze.unsa.ba> wrote in message

Almir Uzunovic

Ne zvuci primamljivo. Imam ja vikendicu na Vlasicu, al opet kad gore odem
omrzne mi za dan isto bi bilo i sa nabrojanim jezerima...

Uzo

SVABO <sv...@djesi.ba> wrote in article <8jnerc$6i...@ns4.bih.net.ba>...

@ncho

> Stoga koliko sam skontao valjace meni hodati po zemljama iza zeljezne
> zavjese. Kako stojimo sa vizama za Madjarsku, Rumuniju, Cesku i
> Slovacku??

Sto se tice ovih zemalja koliko je meni poznato za sve trebas imati
vizu osim Madjarske.

es@d

> [...]
>Posto je tamo dizel? Posto je hrana i jeftin smjestaj? Slobodno
>posaljite dodatne informacije o svemu ostalom.

Za Cesku treba viza, ali je zato zemlja pravo jeftina (ili je barem
bila prije pola godine, kad sam ja bio tamo).Jeftinija je u dosta
slucajeva nego i sama BiH.Sto se tice smjestaja, mozes na internetu
potraziti hostele a negdje u BiH je ja mislim moguce izvaditi i onaj
Euro hostel card (ili kako se vec zove) pa ces tako postici super
popust na smjestaj.Takodjer, mislim da bi bilo jeftinije da se ide
vozom, nego autom.I jos nesto...ako se bude islo, zovite :)))

---

Najbolji nacin da sakrijes bubuljice na licu je da izadjes na ulicu go.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

Arnel

Jooj, nemoj mi Prokoshko spominjati, put je
tako uzasan da se usralo govno u meni kad sam iso :))
A o provalijama gdje ne vidis dno da i ne pricam.

Al gore je fino pravo, malo hladno ali se moze prezivjeti.
Ima cak i jedna prodavnica, i fudbalski teren, ma haos.

--

Sve je sranje osim pishanja,
a i pishanje je sranje, kad pishas uz vjetar!

"SVABO" <sv...@djesi.ba> wrote in message

> Prokoshko jezero ?
> Boracko Jezero ?
> Plitvicka jezera ?

Almir Uzunovic

Problem sa hostelima nije popust, nego nemogucnost nalazenja mjesta. Stoga
ta ista ferijalna kartica ne donosi kakvu pogodnost na cijenu maximalno oko
15% koliko sam shvatio, ali imas prioritet prilikom bookinga mjesta u
hostelu. Kako je Prag jedan od grdaova u koje dolazi najveci broj turista u
Evropi ljeti (cifre se mjere milionima), dajboze da nisu svi hosteli vec
unaprijed bookirani. U svakom slucaju sator ide sa nama.
Druga stvar vezana za putovanje je da ce biti iskljucivo autom, jer ne
zelim zrtvovati slobodu kretanja zarad male zarade (nisam Zidov).
Ako hoces sa nama bujrum, ali pod uslovom da podjednako snosis troskove sa
nama, i da nas ne obavezujes da potpisujemo ikakve papire vezane za
odgovornost za tebe (ne znam kako cu za sebe odgovarati).

Uzo

es@d <es...@zenica.net> wrote in article
<395f5f1...@news.bih.net.ba>...

Selma H.

Skratite: idite u Budimpestu. Ako hoces vise informacija cujemo se
telefonom:-)))

Selma H.

Muhamed Semic

> Valja meni ovo ljeto negdje provesti, pa vas molim za pomoc, da iznesete
> vase konstruktivne prijedloge. Evo detalja:

Balaton jezero u Madjarskoj?
Planinsko ljetovanje negdje u Austriji ili Svici?
Odmor u nekom seocu u Holandiji?
Love Parade ili neki drugi cool festival u Evropi?
Provod u nekoj Evropskoj metropoli...

--
SCH: where to find worse?

Pozdravljam,
___________________________________
Muhamed Semic - SEMF
muh...@xbosnia.com
www.xbosnia.com/muhamed

es@d

Dana Sun, 2 Jul 2000 19:32:29 +0200, "Selma H." <sel...@bih.net.ba>
je Tita mi navroto/navrotala:

>Skratite: idite u Budimpestu. Ako hoces vise informacija cujemo se
>telefonom:-)))

Jel smjestaj slican onom u Berlinu
onda radije ne :-))

---

Smrt fasizmu! I tebi, druze!

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

es@d

Dana 2 Jul 2000 15:59:16 GMT, "Almir Uzunovic" <u...@mf-ze.unsa.ba> je
Tita mi navroto/navrotala:

> [...]
>nama, i da nas ne obavezujes da potpisujemo ikakve papire vezane za
>odgovornost za tebe (ne znam kako cu za sebe odgovarati).

Ovako, najbolje je da sutra-prekosutra
odemo na kafu, sa velikom kartom Evrope :-))
Ili da se zaletimo zajedno do I.C. pa da na webu zajedno pgoeldamo te
"povoljne" lokacije.Sto se tice troskova i odgovornosti, s tim nemas
problema.

RAMICH

Ma znas sta Uzo trebala bi nam i kakva djevojka da nam pomaze u tripu. Ne
mislim da se sexamo vec da nam pomaze oko hrane, postaljine, vesu i to jer
smo mi smotani za to. Drugi dan bi se otrovali hranom.
Nisam dobio dozvolu od cure da item tako dalekko :))

"es@d" <es...@zenica.net> wrote in message

Almir Uzunovic

Muhamed Semic <muh...@bih.net.ba> wrote in article
<8jnvsc$fes$1...@deltal2.delta.com.ba>...

> [...]
> Planinsko ljetovanje negdje u Austriji ili Svici?
> Odmor u nekom seocu u Holandiji?
> Love Parade ili neki drugi cool festival u Evropi?

Da se prezivam Gates
Da se prezivam Rockafeller
Da se prezivam Izetbegovic (nedaj boze),
Da mi je neko u familiji seik....

Pa jebiga nisam ni ja glup da ne znam se provest kad imam para...
Al ja fino pitam gdje kokuz moze otici?

Uzo

Almir Uzunovic

Hajd mi frkni na mail broj telefona.

Uzo

Selma H. <sel...@bih.net.ba> wrote in article
<8jnu12$6i...@ns4.bih.net.ba>...

> Skratite: idite u Budimpestu. Ako hoces vise informacija cujemo se
> telefonom:-)))
>

> Selma H.

Almir Uzunovic

Pa eto ta tvoja, ili DJ.P. (opet tvoja) zasta ti sluze??

Uzo

RAMICH <era...@hotmail.com> wrote in article
<8jo83s$k35$1...@deltal2.delta.com.ba>...

es@d

Dana 2 Jul 2000 21:04:27 GMT, "Almir Uzunovic" <u...@mf-ze.unsa.ba> je
Tita mi navroto/navrotala:

>Pa eto ta tvoja, ili DJ.P. (opet tvoja) zasta ti sluze??
>
>Uzo

Hm, Dj.P. nije los izbor, ali mi i ona izgleda smotano :-))))

Almir Uzunovic

Valjda zna kuhat i prat i...

Joj hocu navuci gnjev feministkinja na sebe ;-))

es@d <es...@zenica.net> wrote in article

<395fc3c6...@news.bih.net.ba>...

in a Web

> [...]
> stvari naumpadaju.
> 3. Nazalost, drzavljanin sam BiH, a nemam nikog u zemljama EU da mi

Imam 5 prijedloga:
1. Zenica
2. Okolina Zenice
3. Okolina okoline Zenice
4. Okolina Sarajeva
5. Ostale prirodne ljepote u oblasti izmedju Zenice i Sarajeva

browser.

> Ne zvuci primamljivo. Imam ja vikendicu na Vlasicu, al opet kad gore odem
> omrzne mi za dan isto bi bilo i sa nabrojanim jezerima...

Eh kad si taki cojek da ti omrzne sve sto je pristupacno. I onda se cudis
kad si nezadovoljan zivotom.

enver delic

**** ICQ uin: 6508788 ****

> Muhamed Semic <muh...@bih.net.ba> wrote in article
> <8jnvsc$fes$1...@deltal2.delta.com.ba>...

> Pa jebiga nisam ni ja glup da ne znam se provest kad imam para...

> Al ja fino pitam gdje kokuz moze otici?

1.Tri dana open air festival na nakim bazenima u mjestu Suha pored modraca
(7-10 juli)...
2.Kampovanje na krivaji, period ogranicen hranom (koju mozes upecati), i
alkoholom...ako te zanima pitaj, poznajem finih mjesta...i niposto da ide
manje od nekoliko ljudi.....
3.ako ti se ne gadi prljava voda idi na modrac....opcije su kampovanje i
bungalovi
4.ako volis prirodu imas mjesto koje se zove Zlaca kod Banovica. U pitanju
je hotel, ali tebe ne sprijecava nista da propicis dalje do planinarske
kucice (cijena-sitnica...stvarno), odakle mozes ici na izlete po okolnim
vrhovima konjuh, varda i sl. naravno mozes ponijeti i sator. Ako te zanima
pitaj za vise informacija...
5. milion drugih stvari, a da ne prelazis granicu....(testirano 100% wool)

Selma H.

> Valjda zna kuhat i prat i...
>
> Joj hocu navuci gnjev feministkinja na sebe ;-))
Bolje bi vam bilo da umjesto sto kukate, koju kolicinu novog znanja ubacite
u te svoje postovane prostore za skladistenje razno raznih informacija...

Vise bi nas fascinirao kada bi rekao: vidi pa i ja to znam!!

:-)))

Selma

Almir Uzunovic

Ja nisam nezadovoljan zivotom, samo jesam nezadovoljan nedostatkom struje i
vode na vikendici. Dosta mi je bilo 93...

browser. <dmqrn...@hbpx.wfkr> wrote in article
<8jpbe8$8t...@ns4.bih.net.ba>...

es@d

Dana 3 Jul 2000 06:25:22 GMT, "Almir Uzunovic" <u...@mf-ze.unsa.ba> je
Tita mi navroto/navrotala:

>Ja nisam nezadovoljan zivotom, samo jesam nezadovoljan nedostatkom struje i

>vode na vikendici. Dosta mi je bilo 93...

A bas ces u satoru u kampu imati struje...
---

Warning: Dates on calendar are closer than they appear.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

Duska Andric-Ruzicic

> Valjda zna kuhat i prat i...
>
> Joj hocu navuci gnjev feministkinja na sebe ;-))

Vidimo se :-)

Lucky

nadji kamp sa izgradjenom isfrastrukturom... mozda veliki park? ili
imas srecu sto nisi sarajlija, ovde i rodjeni u ovom gradu prisilno
kampuju...

<-L

: Dana 3 Jul 2000 06:25:22 GMT, "Almir Uzunovic" <u...@mf-ze.unsa.ba>

:
:

Lucky

Almir Uzunovic <u...@mf-ze.unsa.ba> wrote in message
: Pa jebiga nisam ni ja glup da ne znam se provest kad imam para...

: Al ja fino pitam gdje kokuz moze otici?

ili sjedi gdje i jesi i potrudi se da zaradis para parica, ili brate
skini taj mineralni osmjeh sa lica, always look at the bright side of
life, i put pod noge, pa gdje te odvedu... ako ti ne znas sam sebi
organizovat sve i da si dobio odmor u nici nece ti bit lijepo.

<-L

MAX

A ja vam kazem : Dodjite na Majevicu da cistimo mine. :-P

form handlers,

> [...]
> life, i put pod noge, pa gdje te odvedu... ako ti ne znas sam sebi
> organizovat sve i da si dobio odmor u nici nece ti bit lijepo.

I ja sam to hotio kazat, al ja to ne znam tako fino rec kao ti.

Da sam ja to isto rekao, izazvao bi flejm... "a je li, put pod noge, a sta
je sa nasim ratnim vojnim invalidima, a odmor u nici, sve se nema para"
:-)))

Lucky

form handlers, <uwewq...@mgpo.dybw> wrote in message

: I ja sam to hotio kazat, al ja to ne znam tako fino rec kao ti.

znas znas, samo se pravis...

: Da sam ja to isto rekao, izazvao bi flejm...

jel to ti aludiras na svoj _history_?

svi imamo svoje greske, ali i kvalitete... samo je stvar koliko ko
hoce da razvaze iste...

<-L

Vedran Ljubovic

> : I ja sam to hotio kazat, al ja to ne znam tako fino rec kao ti.
>
> znas znas, samo se pravis...

Smijes se opkladit?