Fwd: Smještaj

Josip Madunić

to bici...@googlegroups.com
Ljudi, sto kazete?

Sent from my iPhone

Begin forwarded message:

From: "Marko Sever" <marko...@sk.t-com.hr>
Date: October 8, 2012 11:40:16 GMT+02:00
To: 'Josip Madunić' <jmad...@gmail.com>
Subject: RE: Smještaj

Poštovani,

U našem objektu nalazi se osam ležaja, i imamo još dva ležaja u seoskom domaćinstvu našeg bratića.

Cijena noćenja sa doručkom je 150 kn po osobi.

Cijena večere je 50 kn po osobi.

Ako odlučite prihvatiti našu ponudu, za detaljne informcije i popust se možemo dogovoriti telefonskim razgovorom.

Tel. 044/ 715 – 167

Mob. 098/137 52 52

Srdačan pozdrav,

Obitelj Sever

to bici...@googlegroups.com
nije baš povoljno, al ak nema ništa bolje onda ok :)

Josip Madunić

to bici...@googlegroups.com
Koliko sam do sada primjetio cijene sa doruckom se vrte oko 150kn. Vjerujem da mozemo spustiti na 130 ali uglavnom svi su oko te cijene usidreni. Ali ako se prognoza ne po oljsa u sljedeca 2 dana onda bi bilo pametno odgoditi na neki jednodnevni izlet, npr do Turopolja. To je ruta id 40km.

Sent from my iPhone
--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "Bicikleta" kao jednu od Google Grupa.
Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu bici...@googlegroups.com.

anak...@gmail.com

to bici...@googlegroups.com
Ja se slažem sa svime :) Može i vožnja po kiši, može i jednodnevna ruta. Samo nema otkazivanja, za bilo kakva premišljanja javite na vrijeme da stignem neš drugo planirat.

A u Čigoč idemo gledat ptice, ha? :D

Josip Madunic

to bici...@googlegroups.com
Danas je dan za odluku. Koliko vidim mogla bi nas zadesiti kisa u subotu zato sam misljenja da otkazemo cigoc i odvozimo jednu jednodnevnu rutu. Npr. prijedlog je da odemo do Turopolja, to je nekih 30tak km u jednom smjeru. Tamo na neku kavu, pivo, cevape, janje... Ako ste za onda cu ja danas izrutirati put za u sub?
Onda cigoc i lonjsko polje odgadjamo za neka ljepsa vremena, npr pocetak proljeca dogodine :)
Jednodnevna ruta znaci da ne bi isli ovako rano nego npr oko 10tak sati u jutro :)
Eh da, Ana (Kriste) ajde ponesi mi jedan profesionalni frizbi da ja vidim kako to izgleda, moze? :)

I volio bi da se izjasnite jeste li onda za jednodnevnu rutu?

Dana ponedjeljak, 8. listopada 2012. 12:24:49 UTC+2, korisnik Josip Madunic napisao je:
> [...]
>
> Ako odlučite prihvatiti našu ponudu, za detaljne informcije i popust se možemo dogovoriti telefonskim razgovorom.

anak...@gmail.com

to bici...@googlegroups.com
Krajem svibnja imaju Dan europskog sela roda u Čigoču, organiziran prijevoz vlakom do Siska i tura po Lonjskom polju, možemo to imat u planu.

Tak da sam ja za tu jednodnevnu rutu. Frizbi nosim uvijek u džepu, no worries. Ne znam šta ćemo s pticama doduše :/ MOžda ih bude po Turopolju :/

Hrvoje Torbasinovic

to bici...@googlegroups.com
jel se svejedno ide ak kiša pada? kolko vidim, prognoza je katastrofa :)

Dajana Graf

to bici...@googlegroups.com
Ja sam isto za jednodnevni izlet ukoliko bude bar jedan dan bez kiše.

Evo još jednog prijedloga za jednodnevni izlet:
http://ekopark-kras.hr/
Imaju restoran, neko jezerce, mali zoo domaćih životinja, par sportskih terena, a u blizini je i jezero Crna Mlaka (prirodni rezervat).

Josip Madunic

to bici...@googlegroups.com
Ja za:) Posto smo smanjili rutu mozemo onda do pet odlucivati hocemo li ici u ovisnosti od prognoze?

2012/10/10 Dajana Graf <dajan...@gmail.com>

--
Josip Madunic