Ko poznaje Sejlu Grac?

Utna Pistim Daleki

Elem grad je obljepljen plakatima sa ovim pitanjem. Kontam ja to neka
reklama, neki film nesto sta ja znam al me fakat interesovalo.

Pitam nekakvog taksistu danas znal' on kaze to je neka cura sto se ubila
prije 15 dana, skocila sa zgrade i nasli su joj kao dokumente na ime Sejla
Grac, nasli joj fotografiju onu koja je na plakatu, a niko ne zna ko je ona,
niko je ne zna nema familije nikoga....

Jel to taj taksista upravu il' taj plakat znaci nesto drugo?

@ncho

Ma ne vjerujem da je to, ali me fakat jako interesuje...usput sta
predstavlja
ona reklama gdje je trudna zena sa povelikim stomakom i preko stomaka
pise samo : "100 % musko"

IgorD2

Znas sta, ja neznam Sejlu Grac niti znam koja firma je platila da se
polijepe oni plakati
ali znam da se taj fol cesto koristi u marketingu
Sjeti se reklame za casopis Megahit koja je isla: Megahit, kako ste, sta
radite i to je bilo sve
(ima jos primjera ali mi trenutno samo ovaj pade napamet)
nevjerujem u varijantu taksiste

Utna Pistim Daleki <ut...@bigfoot.com> wrote in message

IgorD2

pa vjerujem da ce se u oba slucaja ubrzo pojaviti plakati (ili tv reklame)
koji ce objasniti te nedoumice
a sto se tice toga 100% musko, to me asocira na:
a) fructal koji je isao sa reklamom 100% (prijateljstvo, ljubav i sl)
b) cini mi se mura koja ide na "esencija muskosti" i sl.

@ncho <an...@internet.ba> wrote in message

> Ma ne vjerujem da je to, ali me fakat jako interesuje...usput sta
> predstavlja
> ona reklama gdje je trudna zena sa povelikim stomakom i preko stomaka
> pise samo : "100 % musko"

Lucky

u BG-u su iste slike samo sa imenom Ane something... tako da je
sigurno neka kampanja, jer najreklama je anti-reklama!

<-L

Predrag Timotic

> u BG-u su iste slike samo sa imenom Ane something... tako da je
> sigurno neka kampanja, jer najreklama je anti-reklama!

Ana Denic. Bas sam htio da kazem. :)

@ncho

Bilo kako bilo ta reklama je postigla svoj cilj, da je zapazena...

"IgorD2" <Igo...@igorsmail.com> wrote in message

Mek Gajver

> [...]
> radite i to je bilo sve
> (ima jos primjera ali mi trenutno samo ovaj pade napamet)

Taksista ima bujnu mastu :-) ja tipujem na: reklamu za parfem...

Avdija A. Ahmedhodzic

Ma ja sam cuo verziju da je to jednostavno reklama za europlakat tj. firmu
koja pravi one panoe za reklamiranje. A cura je neka francuska manekenka.
Zove se Madellaine Genevios ili tako nekako.

Avdija A. Ahmedhodzic
avd...@narkomanija.com

Utna Pistim Daleki <ut...@bigfoot.com> wrote in message

Arsla

Sad kad ste se svi nalozili, moracete sacekati drugi dio reklamne kampanje u
kojem ce te otkriti da se radi o aaarrggrhhhhhhhhhh.....

...connection terminated...

Arsla

IgorD2

ja se namjerno ne osvrcem na te reklame jer bi me kao trebale natjerati
da se kao ja zapitam sta tu to oni kao htjeli sa tom reklamom

osim toga neko mi je ispricao da u beogrdu ima ista reklama samo se tamo
trazi
neka xxx xxx zaboravio sam ime u svakom slucaju nije sejla

> Bilo kako bilo ta reklama je postigla svoj cilj, da je zapazena...

Zuhdo Zmaj

naravno da nije sejla u BG

IgorD2 <Igo...@igorsmail.com> wrote in message

Dario & Tanja

U Bg je reklama sa "Ko poznaje Anu Pavlovic?", a cura je ista.

Ispricao mi momak koji je poslom morao ici tamo.

Pozdrav

Predrag Timotic

> U Bg je reklama sa "Ko poznaje Anu Pavlovic?", a cura je ista.
>
> Ispricao mi momak koji je poslom morao ici tamo.

Nije Pavlovic, nego Denic. Ana Denic. Na yu.* forumima se raspravlja o
tome:"Ko je Ana Denic?"

Pazi jedan zanimljiv post:

e niko nije u pravu... to je mala od onog iz kemine raje, sto je mazno
koku soku od onog pingvina, sina od onog sladoledzije..

<-L
*********

IgorD2

Lucky <the2n...@xoommail.xom> wrote in message