Listo de bibliotekoj

Roland Rotsaert

to bibliotekoj
Karaj,

Alvoko de antaŭ kelkaj semajnoj atentigis pri la manko kaj intertempe venis kelkaj plibonigoj kaj korektoj, sed vera solvo ne estas. La informoj pri bibliotekoj troviĝas dise kaj je ne facile memoreblaj adresoj. Tio i.a. evidentiĝis antaŭ kelkaj tagoj dum kunveno de la estraro de Internacia Esperanto-Arkivo.

Mi sugestas uzi Vikipedion kiel bazon de la listo. Mi pensas ke plejparto de niaj libroamantoj havas sufiĉan scion pri Vikipedio por povi fari etajn ŝanĝojn en jam ekzistantaj paĝoj. Jen mia propono, kiu evitas kreon de nova sistemo kun nova adreso, nova servilo, nova pasvorto...:

1. La posedanto de la nuntempe plej bona listo de bibliotekoj transformu ĝin en Vikipedio-paĝon kiu listigas la bibliotekoj laŭlande/laŭurbe kun bazaj (kelkliniaj) informoj pri ĉiu biblioteko: nomo (kun eblaj variantoj), poŝt- kaj retadreso, retpaĝo, ligilo al Vikipedio-paĝo (eventuale iam kreota) kun la detalaj informoj de la bibliotekoj. (Se la posedanto mem ne kapablos, espereble anoncos sin spertulo por plenumi la taskon.)

2. Personoj kun vikipediaj kaj bibliotekaj scioj kreu modelan ŝablonon kiu estos helpo dum verkado de nova artikolo pri biblioteko.

3. Respondeculoj de bibliotekoj kun Vikipedio-paĝo laŭ la eblecoj adaptu la paĝon al la nova ŝablono. Iu ajn kiu konas bibliotekon kiu mankas en Vikipedio povas ekverki tekston pri ĝi.

En Esperantujo ne vere estas diferenco inter bibliotekoj kaj arkivo; la supra propono do validas por ambaŭ.

Roland Rotsaert

Javier Guerrero

to bibli...@googlegroups.com
Saluton, Roland:

Mi klopodos plenumi la unuan punkton, sed nun mi ne havas tro da libertempo. Mi faros kiam eble plej baldaŭ.

Amike,

Javier

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.