Partizanski filmovi

Eborg

Zna li iko gdje ima skinuti starih partizanskih filmova poput "Bitka za
Neretvu","Kozara","Walter brani Sarajevo"?

Liberation Force
SuSt clan
ICQ:117759238
**************************************

rumenka

ehhh, ja to trazim odavno i stare americke ratne filmove
al nema nigdje
"Eborg" <a.t...@bih.net.ba> wrote in message

Eborg

©ta ćeą.Reko to da nađem,pa "Dvanaest ľigosanih","Slijedeća
misija"(nastavak),"Prva divizija"...Eeeeee... :)

Liberation Force
SuSt clan
ICQ:117759238
**************************************

"rumenka" <br...@ntvhayat.com> wrote in message

IgorD2

eee da mi je naci into the eagles nest na divxu

"rumenka" <br...@ntvhayat.com> wrote in message

Eborg

Ehhhh...Daj ba malo prosurfajte i vidite ima li igdje...

Liberation Force
SuSt clan
ICQ:117759238
**************************************

Utna Pistim Daleki

"IgorD2" <.> wrote in message news:ae30fo$43...@ns4.bih.net.ba...
> eee da mi je naci into the eagles nest na divxu

Imas ga u onoj videoteci u crvenoj zgradi pa se uclani i iznajmi, ja ga
gledo ponovo i nije me ni blizu onako odusevio ko svojevremeno.

IgorD2

cek cek je to ona videoteka nize IBM BBSa ?
vala taman mi je vrijeme da mijenjam videoteku jer su zatvorili video garazu

"Utna Pistim Daleki" <ut...@msn.com> wrote in message

Utna Pistim Daleki

"IgorD2" <.> wrote in message news:ae66cq$9m...@ns4.bih.net.ba...

> cek cek je to ona videoteka nize IBM BBSa ?
> vala taman mi je vrijeme da mijenjam videoteku jer su zatvorili video
garazu

jok, ima nova odma pored koksinela

IgorD2

roger