DVD region lock

1 view

Arsla

Dakle, svi oni sretnici koji su kupili dvd prije januara 2000. imaju RPC-1
dvd sto znaci da im je za promjenu dvd regija potreban software kao dvd
genie. Oni manje sretni (u koje spadam...) imaju RPC-2 dvd sto znaci da
imaju 5 promjena i onda se slikaju... (posto se promjene kontrolisu u
firmwareu dvd-a). E, sad se tome doskocilo tako sto na netu mozes naci
"promijenjene" firmware za svoj tip dvd-a. Kod mene je Toshiba SD-M1302 za
koji se nedavno pojavio firmware. Nakon uspjesnog flasha trebalo bi sve da
radi... ali ne lezi vrazze...
Nakon flashovanja dvd info 1.1 (program koji prije flashovanja vidi koliko
ti je promjena ostalo, da li je dvd hardwerski zajkljucan itd...)
prijavljuje ASPI layer problem i sugerira iskljucenje DMA supporta za dvd i
instalaciju novih drivera ukoliko imas VIA chipset. To sam i napravio ali
opet bez znacajnijih rezultata (osim sto sada dvd nije zakljucan ni na
jednoj regiji, a bio je zakljucan na regiji 2)... vidio sam neke postove u
kojima to nije proradilo bez power dvd 2.55 u kobinaciji sa dvd genieom...
ostaje mi jos to da probam. isti je slucaj i u w2000 i u w98se.

Ako neko zna nesto o tome, ili vec ima isustva molim da me posalje neki
koristan mail ili link...

Hvala
Arsla