nova inicijativa

Zuhdo Zmaj

heeeeeej
najs tu si ju agen
kako je bilo
haj mozemo o tome uz kaficu

nego ja se uclanjujem u udruzenje namah

ZZ

Lucky

Selma H.

> vise detalja kad razradim tehniku i taktiku, ali nece ostati na
> ovome... ne ide vise.
Ako trebas podrsku, mahnite ideje, i jos mahnitije zamisli - javi...Imam ih
puno kapu:-))))

Selma

MAX

Lucky wrote > citam nesto par proslosedmicnih postova, a jutros dodjoh (nije

> [...]
> post, i ine.
>
> vise detalja kad razradim tehniku i taktiku, ali nece ostati na

Ajd' uclanicu se i ja... ako je dzaba...

Lucky

jesi s nama?

<-L
**********
a s kim bi bila drugo... ;)

Selma H. <sel...@bih.net.ba> wrote in message
: > vise detalja kad razradim tehniku i taktiku, ali nece ostati na
: > ovome... ne ide vise.
: Ako trebas podrsku, mahnite ideje, i jos mahnitije zamisli -

:
:

Lucky

Prijatelju,

nisam ni ocekivao da mi se neces pridruziti. Nego, ova inicijativa je
zapoceta prvenstveno zato jer sam svjestan (kao i vi) da ovo - ne ide
vise ovako. Na silu treba odgovoriti silom!

Zato sam spreman da zapocnem liniju diverzija uz pomoc urbane gerile.
Kao prvo - da im otrujemo koze i krave sto ih drze po balkonima, onda
graffitti fight... Polako, imam ja program za teroriziranje papaka, a
i nije ga tesko smislit. Npr. ovi sto kod mene predvece cucnu (da,
CUCNU) na parkingu i pricaju... Uzmes jednu deblju SOHU (TM by mUzo)
ili staru dobru bejzbol palicu (samo izvadis iza ormara i opuses
prasinu sa ovog starog djecacko-adolescentskog borbenog rekvizita), i
onda polako (ili brzo, po sopstvenom nahodjenju) preko ledja... pa po
pi*ki (svi znaju ovaj ulicni naziv za, jelde, usta). Samo je poenta
poceti prvi (e zato sluzi AntiProvO {organizacija protiv
provincijalizma) da uzme inicijativu i pokrene inertnu i malobrojnu
gradsku djecu... da konacno ukinemo papke (A-DA-NO Saraj'vo
navijace...)

Brate, svako ima svoje mjesto pod ovim nebom, samo sto je moje, a i
vase, ugrozeno, konkretno u Sarajevu. Ne znam za ostale gradove, a
pravo i posteno, zaboli me. Prvo da pocistimo nas kucni prag pa cemo
dalje vidjeti sta cemo, brinuti mozda i tudje brige.

Takodjer, trebaju nam clanovi koji su fakultetski obrazovani (sreca pa
ima i ovog kadra, nismo mi sa Mrkovica i iz Medjedje dosli pa da
nemamo pismene djece) koji ce da se infiltriraju u protivnicke redove
(citaj = vladu, gradske vlasti su krcate papcima sto su prvi asfalt
vidjeli u 16-toj, 17-toj, 20-toj...) i laganice da ih skinu,
opetovanim opstrukcijama (kako da o trotoaru i stanovima odlucuju oni
sto su isli u wc 50m od kuce puteljkom) i borbom svim sredstvima.

Zelim da se u autobuse koji idu na medjugradskim (?) linijama uvede
Liszt i Brahms umjesto Ceca i inih Koketa, da se u kafanama slusaju
Beatlesi(neka i njih) umjesto Karleusa i Sinana Sakica, da djeca
ponovo uce ko su Hemingway i Jesenjin i da znaju da Shuman nije neki
njemacki golman. Da znaju da ustanu odraslima u troli i da ti isti
odrasli opet znaju da kazu hvala, da znaju da red sluzi da pricekas a
ne da zoves nekog Hamida ili Ljubishicu iz svog sela od tetica onog
komsije da ti zavrsi stan (a svakako gradska djeca vise i nemaju stela
po opstinama). Da geografija nije "bio sam u Foci, Zenici, i Sarajevu"
nego razaznavanje drzava Afrike od Male Azije i da mogu da prepoznaju
po konturama kontinente. Da istorija nije histerija ispovijesti, nego
uciteljica zivota. Da cuju za Platona i da im glavni filozof nije
rodjena baba iz zapecka.

Vise detalja ce da slijedi skupa sa programom, a sada smo otvoreni za
uclanjenje (jedini uslov za clansku kartu je da znate nabrojate redom
padeze, ne moraju i pitanja). Program cemo da donesemo zajednickim
dogovorom...

Za sada brojimo tri clana, Lucky (moja malenkost i idejni pokretac, ne
vodja, ne daj Boze), Zuhdo Zmaj (veteran gradskih ulica, fin decko i
strasno ljut po potrebi) i Pujdo Zmaj (DOG - Domaci Obicni Gradjanin).
Prijave se primaju na newsima u grupi bih.talk... Toliko,

DKP

Lucky

*DKP is registered motto of @3ur and djesi.ba team.

Zuhdo Zmaj <zu...@lsinter.net> wrote in message
: heeeeeej

: najs tu si ju agen
: kako je bilo

bu2 sux, ali na kafi cemo o tome...

: haj mozemo o tome uz kaficu

:
[...]

: >

: > vise detalja kad razradim tehniku i taktiku, ali nece ostati na
: > ovome... ne ide vise.
: >

: >
: > --

: > ;>
: >
: >
: >
:
:

Selma H.

Dragi Lucky, da te nema, trebalo bi te izmisliti
;-))

Selma H.

Jesam;-))

Predrag Timotic

> Ajd' uclanicu se i ja... ako je dzaba...

Dzaba je, al' nisi iz Sarajeva.

MAX

E, to ti je dobra zamisao,nema sta. Samo kad bi se to sprovelo do kraja.
Steta sto nisam iz Sarajeva. Ako moze, de kako da i ja pripomognem.

es@d

Dana Tue, 4 Jul 2000 10:13:00 +0200, "Lucky"
<the2n...@xoommail.xom> je Tita mi navroto/navrotala:

> [...]
>opetovanim opstrukcijama (kako da o trotoaru i stanovima odlucuju oni
>sto su isli u wc 50m od kuce puteljkom) i borbom svim sredstvima.

Evo ja mogu osnovati frakciju za borbu protiv mreznog papanluka, tipa
da obaramo sajtove na kojima se dijele .ra i .mp3ovi autora sumnjivog
muzickog kvaliteta...

---

Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Esad Hajdarevic
es...@zenica.net

Hame

? Sta uradi malo godisnjeg i moreta od nakog cojka :)

<ps> nadam se da Farand cita newse </ps>
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Posjetite moj site http://www.srebrenik.net

Hame.

"Lucky" <

Predrag Timotic

> Evo ja mogu osnovati frakciju za borbu protiv mreznog papanluka, tipa
> da obaramo sajtove na kojima se dijele .ra i .mp3ovi autora sumnjivog
> muzickog kvaliteta...

Ja cu da nukujem na IRC-u, ako treba? :)

Senad Uka

On Tue, 4 Jul 2000 10:13:00 +0200, "Lucky" <the2n...@xoommail.xom>
wrote:

> [...]
>zapoceta prvenstveno zato jer sam svjestan (kao i vi) da ovo - ne ide
>vise ovako. Na silu treba odgovoriti silom!

Mozete li se boriti za ukidanje sapunice "Sunset Beach" s BHT-a ...
to onda ne bi imalo samo lokalni znacaj ... :)

----
Senad Uka
sen...@metallica.com
sen...@hotmail.com
www.geocities.com/rvrijeme

Djevojcica iz Menueta

Lucky, jel' de da ovo dole nisi ozbiljno mislio?
I ovo nova incijativa, mogao si neki drugi subject staviti, podsjeca me na
NHI :)

ljuuub :)

M:)

Results

> Lucky wrote > citam nesto par proslosedmicnih postova, a jutros dodjoh (nije

> na

> Ajd' uclanicu se i ja... ako je dzaba...

Nova Lakijeva Inicijativa.... NLI.... Laki zvani Kreso vas vodi u sretniju
buducnost....

information

> [...]
> zapoceta prvenstveno zato jer sam svjestan (kao i vi) da ovo - ne ide
> vise ovako. Na silu treba odgovoriti silom!

Ja sam ozbiljno bio na pragu da sa grupom punoljetnih delinkvenata
pokrenem teroristicku organizaciju "Zivotni prostor" koja bi se borila za
konacno rjesenje problema parkinga.

Odustali smo kad je pauk poceo malo frekventnije obradjivati nasu ulicu.

> Zato sam spreman da zapocnem liniju diverzija uz pomoc urbane gerile.
> Kao prvo - da im otrujemo koze i krave sto ih drze po balkonima, onda
> graffitti fight... Polako, imam ja program za teroriziranje papaka, a

Treba smisliti neku vrstu trampoline i postaviti je ispod prozora ljudima
koji bacaju smece kroz prozor...

> [...]
> opetovanim opstrukcijama (kako da o trotoaru i stanovima odlucuju oni
> sto su isli u wc 50m od kuce puteljkom) i borbom svim sredstvima.

Hajmo osnovat stranku, ljudi?
Stranka Prave Raje (SPR)
Stranka Urbane Gerile (SUG)
Sarajevo Sarajlijama - Koalicija za Cist Grad (SS-KCG)
itd.

> Zelim da se u autobuse koji idu na medjugradskim (?) linijama uvede
> Liszt i Brahms umjesto Ceca i inih Koketa, da se u kafanama slusaju
> Beatlesi(neka i njih) umjesto Karleusa i Sinana Sakica, da djeca

Zakonom zabranit narodnjake.

> DKP
>
> Lucky
>
> *DKP is registered motto of @3ur and djesi.ba team.

Za ovo cemo da vidimo kod one organizacije za zastitu prava, kako se ono
zove, "Status Quo", "Quod Erat Demonstratum", tako nesto...

Lucky

Hame <silv...@bih.net.ba> wrote in message
: ? Sta uradi malo godisnjeg i moreta od nakog cojka :)

:
: <ps> nadam se da Farand cita newse </ps>

a sto?

<-L
*******
<ps> nebitno, ali interesting.. upoznao sam covu, impresionirao me...
</ps>

Lucky

Results <uwewq...@mgpo.dybw> wrote in message

: Nova Lakijeva Inicijativa.... NLI.... Laki zvani Kreso vas vodi u
sretniju
: buducnost....

ma daj... drzis me za prijatelja?

<-L
**********
nisam ja sef raje, i ne privaljuj odgovornost svakog pojedinca na moja
pleca...

IgorD2

urbana moda za urbanu gerilu ! ;o)

IgorD2

> Results <uwewq...@mgpo.dybw> wrote in message
>
> : Nova Lakijeva Inicijativa.... NLI.... Laki zvani Kreso vas vodi u
> [...]

ahahahaha

Predrag Timotic

> Zakonom zabranit narodnjake.

Ovo sam ja mami pricao juce! Ona kaze:"Kako to?" A, ja:"Pa, kao sto se ne
smiju pustati erotski filmovi (po danu), tako treba zabraniti i narodnjake,
spanske sapunice, isl."

MAX

Predrag Timotic <pred...@rstel.net> wrote in message

Matere ti tako reko?

Predrag Timotic

> Matere ti tako reko?

Jesam. Sto?

Zuhdo Zmaj

srbijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

eto, sad mi je lakse...
:o))
ZZ

information <uwewq...@mgpo.dybw> wrote in message

> [...]
> konacno rjesenje problema parkinga.
>
> Odustali smo kad je pauk poceo malo frekventnije obradjivati nasu ulicu.

Message has been deleted

Vedran Ljubovic

> : Nova Lakijeva Inicijativa.... NLI.... Laki zvani Kreso vas vodi u
> sretniju
> : buducnost....
>

> ma daj... drzis me za prijatelja?

Nije valjda da si ono gore shvatio ozbiljno?
:-))))))))

e je*i ga, ne smijem se vise ni zaje*avat......

> nisam ja sef raje, i ne privaljuj odgovornost svakog pojedinca na moja
> pleca...

Poznati su mi tvoji stavovi po tom pitanju, i mogu ti reci kako vrijeme
prolazi sve vise uvidjam kako si u pravu :-)

Edin Sabanovic

> [...]
> ili staru dobru bejzbol palicu (samo izvadis iza ormara i opuses
> prasinu sa ovog starog djecacko-adolescentskog borbenog rekvizita), i

Ja bih samo citirao jednu pjesmu:

"It takes a man to suffer ignorance and smile,
be yourself no matter what they say..."

Iako sam protiv toga sto ti nazivas provincijalizmom ove radikalne akcije
tipa urbane gerile nece rijesiti problem. Naprotiv ili ti dapace....

--
You miss too much these days if you start to think...

Edin Sabanovic

> Zakonom zabranit narodnjake.

A sve prekrsioce kaznjavati srednjevjekovnom kaznom za falsifikovanje novca.

IgorD2

> Ja bih samo citirao jednu pjesmu:
>
> "It takes a man to suffer ignorance and smile,
> be yourself no matter what they say..."

Kao da je ovo Sting rekao... u nekoj pjesmi Englishman in NY

MAX

> Jesam. Sto?

Nista. Sam pitam.

Edin Sabanovic

> Kao da je ovo Sting rekao... u nekoj pjesmi Englishman in NY

Ko da jes'... :)))))))

IgorD2

Edin Sabanovic <esaba...@hotmail.com> wrote in message

;o)