oftopic u startu

Lucky

posto jos nisam stigao procitati ni cijeli talk (meni najdrazi) ovo
postam ovde,m iako spada pod muziku... mislim da je adis jugo trazio
sobica, kao i ja... e pa kupio sam duplu kasetu u CG namjerno zbog
toga sto nam je neko davno obecao plocu koju nikad nisam vidio, i
ugledam u budvi kasetu sobica i kupim dvije. na svakoj se nalazi po
jedan album sa obe strane, znaci oba na obe :))) <comment> kako ovo
pREverzno zvuci :)))))) </comment>

pa ako nije adis, ili ako jeste, ili ko je da je vec, nek se javi na
moj novi mejl <hvalisanje> lu...@djesi.ba :))))))) </hvalisanje>

--
(; Lucky Luciano
*********************

IgorD2

Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message

> [...]
> pREverzno zvuci :)))))) </comment>
>
> pa ako nije adis, ili ako jeste, ili ko je da je vec, nek se javi na

svaka ti cast !

Lucky

IgorD2 <Igo...@igorsmail.com> wrote in message

: > moj novi mejl <hvalisanje> lu...@djesi.ba :))))))) </hvalisanje>
:
: svaka ti cast !

jel zbog mejla ;))))

<-L

IgorD2

Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message
ne, nego zbog toga sto si ispoljio nesto sto ljudi sve manje ispoljavaju, a
to je briga
za druge ljude.

Lucky

niko se jos ne javlja za kasetu sobica...

<-L

Djevojcica iz Menueta

> [...]
> ugledam u budvi kasetu sobica i kupim dvije. na svakoj se nalazi po
> jedan album sa obe strane, znaci oba na obe :))) <comment> kako ovo

Pa sto nisi pitao, imam ja jednu njegovu plocu i jednu kasetu (koja je kod
prijatelja). Haj, kako se zovu albumi, pa da se mjenjamo :))), mada ja nesto
imam osjecaj da je on izdao samo dva albuma?

M:)

Lucky

Djevojcica iz Menueta <Mal...@softhome.net> wrote in message

[...]

hmm.. mora da nisi bila jos na newsima kad sam trazio, uglavnom jesu
dva albuma i oba su na kaseti...

hvala u svakom slucaju :)

<-L