Minidocumental Viure autopropulsat. Camí a la feina en bicicleta (La Garriga-Granollers)

meritxell maza

to bici-cri...@googlegroups.com
Hola,

En primer lloc deixeu-me felicitar-vos per la vostra iniciativa i el suport que doneu tant als ciclistes com a l'ús de la bicicleta. Em dic Meritxell i des de fa 6 anys vaig cada dia a la feina en bicicleta. Visc a la Garriga i treballo en un institut a Granollers, on faig de professora de català, per tant cada dia realitzo un total de 20,40 km (entre l'anada i la tornada). Tot i els gairebé 4000 km anuals que realitzo, plogui, nevi, faci vent, etc, no em desplaço de forma esportiva sinó que, per mi, anar en bicicleta a la feina és una activitat que em permet ser i, a més, ser feliç. No cal dir que l'ètica de l'esforç que rau darrera d'aquest viatge autopropulsat i no motoritzat és un dels valors que com a docent crec que cal inculcar en les mentalitats dels nostres joves, a més d'altres beneficis com són l'estalvi energètic, l'ecologia, l'econòmic, la salut, socials en no contribuir a les aglomeracions de trànsit...
En definitiva, voldria compartir la meva humil experiència amb persones que, com vosaltres, treballeu i lluiteu per humanitzar les vies gràcies a la reivindicació de la bicicleta. Per tant, us adjunto el link d'un vídeo que ha gravat, muntat, editat i compost la música en Daniel Portavella sobre el meu trajecte diari. El vídeo intenta ser un document filosòfic sobre l'experiència d'anar en bici. Cal dir que ni som professionals de l'audiovisual, ni tenim les eines per semblar-ho però el toc casolà penso que atorga al vídeo una especial calidesa. Aquí el teniu:

image

Vista previa por Yahoo

Espero que em digueu què us sembla i, sobretot, que el gaudiu. Moltes gràcies per la vostra atenció.

Salut,

Meritxell Maza

Pd: Sobretot estem molt interessats a fer difusió d'aquest vídeo, si sabeu d'algun organisme, associació, simposi, congrés, etc on creieu que podem explicar i compartir la nostra experiència, si us plau, feu-vos-n'ho saber.

Elx en Bici - Margalló

to bici-cri...@googlegroups.com
Hola, Meritxell,
Gràcies per enviar-nos el vídeo. És molt poètic i molt inspirador. Una iniciativa molt bona per al foment de la bicicleta com a mitjà de transport. Li donarem difusió pel Facebook.
Salut i pedal!

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Bici Crítica Elx" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a bici-critica-e...@googlegroups.com.

Elx en Bici
elxe...@gmail.com
www.elxenbici.blogspot.com

En compliment del que s'estableix en la Llei orgànica 15/99 de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades formen part d'un fitxer propietat d'Elx en Bici-Margalló-Ecologistes en Acció d'Elx, per a l'enviament de comunicacions o informació sobre les nostres activitats. Així mateix, us informem que podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició amb l'enviament d'un correu a elxe...@gmail.com amb l'assumpte BAIXA i amb la vostra adreça electrònica.